Не можу контролювати емоції
Зрозуміла, що не контролюю себе в чи свої емоції, а що ще гірше як то кажуть « роздуваю з мухи слона» Коли є якась проблема ( наприклад посварилась з мамою) я не можу ясно і чисто аналізувати і сприймати сутуацію. В той момент мені здається , що мене не люблять, я не потрібна, я гірша за сестру. В цьому пориві появляються сльози, істеричні сльози, паніка, агресія. Хочеться« все трошки навкруги» згодом заспркоївшись
я переоцінюю ситуацію, але« наламаних дров уже не зібрати до купи» Зазначу що такі істерики відбуваються тільки в сім'ї, з друзями чи колегами я ніколи не проявляю такі емоції, завжди в силі їх стримати. Як з цим боротися?
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Емоції це думки які більш за них кольоровано розфабовані. Якщо ви взмозі контролювати думки ви також і взмозі контролювати і емоції. Це видно на прикладі ваших друзів. Те що ви розумієте любов, з іншого боку так що на вас не гримають ( наприклад друзі) це геть необов'язково означає що вас люблять, а може бути навпаки ви для них байдужі. А мати свариться це може означати що вона проявляє турботу, тіки у своєрідний спосіб.( я звісно не знаю які у вас стосунки крики бувать різними). Також сварки це своєрідний спосіб привернути увагу до чогось важливого. Можливо ви не приділяєте багато уваги своїм батькам.
Звісно з батьками можливо і посваритися ніхто я кажуть в морду не дасть , а чужими людьми все навпаки, ми не знаємо якої поведінки від них чекати. І зрозуміло більш цінуємо ніж родичів, хоча все повинно бути навпаки, звісно коли сім'я адекватна.
Тоді у вас вживаються дві людини, перша яка живе по правилам соціуму( доросла) і друга яка ці правила ігнорує дома( дитина).
Це свідчить про ваш внутрішній конфлікт. Де з людьми повна стриманість ,а дома все вилазить на верх.
Конфлікт може бути заснованих на багатьох підставах про які треба розбиратися.
Щасти!