Что я чувствую?
Этим летом я встретила одного парня которого видела 2 года назад, мы учились в одном учебном заведении. Все лето мы ездили на работу, особо с ним не общались. Но мне кажется что что-то меня в нём зацепило. Я очень часто о нём думаю. Но я не могу понять что я на самом деле чувствую. Может в скором времени это пройдёт, так как у меня начинается учеба и мы не будем больше видеться? Или всё таки он мне по настоящему понравился?
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Доброе утро, Светлана!
Только Вы сами можете знать, что Вы к нему чувствуете. Какую помощь Вы ищите здесь? В чем Ваша проблема?
психолог онлайн
Доброго дня, Світлана!
Звісно важко сказати, що Ви будете відчувати до хлопця в майбутньому, тому важливо зосередитись на теперішньому моменті.
Що Ви відчуваєте до нього зараз? І як Вам хотілося б у результаті цього діяти? Можливо Вам би хотілось почати з ним спілкування, а можливо й нічого не робити - це рішення, яке можете прийняти лише Ви.
Але важко дізнатись чи людина Вам по-справжньому сподобалась тільки по тому що Ви її бачили, для цього варто хоча б почати з нею спілкуватись і відчути як Вам це, подобається чи ні. І вже на основі цього рухатись чи не рухатись далі.