В мене ВЕЛИКА проблема
Психологи у мене ВЕЛИКА проблема . Я познайомився з своєю дівчиною в 22 роки . А у 23 роки я з Юлею одружився їй тоді було 19 . Після того живем займаєм інтимом як всі подружні пари . Але тут то і проблема . Вона так скажем дуже розпусна бо весь час просе щоб я добавив в наше статеве життя чогось нового то анал то на столі то в анал в басейні АЛЕ найбільше вона просить мене щоб я їй вилизував там вона так це любе що просто жесть . Але пойміть мене як хлопця зміни в інтимі це клас ми МАЙЖЕ все перепробували АЛЕ проблема в тому що вона ніколи не пропонувала мінет і не казала щоб я їй вставив в горло . Хоча сама ОБОЖНЮЄ куні . ЗАПИТАННЯ : Як з нею поговорити що це дуже дивно і що в мене там аж ГОРИТЬ як я цього хочю . Як правильно їй про це сказати . Психологи поможіть . Але чому я вам пишу - поможіть так щоб сім ' я не розпалась . Томущо сам я про це боюсь з нею поговорити щоб не розпались відносини . Плюс до всього я не знаю як їй це сказати . Чому вона не робить мені мінет я не розумію тимпаче що куні вона обожнює коли я їй це роблю . Психологи чекаю вашої допомоги .
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Тетяна Артеменко
Добрый день, Жора!
Вы не говорите со своей женой откровенно о своих желаниях и о том, что Вам нравится и хочется. Ваши желания вполне естественны. Все, что касается Ваших интимных желаний с женой не может ее обидеть или разрушить Вашу семью. Скорее всего, если Вы об этом не будете говорить, то это может усложнить Ваши отношения.
Дополнение от автора
Дякую суть я зрозумів . Значить щоб зберегти наші відносини я поговорю з нею . Надіюся я не зроблю гірше . Щє раз дякую вам Ольго Володимирівно .
психолог онлайн
основная наша проблема в том, что мы мало говорим с близкими людьми и ждем, что они сами догадаются, отсюда наши обиды и страхи. Говорить о своих желаниях в сексе так же нормально, как и о других потребностях
психолог онлайн
а ще хочу сказати, що якщо ви будете думати, що ваша дружина розпусна, то шлюб ваш точно розпадеться. Тому що ви звичайні людські бажання розцінюєте як розпусту. Хіба Ви не чули такого вислову, що все, що відбувається між двома людьми за закритими дверима, не вважається розпустою?
А ще я розумію причину, чому ви не можете попросити дружину зробити вам мінет. Бо ви вважаєте мінет теж розпусним! А себе розпусником не вважаєте! І ви не знаєте, як це поєднати. Ви вважаєте мінет чимось стидним! І в мене для вас поганий прогноз - допоки ви вважатимете свої бажання і бажання своєї дружини розпусними, доти ваш шлюб матиме ризик розпастися.
психолог онлайн
Добрий вечір! Як Ви знаєте про бажання дружини - вона Вам про це сказала? І що сталося страшного, коли Ви дізнались про це? Чому Ви думаєте, що щось станеться, якщо Ви скажете про свої бажання і як вона про них дізнається, якщо Ви мовчите?