В мені щось поламалось ?
Привіт дорогі психологи , мене звати Альона , мені 18 років і недавно у моєму організмі дещо зламалося . Я не знаю чим це виражено топто через що так сталось АЛЕ я перестала контролювати своє тіло . Щоб ви точніше зрозуміли я стала занадто збуджуватись він найменшої думки про щось інтимне і чесно признатися це спричинає деякий дискомфорт а особливо ВЕЛИКИЙ дискомфорт коли поруч коло мене знаходяться інші люди . Сподіваюся що ви зможете мені допомогти , сказавши мені через що саме зі мною таке і як тепер з цим боротися .
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Алена, добрый вечер!
цитата:
Я не знаю чим це виражено топто через що так сталось АЛЕ я перестала контролювати своє тіло . Щоб ви точніше зрозуміли я стала занадто збуджуватись він найменшої думки про щось інтимне і чесно признатися це спричинає деякий дискомфорт
Вы могли бы больше рассказать, в чем Вы хотите контролировать свое тело? Что Вы чувствуете при этом?
психолог онлайн
Здравствуйте, вам стоит обратиться к эндокринологу и сдать анализы на гормоны, возможно причины вашего состояния физиологические , а не психологические
Дополнение от автора
Я відчуваю як моє тіло збуджується , неначе сотні мурашок пробігають по всьому тілу а особливо в деяких пікантних місцях . Як починає тепліти в грудяг і каплі поту починають повільно стікати по моєму тілу . Алеж найгірше не те коли я відчуваю як моє тіло збуджується , найгірше те що оточуючі люди теж це бачать і мені стає ДУЖЕ не комфортно .
Як це припинити і контролювати я не знаю ☹
Дополнение от автора
Яж не можу бігати і ховатися від всіх людей .
Дополнение от автора
Допоможіть . Томущо це заважає мені жити повноцінним життям .
психолог онлайн
Вы испытываете сексуальное возбуждение? Что Вас пугает?
психолог онлайн
Алёна, добрый день. Скажите, а что происходит сейчас у Вас в жизни? Как общаетесь с родителями?
Дополнение от автора
Ксенія з батьками я держу нормальні стосунки . Живу я окремо тому мені трохи простіше жити .
Дополнение от автора
Ольго мене лякає те що я не можу вільно знаходитися біля оточуючих мене людей . Томущо ВСІ бачать те що я збуджена . А це проблема яка переслідує мене скрізь де є люди , ліфт , автобуси тощо ......... скрізь де є люди .
психолог онлайн
цитата:
Томущо ВСІ бачать те що я збуджена
А как они видят? У Вас происходит спонтанный оргазм или это просто возбуждение?
психолог онлайн
С этим лучше разбираться индивидуально. Возможно, что Вы так защищаетесь от людей. Вы говорите, что это происходит чаще в закрытых помещениях? Чего именно Вы боитесь, своего возбуждения, людей или что они увидят Ваше возбуждение? Но такое состояние может быть и при давлении, когда пот выступает. Вы проверялись у врача? Все ли в порядке с Вашими гормонами? У Вас был уже сексуальный опыт? На что у Вас происходит возбуждение? В какие моменты или какие мысли при этом?
Дополнение от автора
Ксения Шалимова --- 1)А как они видят? 2)У Вас происходит спонтанный оргазм или это просто возбуждение? ---
1)Розумієте коли я збуджуюсь то починається сильне виділення поту . Гірше коли набухать соски і це стає видно іншим людям . Але це не так страшно томущо нагірше це коли я починаю.........текти . І під час цього там починає все горіть . І рідше буває коли я навідь можу через це збудження ........... навідь кінчити ☹ 2)Просто СИЛЬНЕ збудження .Так це відбувається коли поруч є люди .
Дополнение от автора
Ольга Владимировна --- 1)Вы говорите, что это происходит чаще в закрытых помещениях? 2)Вы проверялись у врача? 3)Все ли в порядке с Вашими гормонами? 4)У Вас был уже сексуальный опыт? 5)На что у Вас происходит возбуждение? 6)В какие моменты или какие мысли при этом? ---
1)Так , особливо якщо там люди . 2)Ні , бо наші врачі як понаписують всякого , їм ліжби людей різати . 3)Думаю ні раз таке відбувається. 4)Ні щє не було , ну якщо не рахувати мою мастурбацію . 5)На чоловіків здебільшого , коли вони притуляються до мене у автобусі , коли їду з чоловіками в ліфті , коли на мене подивився якийсь чоловік або привітався зі мною за руки чи обняв при зустрічі . 6)Думка лиш одна..........добігти пошвидче до дому що помастурбувати , так сказати щоб зняти збудження .
психолог онлайн
Как часто это у Вас происходит? Какие у Вас отношения в семье? Как Вы спите? Какие Вам снятся сны?
психолог онлайн
Вы знаете, гормональные сбои могут проводить к подробным последствиям, но это точно выходит за рамки нормы. Вам стоит проконсультироваться с врачем. Вряд ли Вас будут резать, у Вас всегда есть выбор решать самой. Но скорее всего это будет медикаментозное лечение.
Как давно это началось? После каких событий?
Дополнение от автора
Ольга Владимировна Головченко:
1)Как часто это у Вас происходит? 2)Какие у Вас отношения в семье?
3)Как Вы спите?
4)Какие Вам снятся сны?
---
1)Дуже часто .
2)Впринципі нормальні .
3)Неможу заснути . Вночі збуджуюсь вдвічі сильніше і щоб це припинилось ........приходиться мастурбувати .
4)Ех☹..........зазвичай еротичні .
Дополнение от автора
Ксения Шалимова
1)Как давно это началось?
2)После каких событий?
---
1)Коли виповнилось 16 років .
2)Та начепто нічого такого страшного не ставалось . Нічого такого що моглоб це спричинити .
психолог онлайн
Расскажите, какие у Вас отношения в семье с родителями? Есть ли ощущение тревоги?
Дополнение от автора
З батьками сварок не було ніколи , ну хібащо маленькі . З рідним братом сильно не общяємся , в дитинстві дещо сталось після чого ми ставали все менше говорити а зараз то взагалі більше чим на привіт - пока нас не вистачає . Ну а більше людей в мене в родині нема .
Відчуття тривоги в мене нема .
Дополнение от автора
Хібащо можливо це через ту ситуацію з братом . Хоча тож була випадковість тому я не думаю що це через це .
психолог онлайн
Расскажите, что тогда случилось.
психолог онлайн
Скажите, а что произошло в отношениях с братом?
Дополнение от автора
Та в 16 років я з братом гуляла на річці , тоді була зима і ми думали що річка замерзла але вийшло навпаки , коли ми гуляли на середині річки крига тріснула і ми провалилися під літ , одним словом так як брату тоді вже було 18 він зміг не панікувати і витягти мене з ополонки а потім і він сам виліз . Батьків тоді дома не було , такщо брат сказав що нам повезло що вони нічого не дізнаються . Але нам було нестерпно холодно , пощастило те що річка біля хати . От брат і каже якщо хочеш жити то треба щось придумати ато ми можем замерзнути і померти . Ми думала а потім брат сказав що потрібно піти негайно в нашу баню і розтопити її на максимум . От ми залізли туди роздяглися догола і чекали доки стане в бані досить жарко . Хоч мені було 16 а брату 18 , я не соромилася бути зним в одному приміщєнні голою і я навідь не думала про щось пошле , єдине що було в мене і брата на думці - це лиж би не померти . Потім провівши в бані пів години в банні стало занадто жарко , що допомогло нам не замерзнути з голоду . Але суть в тому що через велику жару , тиск сильно бив у голову через що у мого брата був серйозний стояк але я хоть і розуміючи це не подавала цьому сильного значення . Але коли я збиралися вже виходити звідти я послизнулась і брат попробував мене зловити що в кінечному випадку призвило до того що ми обоє попадали . З одного боку нічого страшного АЛЕ ........... в момент падіння я ........ впала на його половий орган який тоді сильно стояв і дуже сильно сіла на нього ............ другими словами його стоячий орган повністю ввійшов в мій анальний отвір . Потім ми трохи так полежали бо в нас був маленький шок . А потім він попросив щоб я дуже повільно встала . Це були дуже дивні відчуття але суть в тому що я піднялась і вийшла , і ми більше не говорили стосовно цього . Тай взагалі після того ми все менше і менше почали про це говорити .
Хіба це могло таке спричинити . Я вважаю що точно НІ - томущо це було не навмисно і про це НІХТО не знає .
Дополнение от автора
Можливо це просто перехідний вік та і все . А я тут з мухи слона роздуваю , да ???
психолог онлайн
Какие у вас интересные фантазии. Полагаю, вы ошиблись сайтом.
Дополнение от автора
Це не фантазії . Хоча можливо сайтом я дійсно помилилася . Тимпаче що тут мені допомогти не можуть ☹ Бувайте Ксеніє .
психолог онлайн
Вы говорите, что ни с кем это не обсуждали. Говорили ли в с братом об этом? Почему Вы после этого не общаетесь с ним? Знают ли Ваши родители о том, что Вы чуть не утонули?