Проблеми з батьками
В мене завжди були напруженим стосунки з батьками. Звичайно я їх дуже сильно люблю, але фактом є те що ми дуже різні, і як мені здається це для них не прийнятно. Мені здається мене порівнюють з собою , сестрою, і будем відверті, я сильно програю. Я дуже замкнута, а від цього замикаюсь ще більше.. Не так давно я переїхала від них і ми зовсім не спілкувались, через деякий час знову зїхались і наші стосунки стали здається ідеальним. І буду відверта моє життя налагодилось. Не було депресій, був душевний спокій і відчуття близьких людей поруч. Зараз відчуваю ситуацію повторююється і я знову на антедиприсантах.Знову хочу переїжджати, але розумію, що ходжу по колу, розумію, що не вирішу проблему тими ж методати, розумію що тікати це не вирішення проблеми.
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Добрий ранок! Є таке поняття як рекурентна депресія - у депресії є властивість повертатись, тому що в головному мозку дуже глибока стежка (нейронні зв"язки), якою Ви ходили, перебуваючи у депресії. І коли трапляється так, що у Вас псується настрій, а Ви надаєте цьому надвелике значення "зі мною щось знов не так, поганий настрій це щось жахливе .. і т.д." і починаєте думати негативні думки, то Ви знов починаєте ходии по знайомій стежці, потрапляючі у негативний цикл - поганий настрій - негативні думки-поганий настрій- негативні думки..... " Не було депресій, був душевний спокій і відчуття близьких людей поруч. Зараз відчуваю ситуацію повторююється і я знову на антедиприсантах.Знову хочу переїжджати, але розумію, що ходжу по колу, розумію, що не вирішу проблему тими ж методати, розумію що тікати це не вирішення проблеми." Когнітивно-поведінкова ерапія успішно допомагає впоратися з депресією! Обирайте психотерапевта і допоможіть собі!
психолог онлайн
Доброго времени суток. Поддерживаю коллегу - Вам было бы хорошо поработать со специалистом в когнитивной терапии. Я бы ещё рекомендовала поработать с границами, возможно есть незавершённая сепарация. В любом случае - нужна работа со специалистом.
Берегите себя и будьте мудры!
Дополнение от автора
Я розумію, що мені необхідно попрацювати психологом. Це і є в моїх найближчих планах. Але як мені зараз чинити, як поводитись, як спілкуватись з ними. Я плутаюсь в своїх думках, діях, я плутаюсь між любов'ю і ненавистю
психолог онлайн
Консультування психолога - то не питання найближчого часу, це питання – завтра або в понеділок... Єдине, що може запропонувати Вам професійний психолог при тому об’ємі інформації що Ви надали – це техніки для заспокоєння.
А давати Вам нові установки поведінки – то вкрай небезпечно в Вашій ситуації. Тим паче Ви сказали що стосунки з батьками завжди були напруженими. Чому? Яка причина? Ви відчували тиск з їх боку? Який саме? Вас до чогось примушували?.. Бачите скільки виникають питань…
А як заспокійливе, пропоную Вам 2 вправі:
1 - квадрат дихання: 5 сек глибокий вдих (розправьте плечі, випряміть спину без напруги в м’язах ), 5 сек затримка, 5 сек глибокий видих (здутись як кулька – всім тілом), 5 сек затримка. Таких 3-5 квадратів.
2 – 3 кола усвідомлення. перше – подивіться навкруги и скажіть що ви бачите, чуєте на слух або запахи, одним словом без опису. Наприклад: чую шум, стук, спів пташок, бачу стіл, книгу.. НЕ вірно: бачу дерев’яний стіл, цікаву книгу. В цьому колі лише бачу, чую, відчуваю (запах). За ним, одразу друге коло – що відчуваю в тілі – стук серця, дихання, коле в п’ятку, чухається вухо… Опишіть все що відчуваєте у своєму тілі. І третє – про що я прямо зараз думаю… Якщо не буде думок – то дуже добре – побудьте в цій тиші скільки зможете.. просто сама з собою… можна знову прислухатись до свого тіла… або до того що відбувається навколо Вас і знову без аналізу – просто називаючи…
Ці дві вправи допоможуть Вам звернутися до себе, прислухатись до себе та побути лише з собою. Їх дія завше заспокійлива.
І не зволікайте – запишіться до психолога.
Бережіть себе і будьте до себе лагідною.
Дополнение от автора
Записалась до психолога. Дуже чекаю консультації але.... Вчора сталась чергова після довгого часу сварка з мамою. І я в звичайному для себе розкладі шукаю квартиру щоб зїхати і втекти геть. Для ясності ситуацій скажу що для мене сварка це не посварились а через деякий час вже розмовляємо з людиною. Для мене це бажання не знати цієї людини більше.( і це не в конкретні ситуацій, а взагалі ) так і сталося вчора, вечором мама намагалася заговорити, але від мене і слова чи погляду в свою сторону не дочекалась... Знаю, знаю що проблеми великі, які треба пропрацьовувати з психологом, але зараз потребую поради як поступати в даній ситуації..... Втекти, що так хочеться і не розмовляти з нею( хоч як б це по дитячому не звучало) і ходити до психолога, щоб пропрацювати ситуація. Чи переступити через себе , залишитись, розмовляти , і паралельно пропрацювати ситуацію. (Коли написала це все і перечитала, здалось що це розповідь дитини років 10, соромно, що я ще там, в тому віці)