Як вести себе свекрухою,чи потрібно до неї їздити?
Будь ласка підскажіть як мене поводити зі своєю свекрухою.
Вона живе далеко. Я рідко її бачу не спілкуюсь по телефону не знаю про що говорити, тому що ще з чоловіком не має дітей. Але її поведінка мені не зрозуміла. Я старалась приїжати на свята,чоловік сам їздив в інші дні, вона просто постійно сидить на кухні мені не комфортно і за цього.
Вона почала казати родичам, що не хочу їздити до неї в гості, чоловік сам казав мама постійно приглашає ти не хочеш їздити. Я рішила, хорошо з ним буду їздити не так часто їздить. Але спочатку було нормально, а потім почалось чоловік почав при ній придиратися чому ти це не їсиш чого ти з мамою не так говориш. Взагалі я почала думати можливо я щось не так говорю почала обдувати всі слова спокійно говорити погоджуватися з нею, але вона починала за якоїсь мелочі на мене кричати і чоловік на мене, що його маму обіжаю. Спочатку ми там трішки гиркались тому що без причин на мене кричав чоловік мама його ангел тіпа нічого не сказала щоб він на мене кричав. А дальше пішло вона почала казати нам якщо ви так ругаєтесь то розводиться. Я їй сказав люба сімя ругаєтся тому що ми різні і різні у нас інтереси. Потім він почав мене обзивати при ній я їй сказала скажіть сину щоб не обзивався я ж його не обзиваю, а вона він раніше такий не був Одного разу що я не захотіла пиріжки їсти чоловік почав кричати я опровдуватися що не хочу щоб не обідити нікого, він кричав обзивався вона прибігла сказала що в неї сердце слабке розводитися , це сказала ще він. Я тихенько зібралась і ушла а вона мені вслід ти знаєшь чим уїдеш, я їй сказала мої батьки так ніколи не поступили б вони зупинили і поговорили б .В ітогі звичайно чоловік пішов помирився, потім я ще раз поїхали вони мене в чомусь почали звинувачатися я розплакалась на вулиці , потім я зрозуміла що не гарно поступила що розплакалась можно було себе стримати підійшла сказала що я не хотіла вона мені сказала їй стидно перед сусідами.Це я останій раз там була але він каже щоб я з ним поїхала до мами я не знаю що робити.
P/S Вона жаліється сину що я їй не звоню я їй звонила в неї ніколи не має часу і вона мені також не звонить(тільки звонить сину коли він не бере трубку вона звонить мені Беру трубку вона навіть не питає як я а де Деніс,чому він не бере трубку я йому даю трубку потім я перестала брати йому зразу нести телефон.А вона почала говорити я з нею не говорю.Ти сама не питаєшь як я що зразу за сина питаешь)Писати у вайбері почала щоб нічого не говорила то вона не відписує.
Вопрос от: ; Возраст: 31

психолог онлайн
Настя, здравствуйте.
цитата:
ЯК ВЕСТИ СЕБЕ СВЕКРУХОЮ,ЧИ ПОТРІБНО ДО НЕЇ ЇЗДИТИ?
А Вы сами как считаете? Приемлемо для Вас находиться там в таких условиях?
Похоже свекровь манипулирует сыном и манипулирует Вами. Вполне возможно, что есть план, как Вас с ним развести. Вы пишите, что Вас там плохо, даже муж становится против Вас. Зачем Вам туда ездить?
Дополнение от автора
Мені краще не їздити но якось не хочу обідити його.Я не розумію чому він взагалі предлогає їхати якщо потім там ругається зі мною сам.Я боюсь уже його мами щось спитати.Я буваю біля нього сижу вона просто мене виталкоє і лягає йому на коліна обнімає його .
психолог онлайн
Здравствуйте.
Свекровь с вами конкурирует за сына. Угождая всем вокруг вы теряете себя. Вам бы появляться со своими желаниями и не желаниями. Вы не обязаны ехать и общаться со свекровью если вам там плохо. А с мужем вы можете поговорить о том, как вы видите ситуацию.
Дополнение от автора
То він починає щось упрякати що я не хочу їздити чому на неї обіжаюсь воно хорошо ставится до мене але я інше бачу.
Він буває починає на мене кричати коли я просто спитаю як мама коли він поговрив по телефону він каже що я питаю щоб посплетнічити про неї з своєю мамою.А взагалі я просто питаю до слова, коли він поговорив при мені я спитала
психолог онлайн
Ну похоже мама его настраивает против Вас, видимо тема и для него очень болезненная. А как Вы с ним договариваетесь дома, находите общий язык? Получается делиться с ним своими переживаниями?
психолог онлайн
Ксения Шалимова
Настя у вас в взаимоотношениях сложности возможно потому, что вы не защищаете себя и свои выборы, свое право чего-то не делать, обращаете внимания наманипуляции. Вы не отвечаете за чувства других людей, вы не обязаны соответствовать их ожиданиям и угождать. Достаточно вашего не желания есть пирожки, чтобы их не есть. Не потому что свекровь их приготовила, а потому что вы не хотите сейчас пирожков. И это не требует объяснений и если кто-то обиделся на вас из-за пирожков, то это не ваша проблема.
Если у вас часто возникают сложности с отстаиванием своих границ, вам стоит поработать индивидуально с психологом на эту тему.