Потрібна допомога...
З недавніх пір я почала зустрічатися. Хлопець просто неймовірний, дуже хороший, дбайливо, розумний, тобто найкращий. А саме головне, що мені подобається. Але виникла проблема, з якою потрібно терміново розібратися. Він завжди розповідає мені різні історії, що йому подобається, я теж Звісно ж доповнюю. Але я часто мовчу, є багато про що поговорити, але я туплю, мені так не зручно тому що він вже робив мені зауваження. Не розумію що зімною. Тому що я зазвичай балакуча, а саме з ним мене просто занімило. Ааааа.....
В мене вже просто істерика, катастрофа. Допоможіть будь ласка!
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Катя, добрий вечір! Що страшного у тому, що Ви не балакуча? Яке зауваження Вам зробив хлопець?
Дополнение от автора
Добрий вечір, проблема в тому, що я стаю не цікава для нього. Було перше навіть цікаво мовчати, в цьому щось було, потім я за різне почала говорити, потім знову мовчу.
Такий був діалог.
Він. Не знаєш що сказати?
Я. Так, не знаю.
Він. Втягуйся вже в це.
психолог онлайн
Тобто він хоче, щоб Ви його розважали?
Дополнение от автора
Ні, я так не думаю. Можливо Він хочу більше спілкування.
психолог онлайн
Катя, добрый вечер!
цитата:
Хлопець просто неймовірний, дуже хороший, дбайливо, розумний, тобто найкращий. А саме головне, що мені подобається.
Возможно, что Ваше состояние еще может быть связано с тем, что Вы его сильно идеализируете и поэтому вам сложно говорить с ним?
Дополнение от автора
Добрий вечір, можливо і таке. Але як це виправити?
психолог онлайн
У любого человека есть свои плюсы и минусы. Вы в нем видите только плюсы, а в себе минусы. Что в Вас есть хорошего, как Вы думаете? Он же почему-то выделил Вас среди других? Чем Вы ему можете быть интересны? Не всегда много говорить, это признак высоко интеллекта. Когда людям хорошо вдвоем просто так, то они любят молчать и наслаждаться обществом друг друга без слов.
психолог онлайн
Здравствуйте. Что заставляет вас молчать? Что останавливает, когда вы рядом с парнем?
Дополнение от автора
Мені з ним затишно. Не говорю, тому що не знаю що запитати
Він запропонував поїхати на природу двох, щоб ліпше дізнатися один про одного. Можливо там я відкриюся ліпше
психолог онлайн
Возможно, что на природе Вы сможете почувствовать себя спокойнее и тогда сможете говорить больше, если захотите конечно. Возможно, Вы молчите, потому что Вам просто спокойно рядом с ним?
психолог онлайн
Доброго дня!
Дуже цікаво, що такий діалог з хлопцем ви інтерпретуєте як зауваження з його боку. Загалом помітила, що поки що у вас багато припущень, як він реагує на те, що відбувається та на ваше мовчання, але це поки що припущення без перевірки на реальність. Здається у вас зараз дуже багато переживань з цього приводу, чи не плануєте звернутися на особисту консультацію до спеціаліста?
Знаєте, коли з нами щось трапляється дуже емоційно забарвлене (а в тому числі закоханість може бути такою ж емоційною як і стрес, хоч і позитивно забарвленою), то наш мозок вибирає одну з стратегій "бий, біжи, завмри".Тобто образно це або активно діяти, або уникати\припиняти ситуації або переживати певний ступор. Схоже, що ваша стратегія зараз "Завмри"
Дополнение от автора
Усім дуже дякую, за поради)
В мене почалися вже другі і стосунки, а моя позиція в стосунках ускладнювати. Я зрозуміла, що коли в мене є почуття до людини я впадають наче в якийсь ступор, і все сприймаю занадто серйозно, що потрібно себе вести більш цікавіше, тому що такі стосунки нікого не влаштовують. А як із цим боротися, чи як дійти до результатів не знаю. І я дуже ціную людину, яка зімною поряд, і хочу бути з ним, але щось іде не так, і мене це ше більше роз'їдає.
психолог онлайн
Найкраий співбесідник той, хто вміє слухати. Слухайте, ставьте відкритті запитання, кивайте, говоріть на теми, що цікавлять людину, концентруйтесь на розмові, а не на тому, як виглядаєте. Усього доброго Вам!