Как справитися
Моя проблема наступна. Вже кілька тижнів я знаходжусь у тяжкому емоційному стані. Весь час мене душить у горлі і пече у грудях. В мене якісь напади паніки відбуваються і я плачу і задихаюсь і молю Бога.. відчуваю що не справляюсь сама просто...На мене напала депресія,я абсолютно нічого не хочу робити, домашні справи через силу, з сином теж погратись,позайматися і погуляти важко,важко спілкуватись з людьми.. прошу допоможіть мені..
Мені 28 років , я заміжня,маю сина 2.5 роки, чоловік працює, син почав ходити в садок,але через постійні хвороби частіше вдома чим в садку. Я дуже люблю його і дуже виню себе за те ,що не має сил в собі зібратись і бути для нього щасливою мамою ...
В сім'ї в нас добрі відносини , ніхто не пьє, ніхто не б'є,поважливо ставимося одне до одного, батьки живі здорові і все здавалось добре.. Але я відчуваю ,що мої почуття до чоловіка мого не такі якби мені цього хотілось ,якось він мене почав бісити, охолола до нього і боюсь собі в цьому признатись сама.. і йому про це боюсь казати ,весь час ридати хочеться . Одразу скажу,що нікого іншого не люблю,не шукаю і не буду шукати... Чому так не знаю .. він добрий,турботливий,гарний тато,заробляє на сім'ю. Ми добре ладимо,разом вирішуємо сімейні проблеми. Але зі мною шось не так.. чесно кажучи ,вже один такий епізод був у наших стосунках, перед весіллям,ми навіть відкладали весілля через це,але потім я заспокоїлась, в нас почалось тихе спокійне життя, з"явився синочок , я була дуже щасливою .. ну і не приховаю час від часу в мене закрадались сумніви щодо моїх почуттів ,але це якось проходило.. бо я усвідомлювала що він і синочок це саме найкраще що могло статись в моєму житті..
А зараз знов я в цьому стані , мені здається що в мене немає до нього почуттів, через ці думки в мене починається паніка,я починаю задихатись і плакати і кожного дня ці думки все навязливіші і навязливіші.. і я не можу їх позбутись.. стаю і починаю молитись Богу,щоб він наповнив моє серце любов'ю і зберіг нашу сім"ю. В нас маленький синочок і я хочу щоб він виріс в повноцінній щасливій сім"ї. І я не хочу нікого шукати , бо думаю що причина не в людині ,а в тому що я любити не вмію,або не можу Я чоловікові кажу шо погано почуваюсь шо в мене депресія ,але ці думки не кажу йому бо не хочу робити боляче.. сама перечитала шо написала і розумію що повний брєд,і в людей є гірші проблеми,але це не дає мені жити , я задихаюсь ,допоможіть..
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Добрий вечір? Що сталося перед тим як Ви почали себе так почувати? Вас лякають нав"язливі думки?"А зараз знов я в цьому стані , мені здається що в мене немає до нього почуттів, через ці думки в мене починається паніка,я починаю задихатись і плакати і кожного дня ці думки все навязливіші і навязливіші.. і я не можу їх позбутись.. стаю і починаю молитись Богу,щоб він наповнив моє серце любов\'ю і зберіг нашу сім\"ю. В нас маленький синочок і я хочу щоб він виріс в повноцінній щасливій сім\"ї. І я не хочу нікого шукати , бо думаю що причина не в людині ,а в тому що я любити не вмію,або не можу Я чоловікові кажу шо погано почуваюсь шо в мене депресія ,але ці думки не кажу йому бо не хочу робити боляче.. сама перечитала шо написала і розумію що повний брєд,і в людей є гірші проблеми,але це не дає мені жити , я задихаюсь ,допоможіть."?.
---
Подробнее на «У Психолога»: https://upsihologa.com.ua/ask/ Вопросы психологам онлайн
психолог онлайн
Доброго времени суток!
Столько отчаяния и беспомощности в Вашем сообщении... Но при всём осознании тяжёлого состояния, Вы обесцениваете его: "думаю що причина не в людині ,а в тому що я любити не вмію,або не можу... перечитала шо написала і розумію що повний брєд,і в людей є гірші проблеми..."
Это не бред. Это очень важно и очень ценно! Ценно для Вас - так как это Ваша жизнь, она у Вас одна.
Вы приблизительно определили время, когда это состояние у Вас началось. Что произошло несколько недель назад? После какого события всё изменилось? Что стало поворотным моментом в Вашей жизни?
Мудрости Вам!
консультация психолога
Ваші тіло і Душа дуже взаємопов'язані і взаємочутливі. Ви пристосувалися до ситуації, намагаєтесь зберегти сім'ю, але відчуваєте відсутність свободи реалізації і самовираження? Тіло відтворює стан Душі через симптоматику, що ви описали. Як бути вільною, реалізувати поклики Душі і зберегти сім'ю? Відповідь можливо знайти при більш детальному спілкуванні.
психолог онлайн
Що Ви можете зробити зараз - це усвідомити, що і чому Ви відчуваєте?
І бути при цьому максимально відвертою із собою. Не брехати - бо від цього буде ще важче.
Від чого саме Ви задихаєтесь?
Що душить у горлі?
Що саме пече у грудях?
Яке воно? Опишіть свої відчуття.
Наше тіло завжди дає нам підказку про те, що і чому з нами відбувається. Слід йому довіряти. Розум може нас обманювати, почуття бувають надуманними або взагалі хибними, але тіло брехати не вміє.
Дополнение от автора
Деколи з'являлись ці думки,але швидко минало .. перед цим станом мій син пішов в садочок і в нас тяжке звикання ,плаче постійно , для мене це теж був стрес , потім захворів ,нічні приступи кашлю , погано спав, потім ще й рвати почав, короче пережили ми. Слава Богу вичухався,а потім мене накрило ..грошей пройти курс терапії в мене не має. Ось шукаю онлайн допомогу. Один з психологів написав мені що у мене конфдікт сознательно і подсознательного. Скажіть будь ласка видужати зможу як тільки стану слухати підсвідомість, але я б хотіла зберегти сім'ю .. як вийти з цього стану, я не можу їсти,ноги ватні, не можу сконцентруватись ні на чому, ні з ким спілкуватись , догляд за сином теж через силу,дуже погано почуваюсь і не можу справитись..
психолог онлайн
В горлі скоріш за все - сльози жалю. Ось тільки за чим цей жаль?
цитата:
грошей пройти курс терапії в мене не має.
Курсу і не потрібно - кілька сеансів буде достатньо, щоб суттєво покращити свій стан.
А спеціальна техніка дихання допоможе зняти конфлікт між свідомим та підсвідомим, який і справді має місце - той психолог був правий. Описувати тут її не буду, але провести її разом із Вами і навчити проводити самостійно - така можливість є.
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
На данный момент возьмите хотя бы одну консультацию у психолога. Если у вас ограниченные финансовые возможности, расскажите психологу о вашей ситуации, скажите какая цена устроила бы вас, найдутся те кто будет готов с вами поработать, хотя возможно нужно будет обратится к нескольким психологам, пока найдёте того кто подходит вам.
Удачи вам.
психолог онлайн
Доброго дня! За тим як ви описали свій стан це схоже на невроз (тривожний розлад). Тілесні симптоми, на які ви вказуєте це звичні скарги всіх хто страждає цим. Але це зворотній процес якщо з цим працювати. Ваше намагання проаналізувати, знайти причину ваших страждань, тілесних відчуттів, думок, переживань буде лише погіршувати ваш стан. Можна, звичайно, шукати різні техніки на зняття тривоги і зменшення тілесних відчуттів, але вони лише тимчасово будуть допомагати і не навчать вас як з цим справлятись. В такому стані за світовими протоколами показана когнітивно-поведінкова терапія як терапія першої лінії. Вона короткотермінова, структурована, направлена на роботу над проблемою клієнта.