Як правильно діяти в такому випадку?
Добрий день. Я проживаю в приватному будинку. Декілька років тому, ми помітили, що наш сусід часто дивиться в вікно спостерігаючи за нами. Робить це достатньо показово, відсунувши штори, і увімкнувши світло. Хоче, щоб його побачили. Щоб не провокувати його всі вікна нашого будинку, які виходять на його бік, цілодобово закриті шторами. Але він продовжує це робити, і спостерігає за нами коли ми надворі. Останнім часом, він почав спостерігати за нами і на вулиці підходячи все ближче до паркану. В його діях помітні, якісь сексуальні мотиви. Ми помітили, що під час того, як він спостерігає за нашим вікном, його рука знаходиться в штанах(не в кишені), зверху він роздягнутий. Його сусіди з іншого боку, також помічали подібну поведінку в їх бік. Як правильно діяти в такому випадку? Що робити, щоб не спровокувати його? Адже він дуже сильний. Я його боюсь! Це триває вже декілька років. Він в основному проживає сам. Час від часу його відвідують дружина, діти та онуки.
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Анна Александровна Бадр
Добрый день. Действительно, своим поведением сосед нарушает ваши границы частной жизни. Для начала с ним можно поговорить, сообщить о своём недовольстве "Я замечаю, что вы регулярно смотрите в наши окна. Вы нарушаете мои права на приватность. Мне и моим близким это неприятно, даже противно. Если вы будете продолжать так делать я вызову полицию" Почему боитесь его? Может ли он физически причинить вам вред или это психологическое давление?
Если поговорив с ним, ничего не измениться Вы можете обращаться в полицию, заявляя о психологически сексуальном преследовании.
Зачастую эксгибиционисты боязливые люди и очень вероятно, что вашего разговора с ним хватит чтоб прекратить подглядывание. Они бояться мужчин, потому можете привлечь друга или отца для разговора с ним.
психолог онлайн
Здравствуйте! Соглашусь с коллегой, как правило эксгибиционисты довольно пугливы. Попросите кого-то из мужчин поговорить с ним. Если же это не поможет вы могли бы поговорить с участковым.
Удачи вам!
психолог онлайн
Добрий вечір! Чим Вам заважають дії сусіда, чого боїтесь? Чому не можете просто не звертати на нього увагу?
Дополнение от автора
Чи заважають дії? Дивне питання. "Складно не помічати слона в кімнаті". Коли людина стоїть в декількох метрах від тебе, і уважно слідкує за кожним твої кроком, важко робити вигляд, що цього немає. Звичайно, що від цього мені не приємно. Страх я відчуваю тому, що він фізично дуже сильна людина. Все починалось з того, що він стояв лише в одній кімнаті, а зараз він не боїться виходити на вулицю, і підходить досить близько до паркану. Мене лякає, що це прогресує і він може піти ще далі. Всі вікна в будинку, що виходять на його сторону, закриті шторами. Є одне вікно, яке знаходиться на іншій стороні будинку, його частково видно з його подвір'я. Вже декілька разів, я помічала, як він заглядає в це вікно, тримаючи руку в штанях. Я не думаю, що йому видно, що відбувається в нас, радше він демонструє себе.
психолог онлайн
Цели питания не зовсім до психологів. Воно стосується Вашої фізичної безпеки. Чи є чоловіки у Вашому оточенні, які можуть поговорити по чоловічому з ним?
консультация психолога
Маша, як Ви справляєтеся з ситуацією, коли помічаєте описане? Що робите, як реагуєте? Придивіться до того, що Ви ВЖЕ робите. Ви якимось чином не один рік витримуєте дану неприємну ситуацією, напевно, маючи власну стратегію поведінки. Ваші вчинки можуть підказати, як діяти далі.
Якщо все ж таки потреба в особистій роботі з психологом залишеться, то можу запропонувати безкоштовну консультацію колеги.
Дополнение от автора
Можливо, це дійсно питання не до психологів. Мене просто цікавило, чи існують якісь алгоритми поведінки, яких мені варто дотримуватись у співіснуванні з людиною, яка має такі схильність. З ним ніколи про це не розмовляла, боячись його реакції, оскільки не знаю наскільки він може себе контролювати. Цікавило, чи взагалі потрібно виходити з ним на якийсь контакт, чи це може його спровокувати до якихось дій? Зараз, я зним не спілкуюсь, не вітаюсь. Коли бачу, що він стоїть в вікні чи на дворі спостерігаючи за нами, роблю вигляд, що його не помічаю. Думаю, що така наша реакцію, і спричинила те, що він вийшов за межі свого будинку. Він хоче уваги. Чоловіків, які б могли серйозно поговорити нажаль немає. Тато часто в відрядженнях, більшість часу ми з мамою вдвох. Коли він вдома, сусід менш активно і обережно продовжу спостерігати. Я бачила, як він ховається коли тато виходить. Тато не знає, як з ним поговорити, оскільки сусід ніяких дій не вчинив, він знаходиться на свої території, фізично не порушуючи меж.
консультация психолога
Виходить, що Ваша стратегія "не звертати уваги" не працює в настав час виробити нову? Можливо, включити до неї існуючі алгоритми? Один з таких - щоб хтось із чоловіків поговорив з сусідом. Але на даний момент немає такого чоловіка, а проблема залишається проблемою. То що тоді будете робити?
психолог онлайн
Ми нічого не знаємо про сусіда, не можемо розуміти мотивів його поведінки. Тому Ви можете використовувати засоби безпеки, які уже напрацювали. Можете самі сказати поговорити з ним? Про що?
психолог онлайн
Чувства, которые подобные явления вызывают у большинства женщин это - стыд, отвращение, страх, злость и ярость. Если делать вид, что ничего не происходит это подавлять свои чувства и в дальнейшей жизни при построении партнёрских отношений это может сказаться.
Безусловно, эксгибиционистов трудно назвать здоровыми людьми!
Но оправдывая такое поведение болезненным состоянием, можно дойти до того, что начнём оправдывать любое насилие и педофилию.
Попробуйте совладать своим страхом и стыдом, рассказать о происходящем и обсудить с родителями дальнейшие действия и защищать своё психологическое пространство тем способом, который вам приходит на ум. В моей жизни был подобный сексуальный извращенец и только после того как я прямо попросила знакомого парня пойти со мной к этому извращенцу он перестал «преследовать» меня