Як мені зберегти сім’ю?
Мені 28 років, моїй дружині 22 разом ми 4 роки, на даний час є син 1 рік. з дружиною ми зустрічались і проживали разом з самого початку це тривало 6 місяців потім одружились це було в 2016 році.Все було супер спочатку потім я пішов на роботу, робота була неофіційна і графік роботи був ненормований взагалі я міг вранці поїхати і вночі приіхати але грошима забезпечував нормально жили самі без батьків. Від неї почались дзвінки від 20 і більше раз за день, це банальна була недовіра і цікавість хоча я поводу не давав тоді, вона просто дуріла дома сама від бездіяльності і ми сварились дуже часто і страшно навіть билися. дійшло все до того що ми через рік розлучились, але ненадовго через місяць ми зійшлись і все наладилось якби, вона пішла на роботу була зайнята все було нормально, але все почалось знову, тут уже є і моя провина я міг з хлопцями затриматись на довго бувало і до ранку але я затримувавсь через її дзвінки і мозгодовбання, на зло я неробив просто нехотів додому і вислуховувати непонятні звинувачення типу недовіра шо я шляюсь з проститутками. в 2018 вона завагітніла в нас родився син я весь час проводив дома, ту роботу кинув щоб бути з сім’єю, але не так все було як хотілось вона як завжди всім не довольна все не так і всі, сексу нема спимо по окремності, кожен день обливання друг друга грязью гірше неможе бути як є. я не ідеал але пробував по різному і сидів дома нікуди невиходив, якщо ішов то в неї відпошувавсь або брав з собою, все перепробував щоб їй було спокійно але все ненадовго тиждень нормально а потім хаос. Я незнаю що вже робить руки опускаються, я нехочю знею розходитись бо неможу без сина і вона не виховає його справжнім мужиком без мене. великий вплив на все це ще є її мама яка її учить як жити і вона її слухає і це дуже видно по поведінки до мене після її візиту в гості. одна ненависть і все я навіть незнаю чи ще люблю її але все ж хочю зберегти нашу сім’ю і на все готовий але незнаю шо ще можна зробити все пробував і по всякому, питання часу потім все знову херово навіть із-за маленької дрібниці, що мені робити як поступити я уже незнаю підскажіть будь-ласка!
Вопрос от: ; Возраст: 28

психолог онлайн
Инна Ивановна Панкратова
Добрый вечер!
Вы могли бы обратиться вместе с женой к семейному психологу? Как Ваша жена может отреагировать на это?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Наталия Горская
Згідна з колегою. Бажано б було звернутися до спеціаліста, бо вже накопичилося багато непорозумінь з обох боків. Самим важко в цьому розібратися, тому краще залучити нейтральну до вас з дружиною особу, бо кожен з вас бачить тільки те, що хоче і не може збагнути картину в цілому.
Вирішити можна все, якщо є на це бажання.
психолог онлайн
Добрий ранок! Дружина бачить проблеми? Хоче зберегти родину? Чи говорили Ви з нею про свої почуття, думки?
психолог онлайн
Доброго времени суток!
В ідеалі - вам треа піти в сімейне консультування. Попрацювати над стосунками, розгрести підводні камені у вашій родині. Але якщо вона не захоче, або не буде можливості - їдіть самі. Щоб розібратися в собі, зрозуміти що відбувається у ваших стосунках для себе, знайти ресурси для свого спокою та рівноваги, а можливо і для будування нового формату ваши стосунків з дружиною.
Мудрості Вам!
психолог онлайн
Погоджуюся з колегами, співпраця подружжя з психологом тут буде ефективнішим кроком, ніж самостійні спроби налагодження стосунків, і не тільки тому, що психолог зможе «побачити» з різних боків ситуацію, чи тому, що володіє певними спеціальними знаннями. Насамперед в такій ситуації важливо налагодити спілкування між Вами та дружиною, психолог допоможе утримати це спілкування від скатування на взаємні образи та знайти справжні причини цих образ.
А щодо мами, то насправді батьки (і ваші, і дружини) не повинні втручатися в справи, і не тільки тому, що їхні поради «не подобаються», а тому, що згідно із законами функціонування сімейних систем, батьки вже не належать до вашої сім,ї, тому їхнє втручання призводить до певних порушень життя вашої молодої родини.