Дайте, будь ласка, відповідь на моє питання на 3 сторінці
Назва - "Знову наміри щодо самогубства"
Можу навіть процитувати
"Я з Росії. Маю проукраїнські погляди. Я вже зверталася сиди з подібним запитанням рік тому, але тоді все якось обійшлося. Десь з травня 2019 через мамині загрози щодо російських спец. служб у мене поступово почало формуватися відчуття страху. Потім була паніка. Мама обіцяла відвезти мене до шкільного психолога з цією проблемою, але та відмовила. В результаті цей стан прогресував все більше і більше. Я чого тільки не робила: писала в чати психологічної допомоги (російські), обмірковувала цю ситуацію з однодумцями з України, радилася з викладачами яким довіряю, запрошувала священника, молилася... Хто б ні намагався мене переконати - все безрезультатно. Раніше мене втішала можливість міграції в Україну, тепер вважаю її неможливою, оскільки конфлікт продовжується, процедура не спрощується а лише ускладняється. Щодо родинних стосунків - вдалося досягти певного розуміння з мамою, але сестра й досі продовжує ображати через переконання, при цьому не стосуватися політичної теми вона сама не може. Повернення в минуле, залежність від домок інших, фактична відсутність права на національне самовизначення, інвалідність, багаточисленні психологічні травми, самотність, неможливість міграції, як наслідок всього цього - не життя а існування - просто вбивають мене. Мама пропонує в 18 років звернутися до відділення неврозів, але я розумію що там мене вб'ють остаточно - є дуже гіркий досвід звернення до психіатрів, в результаті якого спроби самогубства зростали втричі, в будь-який інтерес до життя зникав. Зараз я в такій ситуації, що помирати НЕ хочу, але змушена це зробити, оскільки манія (я думаю що ця назва вже підходить) прогресує, в самій РФ тоталітаризм лише посилюється. Я не знаю що робити. Навіть подробно толком пояснити не можу, через страх того що хто завгодно може прочитати це окрім українських фахівців, і тоді мені буде кришка... "
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Марина, здравствуйте. Ваша ситуация очень грустная...Но за вашим описанием лично мне увиделась сильная личность. Думаю Вы в состоянии и Вам удастся многое изменить. Тут важно отделить одного от другого. Первое: Ваш возраст сам по себе сложен. Это и поиски себя и гормональные всплески. Второе: любое государство использует пропаганду. А это некая парадигма, философия, которая может быть просто не соответсвует Вашим видениям. Третье: Стресс от сложностей жизни. Вот так по направлениям и преодолевайте. Возраст нужно просто перетерпеть. Гослударство и пропаганда - явления , которые можно в свою жизнь просто не затягивать. Попытайтесь абстрагироваться, тем более, что Вы еще молоды, чтобы активно вовлекаться в это. А вот повысить свои силы и самочувствие - вполне можно. Спорт, питание, друзья, цели в жизни. Вот на что перекиньте свое внимание. Окружающие пусть будут такими, как они решили. А вы такой как решили вы. Просто решите. Умереть можно всегда. Это не проблема. Но вот вернуть жизнь не возможно. Так почему бы Вам не попробовать выжать максимум из этого дара? Что касается психиатра... Иногда поддержать свое состояние с помощью медикаментов не такое уж и плохое решение. Сейчас много частных врачей, к которым вы можете обратиться анонимно. Лекарства сейчас достаточно щадящие. Успехов Вам!
Дополнение от автора
Дякую за пояснення та рекомендації.
психолог онлайн
Не зовсiм зрозумiла ваше питання. Опишить будь ласка одним реченням, якоi допомоги ви очiкуэте?
психолог онлайн
Доброго дня, Марино!
"Навіть подробно толком пояснити не можу, через страх того що хто завгодно може прочитати це окрім українських фахівців, і тоді мені буде кришка.."
Вам здається, що за Вами хтось стежить?
Хоча між Україною та Росією загострені стосунки, однак прості люди продовжують подорожувати з однієї країни в іншу. Моя колега росіянка вже кілька років без проблем живе в Україні. Чому Ви вирішили, що у Вас з цим будуть складнощі?
Скажіть навіщо Ваша мама погрожувала Вам спецслужбами?
Дополнение от автора
Ольго Василівно, головна суть мого питання полягає в тому, чи можливо обійтися без психіатрії в моєму випадку, а якщо неможливо, то куди можна було б звернутися окрім психіатричної лікарні.
Дополнение от автора
Олено Анатоліївно, я Вам відповім в особистих повідомленнях... (знову ж, детальну інформацію публічно давати боюся)…
психолог онлайн
Як Вам буде зручно)
Дополнение от автора
Якщо що, я відправила Вам відповідь