Проблеми в сім‛ї
З чоловіком побудували свою сім'ю тільки пів року тому. До того зустрічалися 4 роки. Відносини були гарні, правда був конфлікт з його батьками, якій з часом вирішився. Я стала помічати за чоловіком бажання до випивки, (мені це дуже не подобається, так як його тато також періодично зловживає алкоголем) і я хвилююся що ситуація повториться. Вчора чоловік прийшов додому з роботи п'яний ( за пів року життя це вперше) сказав що йому потрібні гроші на справу по роботі, взять 1500 з сімейного бюджету і пішов далі. Повернувшись в годину ночі п'яним вхлам, на мої питання і притензії заявив що я не благодатна тварь, що він мені заробляє гроші і якщо мене щось не влаштовує то я можу звернутися в ЗАГС подати заяву на розлучення. Я намагалася не влаштовувати
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
Добрий ранок! Я Вам дуже співчуваю, це тривожний дзвоник. Я на цьому сайті опубліковала дві статті про співзалежність і "Опять напился". Почитайте. У нього батько пив, і він йде по-батьківському сценарію. Чому Ви обрали такого чоловіка, це інше питання. Якщо для Вас ці стосунки важливі, якщо Ви хочете врятувати себе, Вам терміново треба коректувати свою поведінку. Це складна робота. Напишіть, які стосунки були у Вашій батьківській родині. Вам треба вести себе гідно, не дозволяйте себе ображати, чи є у Вас робота, професія, чи підтримують Вас батькі?
психолог онлайн
Доброго ранку. На Вас чекає справді складний вибір. Ми в свому житті дуже часто рухаємось за прикладом, який бачили в батьківській сім'ї. Чи вважає Ваш чоловік зловживання батьком алкоголю проблемою? Чи бачить зародки залежності в себе? Не має сенсу з'ясовувати стосунки, коли він в стані сп'яніння. але пізніше це питання обговорити треба.
психолог онлайн
Доброе утро!
цитата:
Відносини були гарні, правда був конфлікт з його батьками, якій з часом вирішився. Я стала помічати за чоловіком бажання до випивки, (мені це дуже не подобається, так як його тато також періодично зловживає алкоголем) і я хвилююся що ситуація повториться.
цитата:
Вчора чоловік прийшов додому з роботи п'яний ( за пів року життя це вперше) сказав що йому потрібні гроші на справу по робот
Вы пытались понять, что произошло на работе? Какие были причины? Это Ваш первый такой серьезный конфликт?