Депресія
Доброго дня, мені здається у мене депресія. Я цілими днями лежу в ліжку, не можу нічого їсти, і не можу заставити себе чимось зайнятися. Колишній хлопець паралельно зустрічався ще з одною і зараз вибрав її. Ми планували відпустку разом і зараз він з нею а я її проводжу зі слізьми вдома. я люблю його і з радістю побачила б йому тільки б повернувся. Цілий день тільки те й роблю що порівнюю себе з його теперішньою і не на свою користь і плачу. Мені здається це був останній мій шанс і я більше не зможу полюбити так сильно. Чим більше я хочу сім'ї дітей тим частіше розчаровуюсь. Як мені бути? Допоможіть бо мені здається я скоро захворію з цих переживань.
Вопрос от: ; Возраст: 28

психолог онлайн
Ира, добрый день!
Как долго Вы были в отношениях? Вы ссорились? Какая была причина расставания?
психолог онлайн
Доброго дня, шкода що таке в вашому житті трапилось, схоже у вас життєва криза звязана з стосунками та розставанням, чи є у вас можливість звернутись до психолога/психотерапевта у вашому місті або онлайн? Для того щоб отримати кваліфіковану підтримку, ви не мусите бути з ситуацією на одинці, іноді не соромно просити про допомогу, бажаю вам справитися з ситуацією::unsure::
Дополнение от автора
Пані Ольго 7 місяців. Причиною стала інша дівчина. Вона висока блондинка, ще й молодша. Він просто перед відпусткою зник з мого життя без ніяких пояснень. Хоча ще перед тим клявся що я внього одна і як він хоче провести разом цей час. Постійно говорив про серйозні наміри а я вірила. І даремно.
Дополнение от автора
Ми жодного разу не сварились.
психолог онлайн
Доброго дня! Співчуваю вам, чи є у вас можливість звернутися до психолога? Можливо в Skype? Самостійно дуже важко вийти з такого стану.
психолог онлайн
Сочувствую тому, что Вам пришлось пережить. Как-то Ваш молодой человек так легко входит в отношения и выходит. Нет гарантий, что он не уйдет и из тех отношений. Если человек испытывает действительно глубокие чувства, то ему сложно выйти из отношений. Складывается такое ощущение, что он очень поверхностный человек и не серьезный. Еще неизвестно кому повезло. Если Вам тяжело расстаться с ним в душе, то можете попробовать обратиться индивидуально к специалисту, чтобы прожить это вместе. В этой ситуации Вам нужно научиться переключаться на свою жизнь. У Вас есть близкие люди, которые могут поддержать Вас. Старайтесь выходить из дому и просто гулять, встречайтесь с друзьями. Вспомните какой Вы вели образ жизни до его появления в Вашей жизни.
Дополнение от автора
Дякую за гарну пораду. Друзі теж кажуть що краще зараз ніж пізніше. Дуже хочу щоб пошвидше пройшов цей період і я почала все спочатку. Ну і хочу щоб він хоча б вибачився вле напевно не дочекаюсь.
психолог онлайн
Старайтесь переключаться на то, что Вам приносит удовольствие в жизни
психолог онлайн
Добрий вечір! Вам зараз потрібна підтримка, хто може Вас підтримати? Чи є можливість попрацювати з психологом?
Дополнение от автора
Я поговорила про це з подругами, вони мене пожаліли і мені ще гірше стало. От мамі розказала щойно і вона підтримала і зрозуміла. Самій це важко бо постійно в собі копаюсь і вважаю себе винною.
психолог онлайн
Вы не в чем не виноваты. Это может случиться с каждым. Если мама Вас может поддержать, то старайтесь с ней больше общаться
психолог онлайн
Ирина, важно подниматься и выходить из того мыслительного процесса, который сейчас происходит у вас внутри. Вы сейчас настроены против себя, судя по тому, что сравниваете себя с другой не в свою сторону. А важно переходить на свою сторону, себя защищать и поддерживать. Понимаю, что сейчас очень больно и плохо, молодой человек обманывал и предал вас, выбрал другую и вы готовы простить ему все, только бы вернулся. Если посмотреть со стороны на ситуацию, подумайте, как можно снова доверять человеку, который ведет двойные отношения и может так поступить. Стоит ли он того чтобы за ним так страдать? Важно сейчас искать поддержку и ресурс для себя, погоревать, поплакать, прожить и принять свои чувства, вынести ценный опыт из этих отношений и сделать выводы, которые помогут в будущем быть внимательней к себе.
психолог онлайн
Чи є можливість попрацювати з психологом?
Дополнение от автора
Я наробила багато дурниць з ним і мені стидно і неприємно.Зараз спілкуюсь з іншими хлопцями, але нічого до них не відчуваю. Надіюсь з часом пройде це почуття.
психолог онлайн
Если у Вас есть возможность, то обратитесь индивидуально за поддержкой. Самой тяжело бывает с этим справиться.