У мене, щось типу відрази, до мого чоловіка... Що робити?
Доброго дня. Маю досить суттєву, як на мою думку, проблему. Розумію, що кохаю свого чоловіка, у нас є чудовий син, але все частіше ми сваримось, через найменші дрібниці, заводимось обоє... Я зараз в декреті, і раніше, для мене не було проблемою доглядати за квартирою, та смачно готувати для коханого, але зараз, я просто не можу змусити себе зробити щось для нього. Просто не хочу. Він мене щось просить, а я просто не хочу щось для нього робити... Про інтим взагалі мовчу, секс для мене, останні місяці, просто мука... Розумію, що треба йому, але у мене задоволення вже не має. Та й бачу, що він до мене теж добряче охолов. Зараз намагається якось виправити ситуацію, але я розумію, що ні його квіти, ні його якісь милі дрібнички для мене не приносять мені тої радості, як колись. Невже це все? Але ми кохаємо одне одного, і в цьому я на 100 відсотків впевнена.
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
але все частіше ми сваримось, через найменші дрібниці, заводимось обоє... Я зараз в декреті, і раніше, для мене не було проблемою доглядати за квартирою, та смачно готувати для коханого, але зараз, я просто не можу змусити себе зробити щось для нього. Просто не хочу
Если Вы не хотите, то не делайте. Зачем себя заставлять. Скажите, сколько лет Вашему ребенку? Возможно, что у Вас все силы уходят на ребенка и у Вас не хватает энергии на что-то еще? Какое Ваше физическое состояние? Все ли в порядке с гормонами?
психолог онлайн
Добрий день! Можливо просто прийшов час вносити зміни у Ваші стосунки? Що про це думаєте і які ці зміни можуть бути?
психолог онлайн
Кохання відкололося від сексу. Так буває. Ви можете вибрати так жити, і жити разом далі, а можете подумати про зміну партнера.