Мама п’є, чи краще переїхати до тата
Мама п’є кожен день досить часто б’є мене принижує говорить що я жирна корова тупа і так далі через це я вже не їм тиждень( важила 45.7 а зараз 44.2 при рості 158) вона каже що я їй не дочка і щоб я переїхала до тата. мені дуже боляче це слухати також в неї є хлопець з яким вона п’є кожні вихідні бо вона розлучена з моїм татом
В мене питання може справді краще жити в тата ?
Але я її дуже люблю і коли вона твереза то зовсім інша і від однієї думки що можу перестати з нею спілкуватись в мене течуть сльози
Також в мене були нервові зриви через те що вона мене обзиває і б’є
Я не знаю що мені робити
Вопрос от: ; Возраст: 14

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня! Дуже співчуваю вашій ситуації. Щодо їжі, чому ви не їсте? Мама називає жирною, але ви ж самі розумієте, що це не є правда. Ви вказала параметри і це очевидно мала вага.
Також, мені здається хороша ідея переїхати до тата.
Ви пишете "і від однієї думки що можу перестати з нею спілкуватись в мене течуть сльози"
Якщо ви переїдете до тата, це завадить спілкуванню із мамою? Як саме?
Дополнение от автора
Вона ненавидить тата і якщо я переїду то вона не буде зі мною говорити я впевнена
психолог онлайн
Чи розмовляли ви із мамою про цю ситуацію?
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Віка, ваша мама хвора на алкоголізм...Це важке і майже невиліковне захворювання...Навіть якщо мама сама зрозуміє це і дуже захоче вилікуватися, то їй доведеться пройти довгий і важкий шлях реабілітації...
Можна тільки поспівчувати вам...Дитина, навіть підліток, не повинна жити в атмосфері, де її б"ють, принижують, погано доглядають...
І якщо батько готовий вас забрати до себе, то мабуть, для вашого благополуччя так було б краще...
З мамою варто поговорити відверто, коли вона твереза. Що ви її дуже любите, що вам боляче дивитися, як вона знищує себе алкоголем , що вам дуже хочеться бути з нею, але важко терпіти її погане ставлення до вас...
На жаль, ви не впливаєте на те, захоче мама зупинитися чи ні...і чи зможе вона це зробити...
фахівці, які допомагають залежним людям, стверджують, що потрібна їх власна воля до змін....
а якщо такої немає, то близькі, як би їм того не хотілось, не мають на то впливу...
Вам зараз треба піклуватися про себе...а то, схоже, ви вже помінялися ролями...
Разом з тим, ви все одно зможете спілкуватися з мамою, де б ви не жили...
психолог онлайн
Однозначно, Вика, Вам будет лучше переехать к отцу.
цитата:
Если она будет готова из-за своей ненависти пожертвовать своей дочкой, то какая она мать?!
Но если всё же материнское не до конца утеряно (при алкоголизме человек сильно деградирует и изменяется в худшую сторону), то она будет с Вами общаться и Вам будет намного легче и проще её любить на расстоянии, иногда приезжая в гости. Иначе, скорей всего, Вы через какое-то время её возненавидите. За её унижения и избиения Вас.
100% Вам будет лучше у папы - по крайней мере сохраните себя как личность, а может быть даже и спасёте.
Держитесь и делайте правильный для себя выбор!