Не можу побороти одну пагубну залежність .
Я віруюча людина . Хожу в церкву . Проповідую іншим людям . Але крім цього я читаю Біблію і розумію що таке гріх . Але нажаль це мені не допомага . Я переборов майже всі свої гріхи які заважали мені праведно служити Богу . Але цю залежність не можу . Я багато разів пробував стримуватись по місяцю . Але коли місяць проходив я зривався і знову чинив цей гріх . Підскажіть як перестати займатись онанізмом . В ключаючи той фактор що це великий гріх , тимпаче коли людина віруюча . ДОПОМОЖІТЬ ТОМУЩО Я ВЖЕ ВСЕ ПЕРЕПРОБУВАВ .
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Добрый день. Скажите, что будет, если Вы перестаните онанировать? Каким человеком Вы тогда будете? Как часто Вы занимаетесь онанизмом, после чего пришла мысль от него избавиться?
психолог онлайн
Вы пишите про служить Богу. Вы собираетесь стать батюшкой или уйти в монастырь?
психолог онлайн
Расскажите как и почему вам мешает занятие онанизмом? Вы это делаете наедине с собой или перед другими, выходя в парк? Вы хотите вообще не мастурбировать или просто меньше? Как часто вы думаете про онанизм?
Дополнение от автора
Пётр Алексеевич Соколов - Якщо я перестану займатися онанізмом я стану вільною від пут диявола людиною . І я захотів від цього звільнитися від тоді як покаявся перед церквою у всіх своїх гріхах .
Валентина Михайловна Жемчужникова - Просто у мене складна духовна ситуація . Так як я покаявся в гріхах , став членом церкви , вивчився на проповідника , почав їздити і проповідувати як наставник , пройшов практику перед місіонерською школою , і чекаю коли почнеться саме місіонерське навчання . Томущо я дуже хочу стати місіонером . АЛЕ ця залежність заважає . Зрозумійте мене правильно бути онаністом і служити Богу це те саме що служити двом різним панам .
Ольга Васильевна Родионова - онанізм мені не заважає але ця похоть до добра не доведе . Звісно я ж не маньяк по паркам не бігаю . Сам на одинці . Хоча зривався і заходив у чат рулетку щоб показати свої полові органи . Там багато онаністів як і чоловіків так і жінок . І я не показуючи своє обличчя запитував у дівчат чи не хотілиб вони побачити як я онанірую . І тільки після їхньої на те згоди . Починав онанірувать на камеру . Мені стидно за це . Але я без їхньої згоди не робив цього . Таким чином я і собі стрес знімав і вони розслаблялись . Це звучить ОГИДНО . Але в чат рулеткі таких хлопців тисячі АЛЕ я не хочу бути один із них .
психолог онлайн
Ольга Васильевна Родионова
Справа у тому, що не існує способу повністю побороти сексуальну потребу. З того, що Ви написали, я думаю, що те, що спричиняє Ваші страждання наразі - то не сам по собі онанізм, а почуття провини, яке Ваш онанізм викликає.
психолог онлайн
Откуда появился этот строгий запрет на онанизм? Откуда идея, что это грех? Ваше эмоциональное напряжение от мыслей, а не от того что вы делаете
Есть психологический закон «чем больше нельзя, тем большехочется»
Дополнение от автора
Пётр Алексеевич Соколов - у ваших словах є велика доля правди .
Ольга Васильевна Родионова - доречі з одного боку суто про ононізм у Біблії не описується . Але дуже видний опис гріхів який він за собою тяне . Отже логічно допустити що ононізм це гріх . А точніше прояв розпусти нашого тіла .
АЛЕ Я ВСЕРІМНО ВАМ ДУЖЕ ВДЯЧНИЙ ЗА ВАШУ ВІДПОВІДЬ . НЕ ОБРАЖАЙТЕСЬ ЯКЩО ЩО ТОМУЩО Я НЕ ХОТІВ ВАС НІЧИМ ОБРАЗИТИ .І В РЕЗУЛЬТАТІ НАЖАЛЬ МЕНІ ПРИЙДЕТЬСЯ ПРОСТО ЗМИРИТИСЯ З ЦІЄЮ ЗАЛЕЖНІСТЮ . І ЖИТИ .....якось так собі жити .........
психолог онлайн
Я думаю Бог добрый и он подарил тело, которому надо доверять. Если тело хочет удовольствия, в этом нет ничего зазорного
Дополнение от автора
Ольга Васильевна Родионова - ви праві .
Я хочу подякувати всім психологам що мені допомагали .
Доречі я знайшов у Біблії одне твердження що у кожної людини є одна головна спокуса про яку знає як і Бог так і диявол . І таким чином я зрозумів що моя головна спокуса це онанізм . Уви як би це бритко не звучало .
ДОПОБАЧЕННЯ
І ЩЄ РАЗ ВАМ ВСІМ ДЯКУЮ БО ТЕПЕР Є НАД ЧИМ ЗАМИСЛИТИСЬ
ХАЙ БОГ ВАС ВСІХ РЯСНО БЛАГОСЛОВИТЬ ✔