Дитина мало говорить
Дівчинка 3,5
Все що їй треба дати їстии, пити ,туалет, іграшку все пояснює, просить дати. який мультик пісеньку включити, знає назви майже всього, букви цифри, рахує до 20. Навіть сьогодні написала три буки дуже гарно
Але такого як яскраво вираженого діалогу і вільної мови нема
Говорить менше ніж її ровесники і менші дітки мене це дуже турбує
В невролога психолога були на консультації ніяких відхилень не виявлено
Буває не сплю по ночам так переживаю
Вопрос от: ; Возраст: 31
консультация психолога
Маша, немає приводу хвилюватися. Не порівнюйте свою дитину з іншими. Кожна дитинка має свій час для прояву нових вмінь. Спілкуйтеся, читайте книжки, грайте разом. А головне - любіть дитину і будьте впевнені - все гаразд!

психолог онлайн
Маша, добрий ранок! Ваші хвилювання передаються дитині - які є фактичні приводи для хвилювань? Що однолітки говорять краще ? Ви це досліджували - про яку кількість однолітків говорите? Усі ми різні, хтось раніше, хтось пізніше дозріває і починає гарно говорити. Є певні вправи, які модно робити з дитиною. Не говоріть за дитину, не випереджайте мовою своєю її дії, хай говорить сама. І головне, не хвилюйтесь!!!! Усього доброго!
Дополнение от автора
Дякую всім
В садочку мені звертала вихователь увагу, що вона менше горворить чим інші дітки, її не слухається . І взагалі вона в нас якась цікава.
Психолог в садку сказала що вона дуже обдарована тому відрізняється від діток
Дополнение от автора
Логопеду в садку показувала відео з нею, як вона говорить дома. та здивувалась, бо в садку вона по іншому себе веде і теж сказала не турбуватись
А я все одно турбуюсь і з усіма про це говорю і дитина це чує. Це певно погано
консультация психолога
Дивні вихователі, якщо забули, що кожна дитина - індивідуальність. Поведінка дітей обумовлена соціальним середовищем - в садку і сім'ї діти поводять себе по різному. Заочно неможливо визначити особливості вашої дитини. Психолог має поспілкуватися безпосередньо з дівчинкою. Принаймні бачити дитину в відеочаті.
психолог онлайн
Маша, вихователі частіше бачать вашу дитину, ніж психолог та логопед, тому тут краще прислухатись до них, до того ж, Вам і самій здається, що донька мало розмовляє.
Зверніться до логопеда не з садочка, походіть на заняття, дітки в цьому віці здатні швидко наздоганяти, і логопеди знають, як допомогти дитині «розговоритися». Не треба боятися, діткам цікаво на таких заняттях, їх не примушують, а мотивують розмовляти через різні ігри та цікаву взаємодію з дорослим.
А щодо «не слухається» і «вона в нас цікава» - затримка мовлення може бути одною з сторін якоїсь особливості розвитку.
Незважаючи на те, що дітки і справді розвиваються кожен в своєму темпі, все ж існують певні загальні моменти, які мають бути розвинені, і тут тільки фахівець зможе Вам продіагностувати, в чому дитині треба допомогти.
Дуже хотілося б, щоб ваша історія була просто про «свій темп розвитку», але досвід показує, що в наш час нажаль дуже часто дітки мають насправді певні особливості розвитку, які потребують корекції (чим раніше почати, тим кращий результат).
Якщо потрібна буде інформація про Київ (я не знаю де Ви живете) – звертайтеся, можу дати контакти центру, де і про поведінку і про мовлення можуть проконсультувати.
Прислухайтеся до себе в першу чергу, і, якщо Вас щось хвилює – шукайте відповіді, просто в більш досвідчених спеціалістів.
Дополнение от автора
Проблему з не слухається ми повністю подолали питання яка я задавала 2 міс назад
Тепер чемно ходить з ручку і чекає поки я зроблю справи
Цікава не влані що з нею щось не так а навпаки дуже обдарована і оригінальна розумна