ƒитина мало говорить

” ѕсихолога ї ¬опрос психологу ї ƒитина мало говорить
ƒ≥вчинка 3,5
¬се що њй треба дати њстии, пити ,туалет, ≥грашку все по€снюЇ, просить дати. €кий мультик п≥сеньку включити, знаЇ назви майже всього, букви цифри, рахуЇ до 20. Ќав≥ть сьогодн≥ написала три буки дуже гарно
јле такого €к €скраво вираженого д≥алогу ≥ в≥льноњ мови нема
√оворить менше н≥ж њњ ровесники ≥ менш≥ д≥тки мене це дуже турбуЇ
¬ невролога психолога були на консультац≥њ н≥€ких в≥дхилень не ви€влено
ЅуваЇ не сплю по ночам так переживаю
¬опрос задан: ; ¬озраст: 31


консультаци€ психолога онлайн
ћаша, немаЇ приводу хвилюватис€. Ќе пор≥внюйте свою дитину з ≥ншими.  ожна дитинка маЇ св≥й час дл€ про€ву нових вм≥нь. —п≥лкуйтес€, читайте книжки, грайте разом. ј головне - люб≥ть дитину ≥ будьте впевнен≥ - все гаразд!

комментарий
рекоммендовать:


консультаци€ психолога онлайн
ћаша, добрий ранок! ¬аш≥ хвилюванн€ передаютьс€ дитин≥ - €к≥ Ї фактичн≥ приводи дл€ хвилювань? ўо однол≥тки говор€ть краще ? ¬и це досл≥джували - про €ку к≥льк≥сть однол≥тк≥в говорите? ”с≥ ми р≥зн≥, хтось ран≥ше, хтось п≥зн≥ше дозр≥ваЇ ≥ починаЇ гарно говорити. ™ певн≥ вправи, €к≥ модно робити з дитиною. Ќе говор≥ть за дитину, не випереджайте мовою своЇю њњ д≥њ, хай говорить сама. ≤ головне, не хвилюйтесь!!!! ”сього доброго!

комментарий
рекоммендовать:

09-11-2019 11:57:29ƒополнение к вопросу
ƒ€кую вс≥м
¬ садочку мен≥ звертала вихователь увагу, що вона менше горворить чим ≥нш≥ д≥тки, њњ не слухаЇтьс€ . ≤ взагал≥ вона в нас €кась ц≥кава.
ѕсихолог в садку сказала що вона дуже обдарована тому в≥др≥зн€Їтьс€ в≥д д≥ток

09-11-2019 12:00:53ƒополнение к вопросу
Ћогопеду в садку показувала в≥део з нею, €к вона говорить дома. та здивувалась, бо в садку вона по ≥ншому себе веде ≥ теж сказала не турбуватись
ј € все одно турбуюсь ≥ з ус≥ма про це говорю ≥ дитина це чуЇ. ÷е певно погано


консультаци€ психолога онлайн
ƒивн≥ виховател≥, €кщо забули, що кожна дитина - ≥ндив≥дуальн≥сть. ѕовед≥нка д≥тей обумовлена соц≥альним середовищем - в садку ≥ с≥м'њ д≥ти повод€ть себе по р≥зному. «аочно неможливо визначити особливост≥ вашоњ дитини. ѕсихолог маЇ посп≥лкуватис€ безпосередньо з д≥вчинкою. ѕринаймн≥ бачити дитину в в≥деочат≥.

комментарий
рекоммендовать:


консультаци€ психолога онлайн
ћаша, виховател≥ част≥ше бачать вашу дитину, н≥ж психолог та логопед, тому тут краще прислухатись до них, до того ж, ¬ам ≥ сам≥й здаЇтьс€, що донька мало розмовл€Ї.
«верн≥тьс€ до логопеда не з садочка, поход≥ть на зан€тт€, д≥тки в цьому в≥ц≥ здатн≥ швидко наздоган€ти, ≥ логопеди знають, €к допомогти дитин≥ Ђрозговоритис€ї. Ќе треба бо€тис€, д≥ткам ц≥каво на таких зан€тт€х, њх не примушують, а мотивують розмовл€ти через р≥зн≥ ≥гри та ц≥каву взаЇмод≥ю з дорослим.
ј щодо Ђне слухаЇтьс€ї ≥ Ђвона в нас ц≥каваї - затримка мовленн€ може бути одною з стор≥н €коњсь особливост≥ розвитку.
Ќезважаючи на те, що д≥тки ≥ справд≥ розвиваютьс€ кожен в своЇму темп≥, все ж ≥снують певн≥ загальн≥ моменти, €к≥ мають бути розвинен≥, ≥ тут т≥льки фах≥вець зможе ¬ам прод≥агностувати, в чому дитин≥ треба допомогти.
ƒуже хот≥лос€ б, щоб ваша ≥стор≥€ була просто про Ђсв≥й темп розвиткуї, але досв≥д показуЇ, що в наш час нажаль дуже часто д≥тки мають насправд≥ певн≥ особливост≥ розвитку, €к≥ потребують корекц≥њ (чим ран≥ше почати, тим кращий результат).
якщо потр≥бна буде ≥нформац≥€ про  ињв (€ не знаю де ¬и живете) Ц звертайтес€, можу дати контакти центру, де ≥ про повед≥нку ≥ про мовленн€ можуть проконсультувати.
ѕрислухайтес€ до себе в першу чергу, ≥, €кщо ¬ас щось хвилюЇ Ц шукайте в≥дпов≥д≥, просто в б≥льш досв≥дчених спец≥ал≥ст≥в.


комментарий
рекоммендовать:

09-11-2019 20:25:58ƒополнение к вопросу
ѕроблему з не слухаЇтьс€ ми повн≥стю подолали питанн€ €ка € задавала 2 м≥с назад
“епер чемно ходить з ручку ≥ чекаЇ поки € зроблю справи
÷≥кава не влан≥ що з нею щось не так а навпаки дуже обдарована ≥ ориг≥нальна розумна

„тобы спросить или ответить, авторизируйтесь или пройдите регистрацию!
јвтор вопроса не разрешил его обсуждение. «апрет касаетс€ комметариев от неспециалистов.
qr