Я не знаю,що хочу від життя?
Доброго дня,я забула як радоватися життя,і що я хочу від життя.Мені 32 я була замужем,розлучена ,дітей немає, поїхала закордон,тут провела 3 роки, мала дост проблем,тепер пока все стало спокійно,дім - робота,мене опановують атаки страху,що я старша,що хочу сім'ю, дітей,хочу додому,я просто не можу знайти спокій в душі,мені здається що я постояно маю щось робити,спішу жити,сама не знаю що хочу від життя,іду до однієї цілі,потім перехочу,хочу щось інше.Як знайти спокій в душі, розслабитися,навчиьимч бути щасливою від того що є?
Вопрос от: ; Возраст: 32

психолог онлайн
Добрый день, Юлия!
цитата:
мене опановують атаки страху,що я старша,що хочу сім'ю, дітей,хочу додому,я просто не можу знайти спокій в душі,мені здається що я постояно маю щось робити,спішу жити,сама не знаю що хочу від життя,іду до однієї цілі,потім перехочу,хочу щось інше.
Конечно, кто-то находит свое счастье заграницей, а кто-то дома. Если Вы вернетесь домой, то что Вас здесь ждет? Вы хотите вернуться? Возможно, что Вы бежите куда-то, работаете много, потому что Вам тяжело внутри с этим справляться. Это страх столкнуться сл своей тревогой и она у Вас переходит в действие. Есть ли у Вас возможность поработать по скайпу например со специалистом и понять Вашу проблему глубжею Почему Вы уехали? Что Вы искали?
психолог онлайн
Юлія, добрий день. Коли у Вас розпочався цей стан? З чим пов»язуєте його? Чи бували раніше у Вас подібні стани?
психолог онлайн
Доброго дня, Юлія!
Ви пишете, що не знаєте, чого хочете від життя. І в той же час декілька рядків нижче Ви пишете: « я хочу сім’ю, дітей, хочу додому». Можливо, Ви все ж таки, розумієте і знаєте, чого Ви хочете, але з якоїсь причини Ви не дозволяєте цим бажанням існувати? Якщо так, то чому? Чого Ви боїтеся?
Можливо, це якось пов’язано з Вашим минулим досвідом подружнього життя і тому Ви з одного боку хочете сім’ю, а з іншого цей страх змушує Вас відмовлятися від цих бажань? Ви намагаєтесь придумати альтернативні цілі і бажання і кожного разу розумієте, що це «не те» і переходите від одніє цілі до іншої, тим самим Ви «відволікаєте себе» від того, чого хочеться насправді.
Ще одна ідея яка мені спала на думку, коли я читала Ваше повідомлення, це те, що складається таке враження (можливо, помилкове, але в даному форматі можу спиратися лише на мої здогадки), ніби наразі Ви знаходитись в ситуації, де Ви відчуваєте необхідність прийняття якогось рішення і не можете його прийняти, ставите під сумнів те, що у Вас є зараз, в реальності, не приймаєте те що є , як таке, що є для Вас цінним. Можливо, тому Ви не можете бути щасливішою від того, що маєте зараз?
психолог онлайн
Доброго, Yuliia!
Пройти психотерапію з психологом. За перепискою такому не вчать і не вчаться.
Є в Вас якісь психологічні програми від рідних, які примушують Вас рухатися не в напрямку себе і своєї самореалізації, а в напрямку соціальних стандартів та чужих бажань і страхів. З цим і треба буде попрацювати на психотерапії.
психолог онлайн
Добрый день, Вам нужен психотерапевт, которого Вы смогли бы от сердца принять своим духовным учителем, который смог бы выстроить программу счастья для Вас и вести Вас к успеху в жизни, выбор за Вами