чи варто продовжувати спілкування.
Я працюю начальником маленького відділу великої фірми. Маю 6 підлеглих. Я розлучена. Була у шлюбі 1,5 року. Близько року тому розлучилася. Коли біль від розлучення минув, то почала ближче спілкувтся з чоловіком, він один з моїх підлеглих. Він і раніше виявляв мені знаки уваги, які я ігнорувала, спершу тому що заміжня, а потім не була готова до нових відносин. Спочатку наше спілкування розвивалося, запросив мене на кілька побачень. А потім різко став до мене холодним. Я питала причину( думала можливо через посаду, можливо через те, що я розлучена), сказав що це не проблема, а натомість пояснив, що недавно розійшовся з дівчиною і не готовий до нових віднсин. Але сказав, що не проти спілкування, просто йому потрібен час.
Але коли я пробую поспілкуватися поза роботою то ставиться до мене холодно та якось надто офіційно.
Чи варто мені продовжувати це спілкування? Чи можуть в майбутньому бути відносини? Чи мені краще про це забути?
Вопрос от: ; Возраст: 29

психолог онлайн
Здравствуйте.
Вы пишите о том, что молодой человек, который вам интересен и у вас было несколько встреч, расстался с девушкой. Он не против общения с вами. Сейчас ему нужно время.
цитата:
Чи варто мені продовжувати це спілкування?
Вы хотите продолжать общение?
цитата:
Чи можуть в майбутньому бути відносини?
Почему бы и нет, если вы будете друг другу интересны.
цитата:
Чи мені краще про це забути?
Вы можете позволить себе не торопить события и дать возможность им развиваться в своем темпе?
психолог онлайн
Забудьте.
Дополнение от автора
Дякую за відповіді.
Просто у мене складається враження, що мене відштовхують і не хочуть спілкуватися. і я не розумію причин ...
психолог онлайн
А тот вариант, что вы описали в своем письме вам не подходит? Похоже человек объяснил свое поведение.
цитата:
А потім різко став до мене холодним. Я питала причину( думала можливо через посаду, можливо через те, що я розлучена), сказав що це не проблема, а натомість пояснив, що недавно розійшовся з дівчиною і не готовий до нових віднсин. Але сказав, що не проти спілкування, просто йому потрібен час.