Сказати брату про це чи ні ?
Я Аня мені 20 років і у мене є один рідний брат . Сьогодні я побачила дивну штуку і не знаю чи казати про це брату . До речі мого брата звати Андрій і йому 18 років недавно виповнилось . Я про нього торбуюся . Тогошо батьки живуть в Швейцарії а ми з братом у двушкі в Україні . І так як я старша сестра я стараюся його нормально виховати . Щоб не був якоюсь тряпкою . І також вчу щоб він поважав слабий пол томущо якщо не поважатиме то чоловіком нормальним для своєї майбутньої дружини не стане . Короче діло було так - просинаюся я зазвичай раненько десь сьома година ранку . А потім брат встає десь в 8 годині ранку . Я встаю так рано щоб їсти приготую і себе в порядок привести . Ну а потім я пару днів назад почала дуже дивну картину помічати . Брат почав дуже якось довго в туалеті сидіть . А три дня тому я проснулась зранку від того що брат кровать збирав типу бо вона брудна . Кинув її в стіралку і пішов на вулицю на турніки сказавши що спортом хоче займатися . І це в 6 годин ранку , я такого ше не бачила . Потім я захожу докладую в стірку свій одяг і дивлюсь а його одіяло все в якій фігні короче я придивилась і жесть це конча , фу він походу обкончавсь у вісні . Жесть це дивно даже дуже . Але саме дивне те що коли я починала робити уборку він завжди не дозволяв убирати в його кімнаті , ну тіпа він вже дорослий . Але після всього цього я зайшла в його кімнату і зробила маленький обшук і найшла під матрасом в кульку свої трусики . Десь штуки три і вони всі в кончі . Я В ПОЛНОМ ШОЦІ . ВІН МАЛИЙ ІЗВРАЩЮГА . Спочатку подумала наорать на нього за це АЛЕ вдруг психику сламаю . Ну бо батьки з нами про секс ніколи не говорили . Короче скажіть як йому пояснити що це НЕ НОРМАЛЬНО ? Як поговорити з ним про СЕКС ? Поможіть ато я не хочу з маньяком жити в одній хаті .І особливо поможіть ЯК ВІДУЧИТИ ЙОГО ДРОЧИТИ НА МОЇ ТРУСИКИ ??? Бо це фу . Його конча якимись грибами воня надіюсь стіральна машинка це одіяло випере . Але одіяло це фігня . Що мені робити з трусиками ЇХ ЗАБРАТИ ЧИ ОСТАВИТИ типу я в його кімнаті не була ??? Короче я не знаю що мені робить . Поможіть бо такої ситуації напевно ше нівкого не було .
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Аня, добрый вечер!
Конечно это Ваш родной брат и Вам нужно быть очень аккуратной в разговоре с ним, чтобы не травмировать его психику. Возможно, что есть что-то с чем ему самому тяжело справляться или он не знает как, потому что Вы сами говорите, что Ваши родители живут далеко и никто с ним об этом не говорит. Постарайтесь как-то найти слова и прояснить ситуацию.
Дополнение от автора
Добре )
Дякую за пораду .
АЛЕ я так розумію що потрібно акуратно про це сказати але що саме сказати я не знаю . Бо я в такій ситуації в перше . Як саме мені йому сказати що дрочити на трусики рідної сестри це не нормально ??? З чого почати розмову ???
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Если у вас возникло отвращение («фу») что ваше бельё используется не так как вам хочется, то можете сказать брату «я заметила, что у меня пропали трусы, если ты к этому причастен, то верни пожалуйста и больше никогда не бери, мне неприятно, что кроме меня их ещё кто-то трогает, это личная вещь» то есть без деталей , просто выразите как вам неприятно, что ваши личные вещи он берёт. Говорить, что «это ненормально» не спешите, потому что для мастурбации ведь нужен возбуждающий объект и женские трусы прекрасно для этого подходят.
Если Вы испугались, не спешите паниковать, То что брат возбуждается и мастурбирует с помощью ваших трусов ещё не обязательно значит, что фантазирует он о вас. Мастурбация естественная часть сексуального развития
психолог онлайн
Аня, здравствуйте. В данной ситуации конечно нарушены Ваши границы, он брал Ваше белье. И понятен Ваш испуг и отвращение, ведь Вы на самом деле ему не родитель, а ответственность за него на себя взяли родительскую. Но обратите внимание, что и Вы нарушили его границы, и что интересно, так же втихую, как и он взял Ваши вещи. Обыск в его комнате это прямое нарушение границ. Что Вы планировали там найти?
цитата:
Але після всього цього я зайшла в його кімнату і зробила маленький обшук і найшла під матрасом в кульку свої трусики
Я согласна с коллегой, что говорить об этом нужно аккуратно. Так как подростки так изучают свое тело и часто это является для них чем-то стыдным.
Я Вам искренне сочувствую, что Вам досталась роль его воспитателя. А где ваши родители? Вы с ними поддерживаете связь?
психолог онлайн
Добрий ранок! Добре, що Ви турбуєтесь про брата, але виховувати його вже пізно. Він вже доросла людина. Ви не маєте право втручатися у його життя, а він у Ваше. Він може робити, що вважає за потрібне, але не з Вашими речами. І про це Ви можете ввічливо і з повагою поговоити з ним. Усього доброго!
Дополнение от автора
ДЯКУЮ ВСІМ ПСИХОЛОГАМ . У МЕНЕ ЯКРАЗ З ' ЯВИЛАСЬ ЧУДОВА ІДЕЯ . ДЯКУЮ☺😊😉
психолог онлайн
Можете поділитися?
психолог онлайн
Обращайтесь, если будет нужно)
психолог онлайн
Спасибо Вам за обращение
психолог онлайн
Да, про вашу идею очень интересно )