Чоловік загнав в вугол... Як знайти спільну мову?
Добрий день. Разом з чоловіком 6 років. Зараз в декреті дитині 1 міс, старшому 2 роки. Останній рік інтимне життя пішло на нуль. Вже 4 місяці як чоловік навіть не дивиться на мене, враховуючи те, що я нітрохи не набрала вагу і не змінилася. Через це вважаю себе просто *уродиной*...
Коли намагалася щось казати на цю тему, то відповіді ніякої, ніяк не обгрунтовує свої дії.. Мені 25,йому 38.. Він завжди в русі, завжди кудись їздить по роботі, я вже 5 років вдома..
Думала зраджує.. Але ніяких фактів щодо цього немаю. Бачу що любить мене..Дивлюся історію в телефоні, фільми для дорослих дивиться, а на мене вже 4 місяці не звертає увагу. в чому проблема? Для того щоб мати секс з чоловіком я маю просити про це? Скидувала на вагітність, але дитині місяць, він жодного разу не дав мені натяку на близькість.. Ми навіть не цілуємось.. Мені здається що він мій брат, а не чоловік...
Що мені робити? Допоможіть...
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Добрый день. Я Вам искренне сочувствую, когда не замечают и не интересуются, это больно и обидно. Не очень понятно, почему так происходит. Как Вы общаетесь с мужем, получается с ним говорить о сложных вещах?
цитата:
Коли намагалася щось казати на цю тему, то відповіді ніякої, ніяк не обгрунтовує свої дії..
Что-то же он говорит. Или молчит и игнорирует Вас?
цитата:
Зараз в декреті дитині 1 міс
Вы написали что ребёнку один месяц. Насколько я знаю, после родов врачи рекомендуют заниматься сексом только через 5-6 недель. Вы знаете по эти ограничения?
психолог онлайн
Звісно, Ви маєте просити про близькість. Адже це ваша потреба.
психолог онлайн
Анна Александровна Бадр
Добрий день. А що відбувалося у житті вашої сім'ї до цих 4 місяців? Якими були Ваші стосунки, які події? Складається враження, що Ви з ним не можете обговорювати Ваші відносини, чи так це є?
психолог онлайн
Доброго дня! Скажіть, будь ласка, чи є у вас особисто зараз фізіологічна потреба в сексуальних стосунках, чи більше тривожить відсутність потягу у чоловіка?
Дополнение от автора
Так щоб аж на 4 місяці то це вперше..
Коли ще була вагітна багато разів казала про наші проблеми, на що отримала відповідь *мені зараз не до того* і більше я не питала..
А лише багато плакала..
Опустилися руки..
психолог онлайн
Здравствуйте. Попробуйте проявлять инициативу первой.
психолог онлайн
Можливо, тут мова не лише про відсутність сексуального життя в вашій родині, а про проблему в розумінні один одного, його потреб взагалі?
Дополнение от автора
Ми можемо говорити про побутові речі, яку машину купити або який ремонт зробити, а коли я говорю на такі теми чомусь розмова не клеїться..
Він хороший чоловік і батько і я бачу що він мене любить...
Тому не можу зрозуміти..
Вже навіть думала, що в нього якиїсь перехідний період... Але не можу ніяк розгорнути нашу розмову... Щодо ініціативи першою проявляти після 4 місяців ігнору, я не можу чисто емоційно. Я не можу рівняти себе до 18+ жінок яких він дивиться.. І навіть переодягнутися вже не хочу в його присутності..
Залишається лише одне, бути мамою і господинею, бо бажаною жінкою я себе не відчуваю, нажаль...
психолог онлайн
То звучить так, що Ви почуваєте себе гіршою за порноакторок, яких бажає Ваш чоловік. Ви з одного боку почали з того, що хочете повернути сексуальне життя з чоловіком, тепер Вам так погано, що Ви згодні від нього відмовитися. Проблема криється в сфері ваших стосунків з чоловіком, непромовлених і несприйнятих почуттів один одного. Вам варто звернутися до сімейного психотерапевта, разом із чоловіком, для того, щоб краще розуміти, що відбувається з Вами обома, та як це можна змінити.