Мене продовжують булінгувати...
Доброго дня!Цього року я перейшла до нової школи,проблемою став конфлікт з однолітками.Насправді я безмежно рада переходу,адже в минулій школі - зазнавала образ від однокласників.Ситуації доходили не тільки до сварок,ай до бійок. Майже кожного дня я приходила додому в сльозах,звичайно, мама це помітила.Один випадок все це завершив тим, що мама стояла в школі та розбиралася.Ми вирішили написати заяву директору,але це мало, що вирішило.Після всіх подій моїй рідній стало зле,тому її забрали до лікарні.І ось я навчаюся в новій школі,але мені починають приходити смс листи від колишніх однокласниць з обзиваннями та погрозами.Ось і саме сьогодні вони вели пряму трянсляцію в соціальній мережі ,де гнобили мене обзивали і говорили хто взагалі може спілкуватися з такою.Ну найболючіше,що принижувала в розмові мене ще моя добра знайома.А я з нею дуже добре спілкувалася.Скажіть, що мені робить.Я починаю закриватися та переживати навіть зараз набігають сльози,але здержуюся щоб не заплакати тому що мама хвора(їй не можна переживати.Обгрунтовують мою вину вони тим , що я була раніш відмінницею та була не така як всі(просто захоплююся шиттям,шию собі одяг;виграю конкурси).Порадьте мені щось,будь ласка.
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Добрий ранок! Ви звертались до викладачів, директора. Вони мусять нести відповідальність за булінг у їхньому закладі. Ви, як дтитна, не можете протистояти булінгу, вони мусять захистити ВАс.
психолог онлайн
Arinka, Ви з мамою дуже сильні, адже змогли протистояти не тільки кривдникам, але й бездіяльності адміністрації школи – ви разом виявилися здатними змінити ситуацію, і тепер є нова школа і нові стосунки! Це класно.
Але в «продовженні булінгу» є і ваша «доля відповідальності», адже Ви вже перейшли до іншої школи, а все ще дивитесь відео своїх кривдників. Навіщо?
По-перше, перестаньте цікавитись тим, що там про Вас вони кажуть. Бо всі їхні дії спрямовані саме на вашу реакцію. Як не будете реагувати – їм не буде сенсу це робити. Змініть номер, закрийте свою сторінку, чи створіть нову, яку ніхто з минулого не знайде.
По-друге – уявіть собі, наскільки Ви для них важлива персона, якщо навіть після того, як Ви пішли від них, Вами все ще переймаються! )) Посміхніться цьому, людям більше нічим заповнити своє життя, їх можна пожаліти, бо в їхньому житті немає місця цікавим подіям, вони просто витрачають час на те, щоб поливати когось брудом.
Ви можете звернутися до психолога у вашому місті, щоб отримати підтримку (оскільки мама за станом здоров’я зараз не може її надати), це може бути і безкоштовний психолог з соціальної служби, з телефону довіри, або шкільний психолог.
При цьому Вам також важливо розуміти, що Ви не винні в тому, що ті однолітки Вас травили!!
Все те, що вони вчиняли і вчиняють – НЕ про Вас, а ПРО НИХ!!
Про їхню потребу відчувати себе «вищими» за рахунок приниження інших.
Живіть своїм життям, отримуйте насолоду від свого захоплення, знайдіть нових друзів, які будуть розділяти ваші інтереси, укріплюйте свою самооцінку та живіть щасливо!
Мама нехай одужує швидше)
Дополнение от автора
Дякую велике за поради та підтримку.