Ігроманія
Доброго дня хотіла вас запитати чи реально ігроману самому зупинитися , чоловік грав потім 4 місяці взявся в руки і зірвався тепер знову обіцяє що не буде, довіри немає вже ніякої , шкода сімї дитина 3 роки , як поступити чи реально ще все виправити ?
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Добрый вечер!
Очень маленькая вероятность, что он может самостоятельно с этим справиться. Он должен сам захотеть избавиться от этого, но для этого ему нужна профессиональная помощь, потому что это одна из видов зависимостей
психолог онлайн
Доброго вечора! Потрібно, щоб людина сама мала бажання вийти з ігрової залежності. Для цього потрібно йти до спеціаліста. Якби він міг сам, то вийшов би. Це як болото: бачу, що затягує, але спасти може інший, хто надасть допомогу. Ви можете спасти тільки себе. Питання ставиться кардинально: ті граєш - ми уходимо. І бути готовою йти. Якщо не готові, то приймайте все, як є. Часто в такому випадку близькі стають спів-залежними.
психолог онлайн
Здравствуйте. Если сам человек осознает свою зависимость и хочет избавиться, то ему лучше пройти комплексную программу реабилитации.
психолог онлайн
Добрий вечір. Нажаль, ні. Лише звернення до психотерапевта та тривала терапія, можлива робота в группі з однаковими проблемами.
Дополнение от автора
Скажіть будь ласка чи допоможуть онлайн консультації, він має бажання вийти з ігрової залкжності ? Дякую вам за відповідь
психолог онлайн
Якщо Він знайде психотерапевта, з яким йому буде комфортно працювати, то так. В будь-якому разі , це тривала терапія,яка вимагає коштів та часу. Проте результат того вартий.
психолог онлайн
Работа с зависимостью одна из самых сложных, потому что человек часто срывается. Если у человека забрать его одну зависимость, то он ее может заменить другой, т. е это место не должно быть пустым. За этим что-то всегда скрывается, какая-то пустота. Почему, часто люди уходят в религию? Потому, что это более приемлемый вариант для всех, лучше, чем пить, курить или колоться. Это грубое сравнение, для понимания, что происходит. Ему нужен хороший психотерапевт, который работает с зависимостями и психотерапевтическая группа, которая будет его поддерживать