Як перестати онаніровать .
Я багато разів пробував стримуватись . По місяцю і навідь по два і три місяці . Але потім всерівно зривався і починав онаніровать . Я вже все перепробував . Дайте дієвий спосіб як цього позбутися .Томущо онанізм це гріх . І я це розумію томущо я віруюча людина . Я відрікся від безліч гріхів . Але від цього не можу . Допоможіть кинути мені онаніровать . Особливо проблемно те що коли я зриваюся я навідь можу зайти в онлайн чат рулетку . Щоб по онанірувать на дівчат . Звісно я не показую на камеру своє обличча . Але показую свій половий орган . Хоча там тисячі онаністів чоловіків і жінок . Але я не хочу бути одним із них . І я не настільки спорчений . Томущо у онлайн чат рулеткі я у дівчат питаю чи хочуть вони побачити як я онанірую . І тільки після їх згоди показаю свій половий орган і починаю на них онаніровать . Без їх згоди я цього не роблю . Хоча це мене ніяк не оправдовує . Допоможіть бо я не хочу йти на поводу у диявола !
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброе утро! Онанизм в твоем возрасте нормальный процесс развития. Если читать Библию - то там ни слова не написано прямо, что онанизм - это грех. Рекомендую просветиться в этой теме больше. И вопрос отпадет сам собой. Есть адекватные священослущители, которые смогут с точки зрения религии обосновать твои желания.
психолог онлайн
Екатерина Ковальчук
Анна Буняк
Доброе утро!
Скажите, у Вас были уже интимные отношения с девушкой или еще нет? Дело в том, что мастурбация - это естественный процесс, который помогает снять сексуальное напряжение. Почему Вы думаете, что мастурбация - это грех и наказывается Богом? Вы можете поговорить с батюшкой, если Вы верующий человек. Возможно, что он может Вам объяснить больше с религиозной точки зрения.
психолог онлайн
У мене для Вас погана новина - Ви не зможете подолати онанізм, бо він є природньою потребою. Залишається лише замолювати гріхи і просити в Бога прощення
Дополнение от автора
Тетяна Артеменко - ваша відповідь розтоптала всі мої надії (
Ольга Владимировна Головченко - звісно в мене не було щє сексуального опита із дівчиною . Але щощо а батюшка мені не допоможе . Томущо я іншої конфесії і таким чином наші погляди розбігаються . Шкода звісно що вони поганенько знають Біблію . Але я не вправі судить . Доречі я прочитав весь новий заповіт . І малу частину старого заповіту . І да суто про ононізм там нічого не сказано . Але сказано про інші гріхи до яких приводить ононізм .
Екатерина Ковальчук - шкода що ви нічим не можете мені допомогти . Але всерімно дякую за ваші старання .
ДЯКУЮ ВСІМ ЩО ДАЛИ ЗРОЗУМІТИ ЩО ВСЕ БЕЗНАДІЙНО (
консультация психолога
Доброго дня, Fenics! Боротися з тілом дійсно безнадійна справа, воно має свої потреби і вимагає їх задоволення. Ми можемо втамовувати спрагу водою, вином, чи чимось іншим, та ми не можемо перестати хотіти пити. Ви можете самі обирати як реалізовувати статевий потяг, в тому числі у рамках правил вашой конфесії, будь це онанізм, інтимні стосунки з дівчиною чи шлюб чи щось інше - це ваше право обирати як Вам жити зі своїм тілом в гармонії. Часи коли релігія вимагали повного контролю сексуального життя проходять - тому що це приводило до вкрай негативних наслідків, ще більших збочень (католицизм, іслам).
психолог онлайн
Мені жаль, що я розтопталал одну з ваших надій, і разом з цим - я вам вказала шлях до іншої надії. Хочу, щоб ви це помічали
психолог онлайн
цитата:
Шкода звісно що вони поганенько знають Біблію . Але я не вправі судить . Доречі я прочитав весь новий заповіт . І малу частину старого заповіту . І да суто про ононізм там нічого не сказано . Але сказано про інші гріхи до яких приводить ононізм .
Дело в том, что Вы сами понимаете, что Вы это будете делать, потому что природа берет свое. Это делают практически все люди и в этом плане Вы ничем не отличаетесь от других. Если у человека существует внутренний сексуальный конфликт, то это может сильно отразится на его психике. Вы правильно говорите, что в Библии про это ничего не сказано, а к чему это может привести знает только сам Бог, а не люди, которые пытаются трактовать так, как им бы хотелось в силу своих внутренних комплексов и желаний. Все мы приходим на эту землю через Секс, другого еще пока не придумали. Социум всегда пытался контролировать сексуальную жизнь людей, потому что через него легко манипулировать человеком, что хорошо, а что плохо. В Вашем случае, Вы плохо никому не делаете, а пытаетесь разобраться в своей душе. Возможно, что у Вас есть старше мужчина, которому Вы доверяете и могли бы с ним поговорить об этом?
Дополнение от автора
ВЕЛИКА ПОДЯКА ВСІМ ПСИХОЛОГАМ :)
Доречі я знайшов у Біблії одне твердження що у кожної людини є одна головна спокуса про яку знає як і Бог так і диявол . І таким чином я зрозумів що моя головна спокуса це онанізм . Уви як би це бритко не звучало .
За те я зробив деякі висновки для себе . Тому ДЯКУЮ ВСІМ ВАМ )
ХАЙ БОГ РЯСНО ВСІХ БЛАГОСЛОВИТЬ ✔
психолог онлайн
Если Вам стало немного легче на душе, то уже хорошо