Як бути?
Доброго вечора.
Підкажіть , будь ласка, як справитися з тим, що свекри роблять різницю між невістками і синами?
Як налаштувати себе, що от так має бути значить.
Ми живемо з чоловіком в домі його батьків, а виходить , що ми чужі тут , в той час , як інша невістка підлизується, щоб бути хорошою.
Раніше свекор , по п'яні сказав мені, що ми конкурентки, і оте мене дуже образило. Як пережити цю образу?!
Чоловік мій прийняв це нормально, і сказав не ображатися. А я не можу забути те. Чоловіка мого також сприймають не як сина. Він в батьків Рома, а інший брат то синочок.
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Оля, що в цій ситуації добре? Те, що у вас з чоловіком схожа ситуація з батьками, тож вас можуть об"єднати спільні почуття та наміри щодо вибору місця проживання
Дополнение от автора
От саме те, що нічого доброго в тому нема. Просто мій чоловік вже звик до того , що брат важливіший.
А переїжджати він не хоче, бо дуже багато вклав у хату. От як з тим змиритися і не звертати увагу?
Дополнение от автора
Тим більше, що мій чоловік після онкохвороби, і нам нереально піти окремо жити.
До своєї мами також я не піду, бо там залишилася, менша сестра. А сваритися з нею не хочу.
Дополнение от автора
І навіть деколи помічаю за батьками, що вони заздрять роботі свого сина, бо якби час від часу говорять, що ото вже має зарплату то має. А чоловік ще мій дуже добрий, все розкаже, аж навіть забагато, бо то ж його батьки , а з ними строго не можна бути.
психолог онлайн
Звісно, просто забути про таку образу дуже складно. Що Ви відчуваєте у цій ситуації?
Я так розумію, що можливості для переїзду зараз немає?
Та в будь-якому випадку можливо варто зосередитись на стосунках, підтримати чоловіка після хвороби та знайти можливості для створення фінансової можливості для переїзду?
психолог онлайн
Добрий ранок! "як справитися з тим, що свекри роблять різницю між невістками і синами?
Як налаштувати себе, що от так має бути значить.
Чоловік мій прийняв це нормально, і сказав не ображатися. А я не можу забути те. Чоловіка мого також сприймають не як сина. Він в батьків Рома, а інший брат то синочок". Яка Вам різниця, що думають свекри, їх Ви точно не виправите. У Вас з чоловіком гарні стосунки, Він справляється з таким ставленням батьків. Якщо б свекри по-іншому до Вас ставилися, як би це позитивно вплинуло на Ваше життя, що змінило б?
Дополнение от автора
Та мені неприємно те відношення. Тим більше , що до нашого весілля, вона мені розказувала, що то така не добра невістка, вона її не хоче.
Коли я запропонувала , щоб вони переїхали, до батьків, то свекруха категорично сказала -"вони тут жити не будуть".
Але саме більше мені образливо за чоловіка , душа за нього болить. І дуже переживаю, що вони зроблять отаку різницю між внуками. Бо вже трохи замітно , що то дві різні дитини для них.
Дополнение от автора
В хаті було би мені приємніше знаходитися , і напевно не реагувала на те, що інша невіста приходить і лізе без дозволу в МІЙ холодильник, НАШУ кімнату, лазить по поличках МОЄЇ кухні, яку ми з чоловіком купили перед пологами...
психолог онлайн
Розумію Вас, але це нереалістично... Ви пишете, що не можете жити окремо. Як Ви можете максимально себе огородити від родини батьків?
психолог онлайн
Можливо проблема не в відношенні свекра, а другої невістки?
Можливо варто поговорити про кордони та правила між Вами?
Дополнение от автора
Правила не для неї.
Для невістки це цілком нормально, отак себе поводити безпардонно.
Дополнение от автора
Мій чоловік говорив і з батьками, і зі своїм братом , але без толку. Бо невісточку ображає тим, щоб не лізла в нашу кімнату і таке інше. Вона ж то член сім'ї
психолог онлайн
Тобто усі можливі засоби, щоб змінити ситуацію Ви використали. Чи є сенс робити це знову? Ви можете тільки прийняти те, що відбувається. Це такі люди, якщо на Вашому місці була інша невістка, ставлення булою таке ж. І допомогти собі яко одна менше зустрічатися з ними. Зробіть в домі окремий вхід, кухню. Що ще можете зробити?
Дополнение от автора
Та й так, менше зустрічаюся, як чоловік їде в рейс, то стараюся дома менше бути. Беру коляску і катаюся з дитиною.
Але я сама розумію, що це не вихід. Втікати з дому, через безпардонних людей?!
психолог онлайн
Втікати не дуже гарна тактика. А от максимально обмежити спілкування, а в перспективі припинити, достатньо добра.
психолог онлайн
Втікати - найліпша тактика у вашому впадку. Втікайте подалі і не повертайтесь! Психіка сама вам підказує, що робити