Допомогти кинути палити
Доброго дня.
Власне питання. Познайомився з дівчиною (близько 3 місяців вже спілкуємось). І тільки недавно почав відчувати в стосунках якусь замкненість (сором, дискомфорт) з її боку. Вияснилось, що вона курить. І тому вона не хотіла щоб із-за неї я псував собі життя (я не курю і не п'ю). Але як кажуть серцю не накажеш. І так, як я кохаю її, тож вирішив прийняти її такою яка вона є. Пообіцяв допомогти їй позбутись цієї поганої звички.
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Доброго дня. Ви кажете про те, що прийняли її такою, як вона є і те чудово. Як гадаєте, звідки виникло її бажання кинути паління? Чому саме зараз?
Дополнение от автора
Вона ще нічого не казала з-приводу "кинути курити". Я просто наперед будую плани щоб їй в подальшому допомогти цього позбутись. Якщо вона попросить звісно
психолог онлайн
Тут скоріше постає питання, а навіщо Вам це? Ви берете відповідальність за неї? Іноді непогано жити без планування наперед, як гадаєте?
Дополнение от автора
Це проста допомога коханій людині. Відповідальність я розділяю між нами двома. Я - стимулятор і підтримка у важкі хвилини. Я хочу щоб в майбутньому її організм був здоровий для створення сім'ї.
психолог онлайн
Доброго дня.
Дещо суперечливі тези ви написали в одному повідомленні: я погодився прийняти їх такою як вона є, тому пообіцяв їй допомогти позбутись звички. Так ви приймаєте такою як є чи змінюєте її звичку?
Звісно, це досить нормальне бажання щоб твоя кохана людина була здоровою. Та і такий подвійний сенс своїх слів та можливо дій теж варто усвідомлювати, бо скоріш за все це може проявлятися й в інших ситуаціях.
Серед моїх колег є спеціаліст з відмови від куріння - Яна Григорьева - можете пошукати на фейсбуці.
Дополнение от автора
Я мав наувазі. Що, якщо у випадку коли вона сама мене попросить про підтримку і домопогу кинути палити. То як тоді мені поводитись? Ось в чому полягала суть!
Так, я написав що прийняв її таку яка вона є. Звичайно я хочу щоб кохана людина була здорова і для мене це свого роду челлендж.
Але я згоден і з цією звичкою жити.