Як спокійно реагувати на слова подруги?
Доброго дня! Маю близьку подругу, з якою дружимо від дитинства, завжди разом їздили відпочивати, гуляли та проводили весело час. Рік тому у мене з'явився хлопець, і відповідно ми проводимо разом меншу кількість часу. У стосунках мені добре, я люблю хлопця і відчуваю себе комфортно. Проблема в тому, що подруга не дуже схвально ставиться до моїх стосунків, а саме до хлопця. Завжди говорить, що не розуміє як я можу з ним зустрічатись, що я в ньому знайшла, він такий мовчазний (справді коли ми були разом в компанії він не говорив багато, але це тільки коли з малознайомим йому людьми, а так він досить комунікабельний). Подруга завжди натякає, що я ніколи не беру її до нас гуляти, хоча для мене це незрозуміло, оскільки мені некомфортно гуляти втрьох. Мене злить і обурює така її поведінка. На всі мої зауваження та ствердження що мені комфортно з ним, вона каже та добре, я все розумію, але потім знову продовжуються розмови в тому ж дусі.
Як навчитись реагувати спокійно на таку поведінку подруги? Ми давно дружимо, я ціную нашу дружбу і не хочу втрачати її.
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
Доброго дня! Пoведiнка подруги - неприємна та викликає злість. Це нормально, бо вона вимагає від вас того, чого ви не можете і не бажаєте робити, а також критикує близьку для вас людину. Ваші кордони порушують, як можна реагувати спокійно? Якщо вам щось не подобається, говорити про це подрузі - найкращий варіант для побудови здорових стосунків.
психолог онлайн
цитата:
Похоже, что ваша подруга не столь ценит дружбу, если так себя ведет. Точнее у нее похоже ревность, но выражает она ее крайне некрасиво.
Ваша реакция и чувства закономерны. Как может не обижать и не злить, когда про твоего любимого человека говорят неприятные вещи?
Четко обозначьте свои границы - что вы не будете гулять втроем и что вы просите подругу не говорить подобных слов про вашего МЧ.
И да, очень часто, когда у одной подруги появляется личная жизнь, а у второй не складывается с этим, начинается раскол в дружбе. Похоже ваша подруга болезненно переживает, что у вас личная жизнь и вы счастливы. А это как-то не по дружески, когда счастье друга тебя обижает и ты хочешь сказать гадость
консультация психолога
Доброго дня! Це питання особистих кордонів і типової поведінки.
Зрозуміло, що ваша подруга звикла до певної вашої поведінки, певних відносин. Ви отримували щось від неї (можливо, підтримку, турботу), а вона щось від вас (я припускаю, що це увага). Дружба - це симбіоз. І, можливо, вам було комфортно вдвох. Те, що ви вступили у відносини з хлопцем опосередковано торкнулося і вашої подруги.
Закрийте очі і відчуйте, а як вона може почуватися? Наприклад, коли ви відмовляєте у зустрічі (або у іншій ситуації), коли вона звикла до одного, а тепер все інакше.
Спробуйте зрозуміти її, а потім поговоріть з нею. Будьте м'якою у цій розмові, можливо, їй дійсно важко.
Окреслити свої границі теж необхідно, але екологічно - не травмуючи подругу, і, у першу чергу, себе.
консультация психолога
Домовитись з подругою, що ви не обговорюєте ваші стосунки з хлопцем. Якщо у неї виникли коректні зауваження - вона запитує, чи бажаєте ви почути її думку. Ревнощі це її проблема. Можна виділити певний час для вашого спілкування з дівчиною. Тобто встановити нові правила
психолог онлайн
Добрий день! Можливо не пторібно пускати зі своїми коментарями подругу у своє життя?
психолог онлайн
Здравствуйте. Похоже подруга вас ревнует, ведь вы сейчас выбираете проводить больше времени с мч, а не с ней. И теперь мч составляет ей конкуренцию. Возможно стоит пересмотреть границы отношений с подругой.