пацанка в 30 з гаком, чи нормально це?
Мені вже 30 з гаком, але 35 ще немає) заміжня, двоє прекрасних діток, працюю. Але є одне. Бачу, що я не така як усі. В такому віці жінки вже інакше вбираються, більш жіночно, носять сукенки, спідниці. А я постійно в штанах, джинсах, кросівках, або черевиках. Люблю такий собі вуличний стиль, щоб мені було практично, тепло і зручно. Не ношу жіночих сумочок, не люблю макіяж, тільки вії підмальовую щоб виразніші були. Дуже люблю носити різні камуфляжні речі. Пробувала поекспериментувати із своїм стилем, намагалась виглядати більш жіночно, але почуваю себе як не в своїй тарілці саме в сукні з макіяжем, на каблуках. Не комфортно і не зручно. Але я слідкую за станом шкіри, волосся, зубів. Раніше мала довге волосся, потім набридло, постригла на коротке боб-каре з вистригом на скроні. Щодо фігури, вона не є жіночною, в мене немає округлих, плавних ліній, маю вузькі бедра, стрункі ноги, тому на їхньому фоні плечі здаються широкими, трохи накачані руки і спина. В мене маленькі груди, але я ними вигодувала дітей по 3 роки. Я не комплексую взагалі щодо фігури, мені подобається як я змінююсь, тому що раніше була дуже худощава, а зараз набрала м'язевої маси. Ходжу в тренажерний зал і мені це подобається, в мене шидко йде прогрес і тут ключову роль відіграє генетика. Хоббі в мене теж більше чоловічі, я не люблю займатись рукоділлям, не люблю довго возитись на кухні, а надаю перевагу іншим заняттям, наприклад займаюсь рукопашним боєм, люблю в тир сходити, влучно стріляю, дуже добре воджу авто, вмію майструвати. По характеру я не конфліктна особа, в сім'ї намагаюсь згладити гострі кути, не люблю істерик, сварок, якщо виникає якесь непорозуміння, то намагаюсь вести конструктивну розмову. Так само і в колективі на роботі, завжди уважна, готова вислухати і допомогти. А от якщо хтось зачепить з поганими намірами мене чи дітей чи близьку мені людину то дістане у відповідь величезні проблеми. Дуже люблю своїх дітей, сім'ю і родину. Написала я багато, в мене часто виникає запитання як сприймають чоловіки таких жінок. З моїм ніби проблем немає, але раніше він ставив запитання чому я ходжу в такому одязі, часто говорить навіщо мені моє хоббі. Чоловік теж маэ хоббі і я його завжди підтримую. Зараз щодо одягу не каже нічого, лише говорив що мені бракує жіночних форм. А я себе дуже комфортно так почуваю і не хотіла б щось змінювати.
Вопрос от: ; Возраст: 33

психолог онлайн
А что такое нормально? Кто устанавливает эти нормы, в результате которых возникают комплексы неполноценности? Не люблю норм, не люблю ярлыков, если они вгоняют в депрессию тех, кто всеми силами старается и не может им соответствовать. Знаете, что нормально: не причинять зла людям, любить близких и просто других людей. Если у Вас есть цель и для ее достижения Вам нужно измениться, тогда меняйтесь, если под угрозой что-то ценное для Вас, тогда стоит менятся. Но если для Вас это не комфортно, нет необходимости в чем-то, то вспомните о том, что почему-то Вы такая есть, и такое поведение сформировалось не просто так, значит Ваша психика выбрала эту модель по какой-то причине, возможно как компенсацию чего-то, но выбрала. И здесь вопрос необходимости и приоритетов: если Вы хотите порадовать мужа, и это для Вас важнее Вашего комфорта, то да, сделайте этот выбор. В этом суть. И только Вы ответите на этот вопрос: что важнее сейчас и ради чего все это. И, кстати, в тексте прослеживалась самокритичность всё-таки. Любите себя и будьте счастливы).
психолог онлайн
Вы пишете, "Написала я багато, в мене часто виникає запитання як сприймають чоловіки таких жінок. З моїм ніби проблем немає, але раніше він ставив запитання чому я ходжу в такому одязі, часто говорить навіщо мені моє хоббі", но при этом нашли время и энергию написать достаточно большой пост здесь, на форуме. Могли бы вы детальнее описать, что именно в вашей жизни подталкивает вас к мыслям о том, что мужчины не воспринимают таких женщин, как вы?
психолог онлайн
Добрий ранок! Це ж чудово, що Ви не така,як усі!До речі Ви відчуваєте себе комфортно! Навіщо щось змінювати? Чоловік Вам дорікає про жіночі форми чи у якому дусі відбувається розмова? Він каже, що у Вас не вистачає жіночих форм, але подобаєтесь йому саме такою.
психолог онлайн
Доброго вечора! Будьте собою, якщо це когось не влаштовує, то це його проблеми, не ваші. З вами все нормально. Хворе наше суспільство, що нав'язує стереотипи щодо жіночності.
психолог онлайн
Здравствуйте. В чем вопрос если вас устраивает то, что есть и вы не хотите ничего менять?
Дополнение от автора
Дякую за консультації. Я подумала над цим всім і вирішила що не потрібно себе ламати і щось змінювати через якісь навязування стереотипів щодо жіночності. Головне залишатись порядною людиною, люблячою мамою і дружиною , створювати комфорт і затишок в сімї. Єдине мене бентежить що коли чоловік не вдоволений чимось і не в настрої то починає шукати в мені різні дрібні недоліки і дорікати. Він може придертись до будь якої дрібниці і шукати недоліки в зовнішньості. Часто каже що в мене немає жіночих округлостей , але в мене така фігура генетично закладена і раніше я була дуже худа , а коли пішла в зал і набрала мязів то я нарешті стала собі дуже подобатись і не хочу зупинятись на цьому. Саме чоловік, коли не в настрої то мені говорить що йому не подобаються накачані жінки, а саме плечі, руки і спина , а я просто в захваті від того як я починаю змінюватись. А від інших людей сипляться компліменти .
психолог онлайн
Беріть і його в зал з собою, це корисно, щоб випускати агресію. Він займається спортом?
психолог онлайн
Гідний і життєстверджуючий висновок! Усього доброго Вам і бережіть себе!