Я запуталась
Знаєте настав той час коли ніби все добре, але щось не так.Подруги не розуміють в навчані завал в особистому ніби добре , але є якась не довіра.Просто вже морально втомилася хочеться щось змінити в житті стати кращою, але не вистачає сил все падає з рук.Коли тобі кажуть а той кращий той розумніший, а той худіший і гарніший хочеться просто забитись в куточок і плакати, бо розумієш ти ніхто в тебе нічого не вийде і руки просто опускаються.Почала зустрічатися з хлопецем все ніби добре,але є недовіра.В мене сексу не було я боюся йому довіритися вроді каже не бійся я не такий все буде добре , але розумієш що всі вони такі довірся і вони отримають бажане і все.Вдома мама постійно каже що руки не з того місця, що за що не візьми все валеться і тоді взагалі нічого не виходить.Допоможіть мені розібратися в собі😞
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Наталия Горская
Виходить, Lina, самооцінку Вам дуже знизила і продовжує знижати мама? Як думаєте, яким чином цьому можна завадити?
цитата:
я боюся йому довіритися вроді каже не бійся я не такий все буде добре , але розумієш що всі вони такі довірся і вони отримають бажане і все.
І звідкіля у Вас таке уявлення? Знову ж від мами?
Дополнение от автора
І що ,мені робити?Хочеться стати кращою взяти себе в руки почати вчитися і підняти свою самооцінку)
Дополнение от автора
Просто ще дуже впливає оточення коли думають,що дура,заучка не цікава в спілкуванні деякі друзі кажуть забий на думку інших,а я не можу.::crying::
психолог онлайн
Здравствуйте, Lina
цитата:
хочеться щось змінити в житті стати кращою
цитата:
Коли тобі кажуть а той кращий той розумніший, а той худіший і гарніший
цитата:
мама постійно каже що руки не з того місця
Из этих цитат видно, что вы не любите себя и не цените себя. Это не удивительно, у вас не сложилось достаточно хороших представлений о себе, так как похоже вам все время указывают на ваши недостатки и сравнивают с другими. И вы хотите измениться, стать лучше, чтобы заслужить любовь окружающих. От этого вы морально устали. Но вы хороши и так, такая как вы есть. Попробуйте быть к себе снисходительнее, хвалите себя при любом удобном случае, и всегда помните, что с вами все в порядке и вы и так достаточно хороши.
По поводу отношений с парнем
цитата:
я боюся йому довіритися
Вы не обязаны никому доверять, если вы не чувствуете доверия, что бы вам не говорили и не убеждали. И в чем именно состоит это доверие? Из ваших слов создается впечатление, что как будто занявшись сексом с мужчиной вы сильно рискуете и отдаете ему власть над собой. Чем вы рискуете? Что можете сделать чтобы обезопасить себя?
Дополнение от автора
А уявлення про довіру до хлопця від подруг.В мене вже 2 подруги попали в таку ситуацію коли хлопець казав що гори зверне , а отримавши бажане просто розтоптав серце і все.І я боюсь що він зімною поступить так само.
Дополнение от автора
. И в чем именно состоит это доверие? Из ваших слов создается впечатление, что как будто занявшись сексом с мужчиной вы сильно рискуете и отдаете ему власть над собой. Чем вы рискуете? Что можете сделать чтобы обезопасить себя?
Я незнаю що можна зробити таке щоб бути в безпеці, просто він каже що зробить все можливе щоб я була щаслива, але мені здається коли я з ним пересплю він розслабиться , почуття згаснуть і ми просто розійдемся я боюся залишитись покинутою і використаною.Хоч він говорить що дуже кохає що не покине , але якось не віриться цим словам.
психолог онлайн
Вітаю, Ліна. З Ваших слів виглядає так, що Вас багато порівнюють з кимось і ці порівняння, на жаль, не на Вашу користь. Такі порівняння - це критика, яка не є конструктивною і справді руйнує самооцінку, особливо коли це говорить близька людина.
Я би порадила Вам звернутись до психолога, щоб у Вас також була людина, яка може Вас підтримати та допомогти розібратись у собі і кому довіряти. Звісно, що варто в першу чергу довіряти собі і своїм відчуттям, але поки Ви ще на стадії дорослішання, то це виконати досить важко. Оскільки думка значущих для Вас людей у цей період теж для Вас є важливою. А коли Ваші погляди і погляди близьких надто відрізняються або й суперечать один одному, це викликає дискомфорт всередині Вас. Можливо навіть краще сказати, що це може розхитувати Вас і вселяти сумніви щодо того як чинити.
психолог онлайн
Ліна, в певний час в житті людина починає замислюватися над складними питаннями. Думаю, що саме такий час настав і для Вас.
Дотепер Ви «спиралися» на думку мами, подруг. З того, що Ви написали – мама дійсно знижувала вашу самооцінку, а подруги «бачать» стосунки з хлопцями дещо «однобоко».
Так чи варто продовжувати «спиратися» на те, що «не працює», або «працює проти Вас»?
В першу чергу Вам варто зайнятися самооцінкою – тут допоможе робота з психологом очно, не на форумі. Можете також почитати якусь літературу на цю тему, основний напрямок мислення тут – зрозуміти, що Ви класна, розумна, чудова – і нехай все ті, що вважають інакше підуть куди подалі. Не треба «ставати кращою», щоб бути щасливою. Краще одразу бути щасливою. Це не відміняє саморозвиток, але не слід вважати його умовою щастя.
Щодо сексу. А хіба Ви самі не хочете отримати задоволення, яке здатне принести ваше тіло? Навіщо вважати секс чимось на кшталт «плати» - адже двоє дорослих людей однаково «вкладають» і однаково «отримують» - ніхто нікому нічого не винен, але кожен отримує задоволення.
Якщо перестати бачити себе як жертву нечесного обміну, не відчувати, що щось «продаєш» , то й «плата» (у вигляді обіцянок бути вічно поруч) не потрібна.
Він хоче, вона хоче – обом гарно.
Можливо, з цих стосунків вийде щось більше, коли вони краще дізнаються одне одного, переживуть разом певні складні, або щасливі моменти. Можливо вони проживуть разом 5, 10, 20 років, або все життя.
А можливо ні. І вони згодом зрозуміють, що різні і відпустять один одного для більш кращих стосунків з іншими людьми.
І це залежить не від того, чи «погодиться» хтось з них на секс раніше чи пізніше, на одних умовах, чи на інших. Це залежить від того, чи захочуть вони бути разом, підтримувати один одного, йти назустріч, незважаючи на різні несприятливі обставини життя.
Дополнение от автора
Всім дякую за поради::wub::
психолог онлайн
Успіхів Вам, Ліна ☺
Дополнение от автора
Всі поради хороші, але після пар і обстановка в кімнаті (в гуртожитку) так пригнічує.І хочеться буди щасливою, а в душі просто розриває😥
Дополнение от автора
На парі викладач всі соки вижимає що сил нема,а дівчата в кімнаті просто прикалуються з мене.
психолог онлайн
цитата:
Просто ще дуже впливає оточення коли думають,що дура,заучка не цікава в спілкуванні деякі друзі кажуть забий на думку інших,а я не можу.
Що ж заважає? Психопрограма мами: "Інші важливіші за тебе"?! Або "Головне: що про тебе люди скажуть"?! І хто ж Вам лікар, коли Ви їх слухаєте та їм підкоряєтеся? Напишіть антипрограми. Не вмієте? Звертайтеся до психолога. Він допоможе.