Як розвинути впевненість в собі
як стати впевненою в собі дівчиною.Мені часто кажуть що я хороша та красива.Але я як не замічаю своїх позитивних сторін.І мені не вистачає рішучості по житті.Коли стала працювати то навіть пропала повага до себе.Підскажіть ефективні способи розвитку впевненості і навчитись себе цінувати.
Вопрос от: ; Возраст: 20
консультация психолога
Доброго дня!
Можливо на заваді впевненості стоїть якійсь негативний досвід? Або певна людина з вашого оточення занадто критично Вас оцінює, а Ви вже підсвідомо переймаєте її ставлення?
Щодо способів підвищити самооцінку, то пропоную кожного вечора обирати 5 речей, що Ви зробили за день, за які Ви можете себе похвалити. І записувати їх. Навіть найменші події, посмішка незнайомці і автобусі годиться, як і прочитана стаття для професійного вдосконалення.
Ви привчетесь помічати позитивне в собі. З часом список буде все легше скласти, кількість пунктів можна збільшити.
Дополнение от автора
ну взагалі так,робота моя.Там часто мене критикують.Клієнти ставляться з неповагою.Як почала там працювати настрій змінився дуже,раніше був позитивний
Дополнение от автора
ще мене турбує така проблема.Буваю без настрою без причини і нічим не можна його підняти.
консультация психолога
Тож Ваша робота впливає на вашу самооцінку. Як Ви вважаєте, ця критика має якійсь зв'язок з вашими діями, чи на роботі така негативна атмосфера до всіх?
Дополнение от автора
ну скоріше раніше дуже часто критикували мою роботу і керівництво мене не любило через це.Зараз ситуація змінилась.Я працюю краще але я б не сказала що мене почали цінувати

психолог онлайн
Здравствуйте. А как вы сами к себе относитесь? как часто себя критикуете ? Как поддерживаете себя, за что цените?
Дополнение от автора
ну раньше я себя ценила.А сейчас часто об меня витирают ноги а мне все равно.Настроение у меня вечно унылое.Ну я знаю что у меня есть хорошие стороны как и плохие.Но что-тонастрой мой унылий не дает их заметить
консультация психолога
Тобто на роботі вже є певна позитивна динаміка, Ви багато чого навчилися...
Проте втратили вміння цінувати себе.
Можливо, це реакція на стресс, що Ви його мали на роботі через неповагу? Ви змогли пройти крізь це, проте заплатили свою ціну у вигляді "унилого" настрою ... що є симптомом вигорання.
Тоді Вам необхідно відпочивати, частіше винагороджувати себе (дарувати собі приємне просто так і після певних досягнень). І шукати собі цілі, шлях до яких буде цікавим та наповнить бажаннями.
Успіхів Вам!
психолог онлайн
Если вы 5 дней в неделю находитесь в обстановке где вас все время критикуют и не поддерживают, возможно стоит рассмотреть вопрос о смене работы.
Дополнение от автора
справа в тому що раніше я робила схоже,а саме,вкупляла щось солоденьке і так заїдала стресс.Плюс через це і через стресси я захворіла.Почались проблеми із ЖКТ.
Дополнение от автора
так.Можна
консультация психолога
"Заїдати стрес" - це швидке та нераціональне рішення. Це захист, який має зв'язок з базовими потребами (як соска в немовля ).
Парадокс в тому, що простих шляхів подолати проблеми не існує. Щоб щось подолати, людина мусить щіро до себе відноситися, розуміти на що вона погоджується і чого не допустить ніяк. І мусить прикладати зусиль щоб реалізувати когнітивну стратегію. Нажаль, на це не завжди є час і сили. Тож психотерапія на те й працює, щоб допомогти людині відпрацювати в умовах кабінету і стосунку з терапевтом ту поведінку, та опанувати ті емоції, що їх нема можливості змінити самому. Якщо буде занадто важко, Ви можете звернутись до фахівця.
І ще питання. Якщо Вас не влаштовує теперішня робота, то можливо час настав шукати кращу?
Дополнение от автора
можливо.Але справа в тому,що мені 20 років і де мені працювати я навіть і не знаю
консультация психолога
Вік тут не має значення. Нажаль багато людей у віці старше 40 років прауцюють будь-де і не знають, ким бажають бути. І не вірять у себе.
А особисто Вам що подобаєтся робити? До чого у вас є схильність? Так Ви визначите сферу, а вміння можна отримати на курсах або навчанні.
Якщо помріяти не про оплачувану роботу, а про роботу до душі, що спаде на думку?
Дополнение от автора
вії,нарощування.Я уже і дивилась курси в інтернеті.Але там такі ціни...