Моя сеструха дивно себе веде
Може мені показалось . Але моя сестра дивно себе веде . А точніше походу вона хоче мене спокусити .Короче їй 20 років звати ЮЛЯ . Хлопця в неї немає . Та вона в принципі чогось і не шукає собі нікого . Короче спочатку наче було все нормально а потім як мені 1 вересня виповнилось 18 років . Її наче підмінили . Суть в тому що батьки частіше закордоном тому ми живем разом . Ну все почалося з цього . 1)Спочатку вона почала дуже часто забувати двері в душ закрити коли миється . 2) Просе ліфчик помогти застібнути . 3 )Приходе з магазину і каже я тут собі білизну купила глянь в якій мені кращє щоб я ше такі купила поки скидки є .4)І саме ДИВНЕ вона сказала що десь в інеті вичитала що в білизні спати погано бо тіло не диха . І стала спати без одягу . Лягає а потім тіки фух фух з під одіяла повикидувала труси і ліфон і спить . Впринципі мені пофіг . Але приставте як спати в одній кімнаті спокійно коли ти знаєш що на сосідній кроваті гола сеструха спить . Довбана батьківська однушка .КОРОЧЕ психологи скажіть я просто чокнувся чи шото дісно не так ???
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Артур, добрый вечер!
Какую помощь Вы хотите получить? Если Вам это неприятно, то Вы должны поговорить с сестрой об этом.
Дополнение от автора
І шо я їй скажу ? Не види себе як розпусна дівчина бо я од цього збуджуюся ? Ви знаєте як це дивно звучатиме . Вдруг вона подумає що я натякаю на інтим. Мені і так не солодко бо виб знали як тяжко так жити . Через те що ти ходиш весь час пінгвінчиком по квартирі томущо весь час потрібно прикривати стояк . Плюс сни такі сняться що так і хочеться їх воплотить в життя АЛЕЖ вона моя рідна сестра це не нормально . Як їй пояснить ?
психолог онлайн
Так ей и объясните, как здесь пишите или Вы ждёте, что Вас это кто-то должен сделать другой?
психолог онлайн
Артур, доброго дня!
Ви висловились дуже прямо тут, що заважає так само прямо поговорити з сестрою? Конфлікт не вирішиться, якщо його замовчувати. І це така дуже дієва маніпуляція: допоки людина мовчить про дискомфорт, то наче нічого не відбувається, наче інша людина ніяк до того непричетна. Тож якщо хочеться якихось змін, то доведеться або говорити, або шукати інше житло (і не факт, що друге вбереже від першого).
Щодо розмови, то існують прийоми, що дозволяють і свою позицію висловити, і співбесідника не образити. Наприклад, Я-висловлювання. Суть у тому, щоб починати не з "ти" ("ти винна", "ти неправа", "ти неправильна" і т.д.), а з "я" або "мені" ("мені некомфортно", "я ніяковію" і т.д.). При цьому важливо починати саме з почуттів - це сприятиме продовженню розмови, а не різкому перериванню - і вже далі обговорювати дії. Обговорювати означає почути співбесідника з однієї сторони, а з іншої розуміти для себе, у чому можна поступитися, а в чому позиція принципова. Це все техніка, в інтернеті про психологію спілкування багато написано, є приклади і алгоритми.
А от інше питання - не як говорити, а про що. Що для вас важливо - причини її поведінки чи те, щоб поведінка змінилась? Ви не можете змінити іншу людину, у неї може бути зовсім інша позиція, і доведеться шукати компроміс.
У будь-якому випадку, говорити зазвичай продуктивніше, коли обидва спокійні, а не "на гарячу голову". Успіхів вам!
Дополнение от автора
ДЯКУЮВСІМ я зробив як ви й сказали що можливо я неправ але чи моглаб ти скромніше себе вести включаючи нашу гендерну відмінність . І розказав щоб двері в душ хай закрива . Коли голяка спати ляга хай не кида трульбани і ліфон поруч на пол бо це збиває з розуму . І сказав що більш не радитиму їй який спідній одяг кращє їй носити . Ну тіпа якщо якийсь більш закритий одяг треба буде порадити то чому і ні . Ну розумієте типу щоб сильно не ображалась . Спочатку вона дивилася на мене квадратними очима . Потім я трохи наорав на неї бо вона блін мене обше не слухала можна подумать я таке кожній своїй сестрі кажу хаха . Ну вона потім каже тіпа не лізь в моє життя я тіпа ше мєлкий і нічого не сображаю . Сказала що робитиме що захоче . Типу чого вона дожна мене слухать . Бо сказала що проблеми то в мене а не в неї . Типу її все влаштовує то тіпа іди і рішай свої проблеми . Потім пішла взяла кошельок свій і кудись змоталась . Потім десь 3 години пройшло і вона приходе . Впринципі не сильно п ' яна .Бо вона гімнастікою займається . Ну тіпа спорт і алкоголь не сумісне в спортзалі . Але хоч випила мало сили їй це дало і вона почала орать на мене що я ізвращєнесь сам винний бо тіпа лізу куди не треба а потім пішла в душ . Глвне даже полотенце не взяла . Покупалась і зразу я був у ШОЦІ заходе в кімнату з душа за полотенцем прям голяка . Не ну блін а мене нізя було попросить їй його принести . Я Дивлюсь а в неї все на показ стоїть коло дзеркала все витирає . В мене тоді такий стояк каменний став шо жесть . А потім підійшла до своєї застеленої кроваті і впала на неї даже її не розправляв . Прикіньте лижить спить на застеленому ліжку зверху голяка . Пішов у ванну а там її одяг мокрющий . Прикіньте вона душ в одязі приймала . Ну одяг її я сушиться повісив . Її голу .....ну ви поняли короче її накрив ковдрою яку найшов щоб дурне не думать і ліг спати . Думаю ну Юлька проспить ся протрезвіє і пойме що неправа . Всетаки 20 років ну не мала ж дитина . Короче ліг спати . На диво заснув я бистро . АЛЕ ПОТІМ ЧУЮ ЩОСЬ МЕНЕ БУДЕ АЛЕ якось дивно будить хтось мене . Я просто до мене тільки торкнись то я зразу проснусь . Короче чую дивні відчуття і відкриваю свої очі а там ЮЛЬКА на мені мені хуй сосе я ПРЯМ ОФІГІВ ну і від такого шоку вдарив її сильну по обличчю лодонею . Вона заплакала , побігла у ванну і закрилась . І тепер сидить там і реве . Ну а я не знав шо робити тому вдівся і пішов на вулицю . Сижу в центрі . ЩО РОБИТИ ТЕПЕР НЕ ЗНАЮ . ПОМОЖІТЬ ЩО РОБИТИ . ЩО МЕНІ ЇЙ СКАЗАТИ КОЛИ Я ПРИЙДУ ДО ДОМУ ???
психолог онлайн
А что Вы можете сделать? Вам нужно жить отдельно
Дополнение от автора
І то правда ну його в баню .Зїду від неї до свого одногрупника . Бо він якраз пропонував . ок . ДЯКУЮ