Депресія
Добрий день. Мене звати Валентин. В мене не совсім обична проблеми. В це трудно повірити в наш час мені 21 рік і в мене ще не було дівчини, не то що не було я навіть в житті ніколи не цілувався. Я від цього починаю дуріти все частіше хочу буди на одинці мене все роздражає я не можу спілкуватися з людьми. Трошки випаваю. Немаю друзів зі всіма пересварився. А коли напиваюся стою не контрольований просто зносить дах. По життю вобше не везе за щоб я не брався. З батьками часто сварки. Хотілося б комусь види душу розказати про свої проблеми а нема кому і мене це роздирає з середини . Я все більше і більше задумаюся про суїцид і розумію що в один прекрасний момент я не витримаю. Я стараюся уникати людей будь яких компаній не можу перебувати в присутності багатьох людей. Може тому що мене самого мого дитинства в них принижували мене насміхалися в школі, дома постійно я не міг догодити батькам. Потім ще й брат в коледжі мене перед всіма принижував, насміхався. Ще й до того моя перша любов в 15 років кинула мене нікого толком не обяснивши а потім я взнав що вона зустрічається з моєму одногрупником. І з мене почали глузувати на цю тему. І від тої пори щоб я не робив ні жодна дівчина навіть не хоче дивитися в мою сторону. Може ще тому що така людина яка говорить все прямо в очі не підбираючи слова. Не вмію брехати я краще людині правду чим буду видавати себе того ким я не являюся. Зараз я все більше часу провожу сам собою і мене це роздирає середини від самотності хоч я про мрія все життя буди самому щоб мене ніхто не ображав не підкалював я був нікому нічого не должен. Я цього досяг, але мені не стало легше і не знаю що мені робити. Я б хотів щоб хтось дав якусь пораду або просто вислухав
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Валентин здравствуйте. Скажите, какой совет Вы хотите здесь получить? У Вас есть несколько проблем, которые Вы описали. С ними можно работать с психотерапевтом, и Ваша жизнь изменится в лучшую сторону. Если Вы этого хотите. А совет никак не решит Ваши внутренние проблемы, не избавит от страхов и неуверенности в себе. Совет не поможет найти девушку и не научит общатся с людьми. Вы сами все это можете, просто пока не знаете как. Каждому из нас нужна помощь в определённые моменты жизни, но не каждый готов её принять и двигаться вперёд. Всё в Ваших руках.
Дополнение от автора
Ксенія ви правильно все сказали я не знаю що мені з цим робити і як це зробити і як мені вийти з цеї ситуації? Я хотів щоб мене хтось в цьому допоміг, але якщо я попрошу батьків щоб вони мені дали грошей на психотерапевтів буде скандал. А я сам покамість не заробляю а в вчуся. Виходить тупікова ситуація з якої я не знаю як вийти вот і все.
психолог онлайн
Валентин, добрий ранок! Чи є поряд з Вами люди, які можуть вислухати? Чи можете Ви попрацювати з психотерапевтом?
психолог онлайн
Ксения Шалимова
Доброго утра, Валентин!
Отзываются Ваши слова. Понимаю, как Вам трудно сейчас, наедине с тех ворохом проблем, что Вас окружили. Но знайте, всегда есть шанс изменить жизнь. Для этого важно одно стартовое условие - желание человека. А оно у Вас есть. Значит, есть перспектива.
А вот какая - скажу несколько слов. Первое - Вы можете найти специалиста психолога в бюджетной организации, в центре социальных служб для молодежи - поищите, наведите справки. Там Вам обязательно помогут.
Второе. Многое можете сделать сами, помогая себе же. Читайте литературу по самооценке, уверенному поведению и т.д. Ведите дневник - свои наблюдения, мысли, чувства, выводы.
Третье - занимайтесь телом и образом жизни. Физическая активность с утра, контрастный душ, пешие прогулки, велосипед, плавание и где бы ни были, старайтесь заводить знакомства, подружиться с разными людьми.
Как Вы знаете, под лежачий камень, вода не течет.
Еще предлагаю посмотреть видео на Ваши темы: "Уверенность в себе..." https://www.youtube.com/watch?v=kPu9vzg9qXw&t=2s
и "Как найти своего психолога" https://www.youtube.com/watch?v=5oBRtV5zciE&t=13s
Удачи Вам:))
Дополнение от автора
Тетяна Дмитрівна в немає ні людей які мене вислухають бо вони почнуть говорити що я несу всяку фігню а в мене с дадут нерви і я зірвуся на них і буде скандал мені б цього не хотілося. А психотерапевтів я не знаю де можна знайти хароших Тай ще малі кошти. Я знаю я сам не справлюся тому краще лишити все як є і змиритися з цим. Це наверное моє наказання за моє гріхи то я думаю його треба прийняти і не опиратися цьому. Бо супротив може принести мені ще більше страждання і розчарування.