Пiдкажiть що робити?!
В Мане проблема.В мене дитина хлопчик.Майже три рочки.Я груддю не годувала.Пiсля 4 мiсяцiв пiшла на роботу.З малим сидiв брат.Так сталось брат помер.I сидiти з малим нема кому.Чоловiк на роботi,я тоже.Рiдних в мене майже не лишилось.Коли брат помирав,я набрала кредитiв.Вiддавати нема чим,але мушу.Хотiла дитину вiддати в дитячий будинок.Але дiзналась сестра чоловiка,i погодилась сидiти з малим.Я з нею постiйно гаркалась,ми майже нiколи не спiлкувались.Але я промовчала в цей раз,вирiшила.Все ж таки з рiдною тiткою краще нiж в дитдомi.Але вона його почала виховувати по своему.Постiйно ставить в кут,нiчого не прощаэ,заставляэ iсти,вiн рве,вона каже що вiн спецiaльно викликаэ рвоту.Я просила просто посидiти з ним.А вона граэ маму.Коли я ii попросила так не робити,вона почала кричати щоб я ii не вчила i т.д.А як не хочу шоб забирала i виховувала сама.Слухати нiчого не хоче i все.Дiтей вона не маэ.Пiдкажiть як поступити!Ну малий жалiэться менi i все.Вiн щей не говорить,я навiть зрозумiти не можу що там коiться.А приiхати не можу бо на роботi.Якось вiн кричав на мене,iстерику влаштував менi.Так вона його в кут поставила,хоть я ii не просила.Бо iтак приiхала на один день раз в мiсяць.
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
.Чоловiк на роботi,я тоже.Рiдних в мене майже не лишилось.
Скажите, сколько лет Вашему ребенку? Почему Ваш муж Вам не помогает и Вы решаете все вопросы сами?
Ваш ребенок очень сильно нуждается в маме и никто ему ее не может заменить. В первые годы жизни закладывается психика ребенка и очень сильно влияет на его развитие во взрослой жизни. Если Вы хотите вырастить психически здорового ребенка, то нужно максимально постараться уделять ему внимание. Мама это тот человек, который помогает ребенку перерабатывать его эмоции. Если Ваш ребенок рвет, то это не потому что он балуется, а потому что что-то происходит ужасное в его жизни. Вы часто видели, чтобы другие дети так себя вели? Откуда это желание отдать ребенка в детский дом, если у него двое взрослых живых родителей? Вас мама воспитала или детский дом?