Чому мене не люблять роботодавці? Чому можуть звільнити, не задумуючись? Я старанно працюю.
Під час навчання в університеті почала працювати на роботі, яка була пов*язана з моєю спеціальністю. І тут почалось...Кожного року змінювала місце роботи...Причини були різними: 1) була невпевненою, на думку директора (це, мабуть, його дратувало); 2) не знаходила спільну мову з колективом (моя думка), хоча приязно й доброзичливо старалась з усіма спілкуватись; 3) не відчувала себе цінним працівником. Зараз намагаюсь розібратись в собі, зрозуміти, що зі мною не так. Таке відчуття, що весь світ збунтувався проти мене. Почуваю себе аутсайдером...Від усвідомлення цього стає боляче...
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
А як було у школі? Та в сім'ї? Як відчували себе там? Вас цінували? Приймали?
психолог онлайн
Добрий ранок! У Вас складності тільки у цій сфері життя?
консультация психолога
Маленький тест. Закрийте очі. Промовте, звертаючись до своєї Душі "я себе люблю, я впевнена в собі, я себе ціную". Що ви відчуваєте? Які емоції? Як реагує тіло? Якщо цікаве пояснення - пишіть в особисті повідомлення. Незручно шукати серед писанини ваші тексти
психолог онлайн
Вітаю. Звільнення - це неприємний процес, тому природнім є бажання, щоб цього не відбувалось в подальшому. Але у Вашій історії також звучать теми впевненості у собі та власної цінності, труднощі у цих питаннях можуть змусити нас фокусуватися на власних невдачах та недоліках. Фокусуючись на яких, стає важко помічати свої переваги та успіхи, а вони точно є у кожного з нас. Якщо займатись лише тим, щоб зрозуміти що не так, то я впевнена що кожен з нас знайде купу недоліків, але якщо розглянути не лише недоліки, але й власні переваги, то є можливість побачити збалансований образ себе.
На Ваше питання «чому мене звільняють?» насправді точно можуть відповісти лише роботодавці з якими Ви працювали. Тут ми можемо звісно нагенерувати купу можливих варіантів, але це були б всього лише гіпотези. Важливо, щоб Ви пам‘ятали, що у стосунках з роботодавцями відповідальність лежить як на Вас, так і на роботодавцю, тож причина звільнення може бути як у Вас, так і в потребах установи.
психолог онлайн
Доброго дня! А яка у вас професія і робота, чим саме ви займалися?
психолог онлайн
А как сами думаете, в чем проблема?
Как обстоят дела у вас с общением, с самооценкой?