Не можу побудувати стосунки
Є багато чоловіків, багато знайомств, але після 1/2 зустрічей все ламається. Однієї чи однакової причини припинення знайомств немає. Ну хіба , що я. Дехто сильно спішить, дехто вбачає в мені напевно надто скромною, хоча мені просто потрібен час. Але в більшості випадків в мене пропадає інтерес до них... Як з цим боротися, і як побудувати стосунки, насправді їх уже так хочеться....?
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Доброго дня, Анно!
Для того, щоб зрозуміти, чому так складається необхідно трохи більше інформації про Вас, Вашу батьківську сім'ю та чоловіків, яких Ви обираєте. Зазвичай подібні питання розглядаються під час психотерапії.
Ви пишете, що у Вас дуже багато чоловіків та знайомств? Як саме Ви знайомитесь?
Дополнение от автора
По різному. В соц мережі, на вулиці....
психолог онлайн
Тобто я правильно розумію, що до своїх перших побачень Ви практично не знайомі? Якщо так, то не дивно, що після кількох зустрічей у Вас часто переривається спілкування, що у Вас пропадає інтерес.
цитата:
Дехто сильно спішить, дехто вбачає в мені напевно надто скромною
Мова йде про секс? Для багатьох людей онлайн-майданчики — це спосіб знайти саме-партнера, а не партнера по життю.
Для тривалих стосунків потрібне більш тривале спілкування. Тому пари найчастіше й складаються в університеті, на роботі, в гуртках, в "компаніях" і т.п., де люди тісніше й більше спілкуються одне з одним, мають спільні інтереси. Може Вам варто змінити підхід до своїх знайомств? Спробувати знайомитися в місцях, де людей поєднує якийсь інтерес. Наприклад, якщо Ви любите спорт — в спортзалі, теніс — на тенісному корті, собак — на собачих виставках, літературу — на літературних заходах, подорожі — в різних альпгуртках тощо. Чоловіків може стати менше в Вашому житті, проте Вас поєднуватиме більше речей.
психолог онлайн
У вас не было отношений? Или эта проблема только последнее время возникла?
Возник вопрос про то, каких парней вы выбираете, как чувствуете себя на свиданиях, и-за чего ваш интерес пропадает?