Всі проти мене
Добрий день у мене така ситуація. У нас з хлопцем виникають суперечки . Скоро ми одружимся.І він привик жалуватись на мене моїй мамі, тоді мама кричить на мене ,вони збираються всією сім'єю і обговорюють мене, що я така сяка що мене чоловік довго не витримає, що я маю терпіти чоловікові. Вони навіть весілля планують так як вони хочуть. А мені кажуть мовчати бо весіллям мають батьки керувати, і як вони скажуть так і буде. Вони всі за мого чоловіка майбутнього, вони не бачать те що він може мене обіжати, вони вважають що це нормально через те що жінка має іти за чоловіком. В мене немає ніякого вибору. У них такі стереотипи що я маю сидіти дома і їсти варити, а більше ніяких інтересів в мене немає бути. Вони постійно за нього, а мене обзивають принижують, що я його не гідна,що він такий гарний а я така погана, чому я йому мозги довблю, вони думають що я на нього задурно кричу. Була така ситуація що я поділилась з сім'єю ,що він до мене почав матами говорити, вони сказали що я сама винна що я його виводжу з себе. І так постійно замість того щоб за мене захиститися вони мене принижують, а його хвалять ( що він гарний добрий хлопець а найшов собі таку погану) він наговорює на мене багато і вони йому вірять жалують його, а получаю я, тому що погана я. Також було так що я його батькам сказала щоб вони поговорили з ним що він неправильно зімною поводиться, вони мені сказали що вони в нашу сім'ю лізти не будуть,щоб ми самі розбирались. А мої батьки постійно лізуть у наші конфлікти, і роблять мене винною. Що мені робити? Раз вони за мене заступитися не можуть, то як зробити щоб вони перестали в вторгатися у наше життя?
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Добры день!
Ваша проблема в том, что за Вас все решают Ваши родители, а Вы это позволяете делать. Вы уже достаточно взрослый человек для того, чтобы распоряжаться своей жизнью самостоятельно. Если Ваш молодой человек Вас оскорбляет, о зачем Вы торопитесь замуж. Это нужно кому Вам или Вашей маме? Вы все время говорите, что кто-то виноват, но Вы не хотите брать ответственность за свою жизнь сами.
психолог онлайн
Добрый день, Люда.
А Вы замуж выходите по собственному желанию, или под давлением родителей?
цитата:
І він привик жалуватись на мене моїй мамі, тоді мама кричить на мене ,вони збираються всією сім'єю і обговорюють мене, що я така сяка що мене чоловік довго не витримає, що я маю терпіти чоловікові.
Почему Вы позволяете молодому человеку жаловаться на Вас вашей маме? Вы говорили ему, что Вам это не нравится, чтобы он этого не делал?
Если взрослый человек собирается жениться и при этом жалуется на что-то родителям будущей жены, это говорит, что он еще не совсем взрослый и самостоятельный для женитьбы.
цитата:
Що мені робити? Раз вони за мене заступитися не можуть, то як зробити щоб вони перестали в вторгатися у наше життя?
Подумайте еще раз, нужно ли Вам это замужество.
Как вообще Вы планируете жизнь после свадьбы (жить вместе с родителями или отдельно)?
психолог онлайн
Дмитрий Алексеевич Ратушный
Люда, добрий день! Навіщо Вам одружуватися? Яким буде Ваше життя? Чи кохаєте Ви майбутнього чоловіка? Як Ви собі уявляєте подружнє життя?
психолог онлайн
Дмитрий Алексеевич Ратушный
Люда, все, что вам нужно делать это вспомнить, что вы достаточно взрослая и не позволять вести другим так с собой. Вы же сейчас вроде как взрослая хотите замуж, но по факту как ребенок позволяете другим (своим родителям) решать за вас, какая свадьба у вас будет, что вам делать и как жить, и будущему мужу позволяете себя обижать.
Вопрос зачем вам замуж за такого, тем более, что вам только 19 лет? Как думаете, после свадьбы что-то поменяется?
Дополнение от автора
Я його кохаю, хочу за нього заміж. Але ось це його відношення до мене, і мої батьки які всюди лізуть. Я незнаю що робити. Я з ним старалась говорити про те що мені не подобається як він до мене говорить. Він казав що коли я почну до нього нормально говорити тоді і він почне. Він себе не бачить він думає що ми на рівні, що якщо я його чимось ображу то і він мене має образити
психолог онлайн
Як Ви його ображаєте? Чи не думали Ви змінити свою поведінку? Наведіть приклад ситуації, де Ви ображаєте один одного.
психолог онлайн
Что для вас означает "выйти замуж".
И как вы обижаете жениха?
Задумывались ли вы, как сложится ваша семейная жизнь, с учетом того, как вмешиваются родители?
А что случится, когда вы родите ребенка и станете зависимой от мужа и от родителей?
Дополнение от автора
Наприклад коли він починає кричати на мене, я починаю матюкатися і обзивати його. Просто через те що він голос на мене повисив.
психолог онлайн
А зачем вы это делаете?
Дополнение от автора
Мені обійдно коли він кричить на мене, і коли я йому у відповідь щось кажу, мені стає лекше
психолог онлайн
Вам надт научиться говорить про свои чувства нормальными словами, а не криком и матом.
Дополнение от автора
Я пробувала говорити з ним нормально, а йому так якби всеодно, постійно вважає що винна я в усьому. Я коли нормально до нього говорю прошу так не робити він тіпа "ага добре більше так не буду", а далі всеодно повторюється, таке враження що йому всеодно або він не розуміє що він робить боляче. Він навіть вибачатись не вміє, а постійно каже що я перша почала. І від нього слова вибачення я чула лиш тоді коли я йоиу добре на мозги накапаю, і він так щоб я відчіпилась вибачається. І то таке рідко буває. А так він вважає що я постійно винна, і все перша починаю
психолог онлайн
Тогда в чем прелесть этих отношений? Любовь ли или зависимость? И я бы предложила подумать какие перспективы у вас с МЧ