депресия
Після гіпертонічного кризу почалися проблеми з сердцем.арітмия. Почались панічні атаки серед ночі потім в день. Захворів шлунок на нервах. таліках від арітмії (небівалол) зїявилась апатия, безссоння , можливо вже депрессія. Зїявились думки що жити в постійному депресивному стані неможливо. Втратила цікавість до життя. Бо не відчуваю себе повноцінною людиною. Головою розумію що так не можна. Але страхи переслідують і руйнують мое життя. З нормальної людини перетворююсь на якесь зомбі. Незнаю як себе взяти в руки. До та після хвороби апсолютно двірізні людини
Вопрос от: ; Возраст: 55
консультация психолога
Я вам рекомендувала звернутися за консультацією особисто. Вправи для дихання вас не зацікавили - щось робити самостійно ви не бажаєте. В інтернеті є різні системи для самолікування при ПА. Але ви намагаєтесь отримати в переписці те, що майже неможливо - дистанційний вплив психолога на вашу свідомість та підсвідомість. Ми можемо листуватися годинами, але від того навряд чи ваші страхи та депресія зникнуть.
Пишу відверто - страх смерті - природня глибинна програма людини!!!
Зверніться до психолога очно?
Можна медитувати,повторювати афірмації, читати молитви...але це досить довгий шлях самодопомоги.

психолог онлайн
Вы правы, в таком состоянии жить сложно. Важно пытаться восстанавливать здоровье. Процессы, которые происходят в нашем теле, влияют непосредственно на нашу психику и эмоциональное состояние. И наоборот. Хорошо, если сможете найти хорошего врача: невропатолога или психиатра. Психотерапия тут будет в помощь.
Постарайтесь себе ответить на вопросы:
- Какие у Вас сейчас интересы в жизни?
- Есть ли кто-то рядом, нуждающийся в Вашей помощи?
- Что доставляет Вам радость и удовлетворение?
- Как часто Вы делаете то, что нравится?
- Что бы Вы хотели сделать сейчас, чего раньше не могли себе позволить?
Удачи Вам.
консультация психолога
Лиля, в книге Донны Иден "Энергетическая медицина" есть толковые упражнения для восстановления здоровья. Проверены лично.
психолог онлайн
Дуже Вам співчуваю. Насправді, навіть якщо ми і розуміємо, що так жити не можна від цього нічого не зміниться. В такому стані варто звернутися до лікаря психіатра, щоб встановити діагноз і можливо медикаментозне лікування.
Дополнение от автора
аритмія розпочала нервовий розлад а тепер щей ускладнення з.явились . атрофічний гастрит, слабну на очах. низький тиск від небивалола.. сильно схудла
психолог онлайн
Все це вказує на ймовірність тривожного розладу (невроз), але щоб Вам допомогли, якщо Ви обстеженні у лікарів (кардіолог, невролог, ендокринолог). Вам потрібно не шукати поради в інтернеті і на сайтах, а звернутися за індивідуальною психотерапією до когнітивно-поведінкового психотерапета.