Розбіжності в інтересах
Доброго дня, скоро я одружуюсь. І мене дуже лякає що у мене з хлопцем дуже великі розбіжності в інтересах. Він постійно хоче бути дома, тому що він працює і дуже втомлюється. (Хлопцю 23) А я навпаки в свій вік хочу десь гуляти, танцювати, їздити всюди. А він тільки би сидів дома. А коли ідемо десь разом, то він з такою не охотою іде, що у него прям на обличчю написано що він не вдоволений. Це рез це у нас вічні сварки, він каже що він хоч не хоче постійно десь шлятися, що він і так зімною ходить всюди. Так він ходить зімною але дуже рідко, а як іде то завжди без настрою, я веселюсь а він з ''кислою мордою'' це мене ще більше нервує. Інші пари десь ходять разом двіжують, а ми постійно дома. Таке враження що йому не 23 роки а вже під 50. Як можна нічого не хотіти, лише дома сидіти. В мене страх того що краще гарно відпочити зараз, бо потім підуть діти,домашня рутина. І можливості десь вирватись не буде. Тому я хочу вспіти все і зразу, поки є можливість. Поясніть будь ласка як в 23 роки людина так швидко втратила інтерес до всього, йому нічого не хочеться нового, нічо не хоче пробувати, як йому цей інтерес повернути?
Вопрос от: ; Возраст: 19
Дополнение от автора
Дуже боюсь щоб в мене не було так як в моїх батьків, вони скільки живуть то постійно дома ніде разом не відпочивають через те що постійно коштів не хватало, тому що все ішло на нас з братом.також вони нічого не хочуть, їхня фраза '' нам і так добре''. Така сама фраза і в мого хлопця ''мені і так не погано'' його все влаштовує. Я боюсь що в нас далі будуть діти, і не буде можливості десь поїхати в якусь відпустку, чи елементарне в кафе піти. Я хочу жити по інакшому а не так як мої батьки. А мій хлопець дуже схожий на мого батька

психолог онлайн
цитата:
Поясніть будь ласка як в 23 роки людина так швидко втратила інтерес до всього, йому нічого не хочеться нового, нічо не хоче пробувати, як йому цей інтерес повернути?
Здравствуйте Люда. Вы сам написали что Ваш парень много работает и очень устает. Такой образ жизни накладывает свой отпечаток на человека. При этом дело может быть и в том, что он уже нагулялся. И в этому случае, вопрос к Вам. Вы готовы быть с ним, невзирая на то, что он не заинтересован, чтобы гулять и развлекаться вместе? После замужества жизнь не меняется настолько кардинально, по-крайней мере до появления детей. Вы все так же будете хотеть гулять, и эта возможность никуда не пропадет. И Ваш парень тоже останется прежним.
психолог онлайн
Добрый день.
У людей, как Вы знаете, разные темпераменты, разные характеры, есть люди интроверты, есть экстраверты. Возможно, Вашему парню не нужны постоянные «тусовки», и это вполне нормально, тем более, что он устает на работе.
Постарайтесь это принять, если он Вам дорог. Ведь после свадьбы он не станет другим.
Вы пишите, что не хотите жить так, как Ваши родители.
Поговорите с ним об этом. Готовы ли вы оба к компромиссу?
психолог онлайн
Доброго дня, Люда! Ви пишетн про розбіжності, але не пишете про спільне. На чому ви пленуєте будувати сім'ю? Чи є спільні цілі, мрії, бачення?
психолог онлайн
Добрий ранок! Що доброго у Ваших стосунках?
Дополнение от автора
У нас є спільні цілі, ми плануємо разом будувати будинок, з'їздити на море, плануємо купити нову машину. Я просто хочу йому повернути інтерес до життя щоб йому хоть щось було цікаво, а не лише дома сидіти. Постійно сидячи дома перед телевізором я так довго не витримаю, я занадто активна людина, мені не вистачає адреналіну хочеться чогось нового. Хочу щоб мій хлопець також хоч трішки був активнішим
Дополнение от автора
Мені з ним добре він веселий, цікавий, старається мені в усьому догодити, на мені не економить, хоче щоб в нас все було добре. Тільки він дуже став нервовий, через це що я йому постійні упрьоки килаю, через те що ми постійно дома.
психолог онлайн
цитата:
Я просто хочу йому повернути інтерес до життя щоб йому хоть щось було цікаво, а не лише дома сидіти.
А как Вы могли бы это сделать?
психолог онлайн
Добрий ранок! Він Вас про це просив: "Я просто хочу йому повернути інтерес до життя щоб йому хоть щось було цікаво, а не лише дома сидіти. Постійно сидячи дома перед телевізором я так довго не витримаю, я занадто активна людина, мені не вистачає адреналіну хочеться чогось нового. Хочу щоб мій хлопець також хоч трішки був активнішим?" Може йому це не потрібно? Як би Ви реагували, якщо хтось хотів Ваше житття зробити більш цікавим і диктував Вам, що робити?