Работа
Під час навчання пішла на роботу, потім змінила на іншу аналогічну, були проблеми в колективі, колектив жіночий мене не хотів приймати, проробила рік і звільнилася так як не вийшла на хорошу зп. Чоловік каже поседь вдома, я була вдома, зайнялася здоровям, потім створила інтернет магазин, і отримувала зп як і на роботі будучи вдома, но зараз продаж майже немає і я задумуюсь про роботу. Но в мене дуже велика незнаю як сказати апатія в тому планні що я себе нігде не бачу, а саме хуже для мене це ранкові підйоми. Я хочу роботу не ранкову і щоб субота і неділя були вихідними але такої не існує, і прийдеться йти на любу яка попадаться, в мене виникає відчуття паніки. Питання! В мене кожного ранку не керована агресія якщо я не висплюся, ми лягаємо пізно і я як не старалася лягати раніше чи пізніше кожен ранок одна реакція.
Ще для мене робота це як тюрма, з 8-19 я в тюрмі а потім приїжджаєш додому вечеря посуд, помить голову і спать і так кожен ден. Мені так добре бути вдома одній.
Ще питання як повернути бажання працювати, йти в колекти? Мені нічого не хочеться, навіть вдома прибрати це для мене важко(но я цим зайиаюся)
Може тема не дуже важлива але все-таки не бажання працювати йти до чогось нового більш в голові чим в плані фізичному, я дуже не впевнена в собі, мені здається куди я не піду в мене нічого не вийде
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Вера, добрий ранок! Є така велика необхідність виходити на роботу? Ви зараз пишете про якусь гіпотетичну роботу - чи шукали Ви щось, чи маєте якісь пропозиції? Чому Ви вирішили, що все буде так, як Ви описали - роботи є різні , з різними графіками. До того ж у Вас є досвід роботи онлайн. Може Ви саме тут можете шукати реалізацію себе , шукати дистанційну роботу, будите мати можливість планувати свій час, як Вам буде зручно.
психолог онлайн
Вєра, все налагодиться. Звикнете. Йдіть на роботу. Всі ходять - і нічого
психолог онлайн
Доброе утро, Вера!
цитата:
Но в мене дуже велика незнаю як сказати апатія в тому планні що я себе нігде не бачу, а саме хуже для мене це ранкові підйоми. Я хочу роботу не ранкову і щоб субота і неділя були вихідними але такої не існує, і прийдеться йти на любу яка попадаться, в мене виникає відчуття паніки. Питання! В мене кожного ранку не керована агресія якщо я не висплюся, ми лягаємо пізно і я як не старалася лягати раніше чи пізніше кожен ранок одна реакція.
Есть ли у Вас возможность пока не работать, если Вы не чувствуете в себе силы? Есть ли у Вас сейчас проблемы по здоровью? Рассматривали ли Вы вариант открытия другого интернет магазина? Есть работа дистанционная из дома, а также на не полный рабочий день. Как давно у Вас это состояние? Помимо работы, что могло еще произойти в Вашей жизни?
психолог онлайн
Доброго дня.
цитата:
я була вдома, зайнялася здоровям, потім створила інтернет магазин, і отримувала зп як і на роботі будучи вдома, но зараз продаж майже немає і я задумуюсь про роботу.
У Вас вже є позитивний досвід створення своєї справи. Що з нього Ви могл б застосувати у теперішній Вашій ситуації?
цитата:
в мене дуже велика незнаю як сказати апатія в тому планні що я себе нігде не бачу,
Для початку проаналізуйте сфери, які Вам цікаві.
цитата:
Ще питання як повернути бажання працювати, йти в колекти?
Це запит в роботу з психологом.
цитата:
Вас вже вийшло. У Вас вже є позитивний досвід створення свого інтернет-магазину. Отже є можливість повторити знов.
психолог онлайн
Добрий день! По-перше, подумайте, яка для вас мотивація іти працювати. Гроші? Професійна реалізація? бо треба (всі працюють. і я мушу)? Змалюйте собі результат, чого би ви хотіли, яка у вас робота мрії? І тоді пробуйте шукати щось максимально наближене. Зараз світ дуже змінився, робота це не обов'язково зранку до вечора в офісі, можливостей є багато. Ну і ще один нюанс. Апатія, нічого не хочеться, труднощі з ранковими підйомами - за цими симптомами може ховатися депресія. Добре би було для вас розібратися, що, загалом, відбувається у вашому житті. Успіху вам!
психолог онлайн
Вера, доброго времени суток!
Такое отношение к работе, как правило, бывает в тех случаях, когда человек работает не сою работу. То есть, когда не нашёл своё дело. Это не вопрос престижа и востребовательности на рынке труда. Это вопрос Вашего призвания - Ваших талантов и потенциала, Ваших мечт и целей.
Найти своё призвания без понимания и принятия себя практически невозможно. Потому, очень бы Вам рекомендовала пойти в терапию к экзистенциальному психотерапевту и разобраться.
А пока задайте себе вопросы и дайте хотя бы 5 пар ответов: кто я и зачем? Это не полная техника, которую я использую, однако даже такой начальный шаг, надеюсь поможет Вам понять себя. Или, хотя бы начать понимать себя.
Не огорчайтесь и не унывайте! Вы большая молодец, что задумались над этим сейчас.
Мудрости Вам!