Дитина не грається з дітьми
Дівчинка 3.5
З вересня пішла в сад.
Вихоаателі хвалять віршикі пісенькии співає, слухається більш менш.
Але не грає, не контактує з дітьми.
Тримається окремо .
Зпочатку трошки їла, тепер не їсть нічого , категорично навіть перестала з дітьми за стіл сідати.
В сад іде норм. Не плаче.
малює садок, малює себе з вихователем за ручку всі посміхаються, дітей малює ніби трошки відокремлено подалі
Вдома до саду ми завжди вдвох були
Вона ніби не знає як вести себе з дітьми. З дорослими їй легше
Відхилень в неї нема обстежувались
Грошей на приватних психологів нема
Вопрос от: ; Возраст: 31

психолог онлайн
Добрий вечір! Чи спостерігали Ви як вона поводиться на дитячому майданчику, поза садочком? Чи гралася з дітками?
Дополнение от автора
Не гралася особо
Дополнение от автора
Зїзддали з гірки з тітьми по черзі нвмкаруселі каталася в пісоску разом сиділи але щоб саме гратись то ні
На днях в гостяз щекотала хлопчика після того як я їй підказала
Потім бігалали з ним дурачились
психолог онлайн
Ще скажіть будь-ласка, як реагує коли запитуєте про діток з групи? Чому не грається разом?
Дополнение от автора
Не хоче говоритиина ту тему
психолог онлайн
Доброе время суток. У вашей девочки идет адаптация к детскому саду, а точнее социализация. Социализация у деток происходит примерно в возрасте от 3 до 5 лет. До детского сада у нее были личные отношения только с вами, теперь появился новый человек (воспитатель) и другие дети. Вся ситуация для ребенка новая и вызывает определенный стресс, но это естественный процесс адаптации в детском саду. Воспитатель для нее сейчас важнее, чем дети. Общение со взрослым ей привычно и понятно. Для нее дети еще не представляют интереса. Плюс, детей она может воспринимать как конкурентов, которые забирают внимание "ее" взрослого (воспитателя).
Чтобы выяснить у ребенка, что происходит в детском саду, поиграйте с ней в детский сад дома, возьмите игрушки и распределите роли. Проиграйте дома ситуацию, как она кушает в детском саду. Во время игры наблюдайте за ее чувствами и поведением, не критикуйте и не обесценивайте ее страхи, поддерживайте и принимайте.
психолог онлайн
Дякую за уточнення. Згодна з попереднім коментарем, Ваша дитина прийшла в садочок щоб соціалізуватись, для когось цей етап життя проходить легше, для когось він більш поступовий. Вихователь напевно чуйна і тепла людина, біля неї безпечніше і поки що більш цікаво ніж з дітками. Дочка вже в колективі, вона спостерігає як граються інші, інтерес прийде з часом. Щодо їжі. В три роки+- діти проходять через зміни себе і оточення. Проживається так звана криза трьох років, одними з проявів є впертість і негативізм (треба їсти — не буду їсти). Після її закінчення стане легше. Що робити зараз? Якщо немає можливості попрацювати з спеціалістом, можете спробувати скорегувати поведінку за допомогою сюжетних ігор, малювання, ліпки, повчальних історій, казок. Приклад терапевтичної казки можу скинути, напишіть мені "в лічку". Успіхів Вам!