Заміжжя
Доброго дня. Дуже потрібна ваша допомога. Бо я вже просто у якомусь відчаю((
Скажіть будь ласка, які правильні слова підібрати, хлопець боїться одружуватись, боїться відповідальності....
любить мене, вже все до того іде .... але інколи його переклинює і він каже, а може тобі краще буде без мене ...
Цією осені він має зустрітись з моїми батьками, він говорив з мамою моє по телефону і сам сказав, що осінню приїде і познайомиться ...
З його батьками я вже знайома, і то дуже тісно... бо вони всі разом живуть закордоном і я там гостювала 2 місяці
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Здравствуйте! Не очень понятен вопрос. Вам ответить как женить на Вас Вашего парня? Мы не можем заставить другого делать так, как нам хочется. Можно напрямую попросить, спросить, дать понять как это Важно для Вас. А заставить - зачем?
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Попробуйте с ним поговорить, спросить, что его так беспокоит. Возможно, что у него есть какие-то сомнения, которые лучше прояснить перед свадьбой.
психолог онлайн
Ольга Васильевна Родионова
Таке рішення має бути виваженим і цілком «своїм» - не треба квапити, підштовхувати або ще якось маніпулювати, щоб примусити до одруження.
Навіть коли каже, що любить, він має сам «дозріти» до такого відповідального кроку. Може він не впевнений в тому, що це «кохання назавжди», і не хоче пов’язувати себе обіцянками. Він навіть може не усвідомлювати цього, бо Ви не даєте йому такої можливості, побути «у вакуумі» власних роздумів, коли ти нікому нічого не винен, а тільки можеш прислухатися до себе і відчувати, чого тобі хочеться насправді.
А можливо він усвідомлює, що просто не хоче поки одружуватися, не хоче нести відповідальність ще за когось, бо що хоче побути безтурботним. Але сказати він цього не може, бо сама атмосфера ваших стосунків не передбачає цього, ніби «як це так, ми ж ніби вже все вирішили, що хочемо бути разом».
В будь-якому разі – це має бути його власне рішення, і саме тоді, коли він сам цього захоче.
психолог онлайн
Здравствуйте. А почему вам так важно выйти замуж за этого парня?
психолог онлайн
Добрый вечер. А Вы знаете, с чем связаны его страхи? Чего он боится?