Погані думки
Добрий вечір. Думки про суїцид.Почну з початку маю трьох дітей,розведена,живу з батьками. Завжди конфлікти з мамою ,ніколи не буваю права, може чіплятись на рівному місті, дитина плаче все я погана мама,відчитує мене при дитині. Щоб мені не наговорила то нормально,бо вона старша ,а я ні .Розумію,що живу в їх домі ,але психологічно дуже важко . Намагаюсь працювати в неті, то отримую гарні слова що була на пошті,а я за твоїми дітьми годину дивилась ,маєш бути вдячна. Живу ради дітей, але після сварок думки про суїцид,картинки як збиває машина поїзд чи падаю з багатоповерхівки самі лізуть. Якщо кажу ,що мені зле то сміється ,коли плачу каже тобі не смішно ревіти . А хочеться ридати ....
Вопрос от: ; Возраст: 28
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Дуже важко Вам в таких обставинах шукати сили на виховання дітей та й на саме ваше життя.
Скільки вашим діткам?
Чи є хтось, хто може підтримати Вас в цій ситуації?
Хто розуміє ваші переживання та може розділити ваш біль, з ким можна поплакати? Може хтось із друзів, чи родичів, хрещених?
Чи може хтось з ваших подруг побути з дітьми хоча б пару годин, щоб Ви могли зробити певні справи, або просто відпочити трохи?
Чи ходять діти в садочок (школу)?
Насправді ваше звернення більше каже не про те, що Ви хотіли б померти, а про те, що Вам хотілося б змінити життя, бо так жити дуже важко.
Дуже шкода, що ваші батьки Вас не розуміють та не підтримують.
Але Ви молодчинка, що намагаєтесь працювати в інтернеті, що намагаєтесь зміните своє життя!
А ще у Вас є величезна СИЛА, хоча іноді й непомітна – це ЛЮБОВ трьох маленьких, але дуже чистих та відвертих сердечок, ваших діток! Повірте, дуже багато людей не мають такого щастя в своєму житті.
Ви потрібні своїм діткам, адже САМЕ ВАС вони «обрали» своєю мамою, а отже САМЕ ВИ можете дати їм ту любов, якої вони чекають.
Вам насправді є заради кого жити – і це не тільки ваші діти, в першу чергу – це ВИ.
Життя «підкинуло» Вам дуже складні випробування, але ж кажуть, що нам «зверху» дається тільки те, що ми ЗДАТНІ витримати.
Вам дуже важливо зараз отримувати підтримку та допомогу де тільки можна, навіть можна домовитися з кимось, в кого є теж діти, щоб по черзі дивитися за ними хоча б пару годин раз на декілька днів.
Тримайтеся, бо з того, що Ви написали, можна побачити, що Ви ХОЧЕТЕ ЖИТИ, але інакше.
психолог онлайн
Вочевидь, Вам не вистачає маминої підтримки і поблажливості. Суїцидальні фантазії - це таке замасковане бажання отримати батьківську любов будь-якою ціною. Я розумію, що Вам дуже важко, проте, на даному етапі Ви знайшли найкращий для себе спосіб забезпечити себе й своїх дітей всім необхідним - доки Ви працюєте в Інтернеті, бабуся доглядає онуків. Ви забезпечили собі три нижні рівні базових потреб за А. Маслоу, можна сказати:
>>> діти не голодні та доглянуті
>>> дах над головою
>>> Ви не одна, а належите до групи (Ви в родинному колі)
Рекомендація №1. Спробуйте показати мамі, у чому саме полягає Ваша робота. Для багатьох старших людей не існує поняття: "робота в Інтернеті", тому що вони асоціюють Інтернет з розвагами. Це щось незрозуміле для них. Тому не варто брати близько до серця. Найкращий спосіб показати цінність Вашого заняття - це робити вклад в сімейний бюджет, звертаючи на це увагу батьків.
Рекомендація №2. Є чудова практика: щодня виділіть собі час, щоб занотовувати принаймні 3 позиції, за що Ви вдячні мамі, оточуючим людям, життю і т.д. Умова: дякуйте щиро, а не для галочки. Спочатку буде непросто, та згодом Ви побачите разючі зміни на краще ::smile::