Депресія, стрес, сімейна психологія, емоції
Доброго дня. Я у шлюбі 1,5 роки, дуже кохаю свого чоловіка, маємо донечку. Після народження дитини в мене не було депресії та а зара відчуваю що все починається, або просто я себе багато накручую. Проблема в тому що я не відчуваю чоловічого тепла та турботи від свого чоловіка, хоча він мені на моє ,я люблю тебе, завжди каже і я тебе. Дуже рідко він перший скаже мені що любить. На рахунок обіймів та поцілунків я завжди маю перша, так скажи клянчу (обніми мене, дай цьом). В плані сексу коли я перша хочу то я йому щавжди роблю приємне, починаю з поцілунків які переходять в низ до мінету далі секс і закінченням орально. Коли він хоче то ніяких поцілунків, обіймів, пестощів, ласка. Вибачте просто потрахав і на цьому все. А коли я йому сказала що хочу з ласкою поцілунками то у відповідь почула знову мені мораль читаєш. Інколи беру його телефон, так для провірки, і бачу що у соц мережах шукає якихось дівчат, колишню, сіські-піськи, дивиться порнуху. Мене це пригнічує і б'є по самооцінці, також обідно коли він каже що давай зробимо тобі груди(груди в мене маленькі) і щоб я дупу качала, але ж я його люблю такого як він є, з жиром на животі і теж не дуже ідеальним. Що робити, як діяти, як з ним говорити правильно щоб він дослухався до моїх бажань. За всі роки які я з ним, а до спільного життя ми зустрічались 5 років з яких 4 він був далеко на заробітках і зрадив мені, я ні разу не отримувала оргазм, я теж жінка і хочу якогось задоволення.
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Вам варто укласти договір про стосунки у тих аспектах, які є важливими для пари, наприклад, секс. Просто запрошуєте до розмови, сідаєте вдвох і складаєте договір - усний чи письмовий. По всіх правилах, з санкціями, діями увипадку, коли договір не дотримується, і т.п. Всі деталі, про які ви вже знаєте, проговорюються один раз, під час складання договру, і потім ви можете лише нагадати - "коханий, у нас були певні домовленості, сподіваюсь, ти їх пам"ятаєш". Якнайкраще таку річ можна зробити за посередництва незацікавленої особи, якій довіряєте, н-д, психолога
психолог онлайн
Добрий день! Ви кохаєте чоловіка і це чудово. Але те, що Ви описуєте, не можна назвати здоровими і безпечними стосунками. Народження дитини кризовий період у житті батьків, коли треба змінювати свої ролі, щось міняти у собі. Ви потребуєте любові і поваги, це абсолютно здорово і нормально! Вам потрібно домовлятись з чоловіком. Але яку жінку почує чоловік - успішну, спокійну, впевнену у собі. Що Ви робите для себе? Почніть із задоволення власних потреб.
психолог онлайн
Добрый день. Смотрите на поступки. Слова ничто ((. Не все мужчины умеют проявлять нежность, тепло-делает все как надо для семьи и молчит. Возможно, Ваш муж, именно, такой. "Я хочу" ничего не изменит, попытайтесь добиться изменений совсем другим поведением, займитесь собой, соблазняйте, дайте возможность отключиться ему после работы(мозги отключить) так, чтоб он получал удовольствие от присутствия рядом с Вами.
Дополнение от автора
Всім дуже дякую за рекомендації, мені важлива професійна думка
психолог онлайн
Що для Вас було важливо, що будете змінювати у своєї поведінці?