Як повернути гармонію в стосунки ?
Не знаю як вчинити в цій ситуації щоб не втратити ці стосунки .
Ми зустрічаємось 1,5 року в нас були чудові стосунки , повне розуміння один одного і відкритість (ми завжди все один одному розповідали і нічого не приховували ).
Буквально тиждень назад він познайомився з моєю мамою ( вона була і є катигорочно проти наших стосунків і навела йому багато аргументів чому ми немаєм бути разом )Спочатку він це спокійно сприйняв сказав що все одно хоче бути зі мною і запропонував розписатись .
Потім щось раптово змінилось він наче став закритий нічого не розповідає і уникає розмов про стосунки .
Сьогодні ми разом ходили на тренування і після я спокійно запитала що відбувається( я бачу що щось не так , ти завжди ділився всіма переживаннями , Він відповів що не хоче про це говорити , що йому надоїло що його всі аналізують ( коли я запитала хто всі ) відповіді не було , він перевів тему ...
Потім я спробувала щераз за це заговорити сказала можливо він хоче відпочити від мене і що я йому надоїла , він сказав я подумаю і все .... більше ніякий пояснень .
Я не знаю що мені роботи чи йому потрібен якись час щоб розібратись в собі чи він просто віддаляється від мене , що мені зробити в цій ситуації .
Якщо він не хоче катгорочно про це говорити і що втомився щось виясняти ???
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
цитата:
Потім я спробувала щераз за це заговорити сказала можливо він хоче відпочити від мене і що я йому надоїла , він сказав я подумаю і все .... більше ніякий пояснень
С какой целью вы предложили такой вариант?
Вы правда хотите, чтобы МЧ отдохнул от вас?
цитата:
Вы ничего не можете сделать в ситуации, в которой вы не понимаете, что происходит и почему.
Максимум, это сказать о своих переживаниях и выразить свое желание откровенно поговорить о том, что происходит. А так же про то, что мнение мамы вашей вы не разделяете.
А зачем вы их знакомили, если знали, что она всегда была против ваших отношений?
психолог онлайн
цитата:
Буквально тиждень назад він познайомився з моєю мамою ( вона була і є катигорочно проти наших стосунків і навела йому багато аргументів чому ми немаєм бути разом )
А как Вы, Инна, отреагировали на эти аргументы мамы? И знает ли парень Ваше отношение к маминым аргументам? Обнадёживает ли его Ваша позиция?
Дополнение от автора
Він знав про те що вона проти від самого початку , просто ситуація до йшла до того що вона підключила родину щоб переконати мене з ним розійтись , почала шукати можливість зустрітись з ним і поговорити .
Він сказав що не хоче щоб мене так доставали взяв її номер і сам зустрівся з нею. Після цієї розмови вона більше мені нічого не казала ( наче заспокоїлась ) але його це справді зачипило .
Він розповів коротко за цю ситуацію своїй мамі і вона почала хвилюватись ( я думал можливо це вона його якось переконує щоб він розійшовся зі мною і в нього не було ніяких проблеми) хоча це лише мої здогадки...
Я знаю точно що для мене це все немає значення я точно знаю що хочу бути з ним , але через те що я пробувала розібратись що в нього відбувається я не раз сказала ( а може тобі краще буде без мене ) я лише зараз розумію яка це дурість . Я йому написала повідомлення...я деколи говорю щось неподумавши , я не хочу ніяких перерв нащо він відповів: ( Ти вже про це говорила не раз. Тому можливо зараз ти не зовсім відверта з собою.)
Єдине чого я насправді хочу це бути з ним і виправити якось цю ситуацію щоб він не сумнівався в мені . Як мені це зробити і як повернути колишню довіру
психолог онлайн
цитата:
Я знаю точно що для мене це все немає значення я точно знаю що хочу бути з ним , але через те що я пробувала розібратись що в нього відбувається я не раз сказала ( а може тобі краще буде без мене ) я лише зараз розумію яка це дурість .
Спробуйте поговорити із ним і все це розповісти. Не в повідомленні, а особисто: очі в очі.
І поясніть смисл цієї фрази, якщо, звісно, самі його розумієте.
психолог онлайн
цитата:
Добрый вечер Инна. А с Вами что происходит в этой ситуации?
цитата:
виправити якось цю ситуацію щоб він не сумнівався в мені . Як мені це зробити і як повернути колишню довіру
Похоже у Вас есть ощущение, что Вы так сильно повлияли на его отношение одной фразой? То, что он говорит про
цитата:
Ти вже про це говорила не раз. Тому можливо зараз ти не зовсім відверта з собою.
звучит как упрек Вам. Но если Вы так не чувствуете, значит дело в нем и его чувствах. Вряд ли он стал сомневаться из-за Вас, ведь все это началось после встречи с Вашей мамой.
психолог онлайн
Доброго ранку! Історії як про Ромео і Джульєтту - Ви пам‘ятаєте кінець трагедії? Протистояти опору двох родин буде складно. Чи готові Ви до цього? Чи варто це робити? Як Ви можете вистояти і не зламатися - тільки удвох з хлопцем. Що для цього можна зробити?