Мотивация ребенка
Маю сина студента, який не успішний у навчанні, двічі не здав тести (та продовжує стверджувати що стараєть та готується до них), на поради реагує завжди однаково - словами ДОБРЕ, але результату не має. На мої припущення, що сину можуть не даватись якісь предмети, чоловік каже, що син просто не хоче навчатись. Чоловік вважає, що я винна в такій поведінці сина, не здатна мотивувати його на навчання. З сином у батька стали напружені відносини. Батько дав йому час на виправлення ситуації пів року, мені категорично заборонено підтримувати фінансово сина, навіть дарувати подарунок на 18 річчя. Не знаю як бути в такій ситуації.
Вопрос от: ; Возраст: 35

психолог онлайн
Добрый вечер!
Что случится, если ваш сын не сдаст тесты? Вы с ним разговаривали, ему нравиться там учиться?
Дополнение от автора
Якщо син не здасть тести то не буде мати змоги навчатися в ВУЗІ. Що буде робити не знає. ( чоловік каже що нехай син сам вирішує армія чи повторно реєструватися на вступ з минулорічним результатами ЗНО але без нашої підтримки). Син каже, що готується і не розуміє чому не добирає пару балів для успішного складання тесту.
психолог онлайн
Может есть смысл взять репетитора или поговорить с его преподавателем, почему так происходит? Если он не пройдет, то он сможет дальше пробовать работать или учиться.
Дополнение от автора
Репетитори вже працюють яле як налагодити відносини?
психолог онлайн
Вам нужно откровенно разговаривать и не бояться, что Ваш сын может провалить экзамены. Вы хотите,чтобы у Вашего сына была здоровая психика? Возможно, что он не тянет или что-то не понимает.
Дополнение от автора
Я не боюся того, що син провалить екзамени. І до цього пробувала підготувати чоловіка. Моя думка - що планку за високу ми поставили сину... та чоловік нічого про це чути не хоче. Каже що свої зобов'язання він виконує (фінансові, побутові) добре. А я не змогла змотивувати і привити правильні принципи сину (з батьком в нього спілкування специфічне- він завжди говорить лише те що хочуть від нього чути, відкрито не ділиться переживаннями. Смиренно погоджується, на те що якщо йому не вірять то так нехай і буде).
Дополнение от автора
Мені важко спілкуватись з чоловіком який мене звинувачує і ввежає, що син мною маніпулює... А я на все дивлюсь крізь можна і окуляри.
Дополнение от автора
Перепрошую за помилки ,, Мені важко спілкуватись з чоловіком який мене звинувачує і вважає, що син мною маніпулює... А я на все дивлюсь крізь рожеві окуляри''
консультация психолога
Добрый вечер! Вы сыну даете советы и ставите условия! Если с сыном работают репетиторы, понимает ли Ваш ребенок их, понятно ли они объясняют предмет??? Поговорите об этом с ребенком, с пониманием, а не с обвинением, может есть смысл поменять репетиторов! Наполните его жизнь в данный период времени, любовью, пониманием, родительским теплом и уважением. ЗНО - это очень большой стресс для учеников!!! А у вашего ребенка уже есть негативный опыт, а в связи с этим и каждый раз увеличивающийся страх перед этим тестированием!!! Поэтому Вашему сыну нужна Ваша поддержка и вера в него вдвойне!!!! Как вы его поддерживаете? Как вы в него верите? К каким его советам Вы прислушиваетесь как родители и слышите ли Вы его? Вы знаете кем он хочет быть, именно он хочет?
Цитата : "мені категорично заборонено підтримувати фінансово сина, навіть дарувати подарунок на 18 річчя" - А Вы как считаете Вы должны выполнять этот запрет?
Цитата: "Чоловік вважає, що я винна в такій поведінці сина, не здатна мотивувати його на навчання" - А муж не жил с Вами и не принимал участия в воспитании сына?
- Как именно отец мотивирует сына?
Цитата: "Каже що свої зобов'язання він виконує (фінансові, побутові) добре - это лишь финансовая сторона вопроса воспитания детей. Но есть еще и эмоциональная - сколько времени отец проводит с сыном? Как они его проводят и проводили вместе - беседы, игры, походы куда либо (горы,рыбалка, охота, кино, театр, кафе - как пример).? Ведь поддержка и вера Отца в Сына, очень важна для сына!
Дополнение от автора
Спочатку радили, направляли сина... але коли після погодження він робив по своєму почались вимоги з нашого боку . ::sad::
консультация психолога
"ВУЗ і країну навчання запропонували ми, син погодився" - А сын хочет там учиться? Дети иногда соглашаются с родителями чтоб избежать конфликта, так как считают что их не услышат или обесценят их мнение! Иногда им проще ответить родителям "да" на их внутреннее "нет".
И простите за настойчивость но вы не ответили на мои вопросы.
Дополнение от автора
Стосовно заборони фінансово підтримувати чоловіка-він думає що якщо дитині все дістається не заслужено без ззусиль - то це завдає шкоди і не вчить наполегливості... що батьки повинні "навчити ловити рибу", а "не підносити все на блюдечку". Батько завжди живе з нами, останні 3 роки через специфіку роботи часто у відрядженні. Мотивацією вважає свій приклад трудолюбності (самостійно отримав робоче місце в іноземній компанії), відданості сім'ї (готовий підтримати будь які ідеї дітей- лиш вони не проявляють активності)
Дополнение от автора
Батько в нас дуже активний і перфекцвоніст- все за що береться робить як найкраще. Сім'ї завжди приділяє багато уваги- вихідні ми в будь яку пору року проводимо разом пікніки, рибалимо, походи з ночівлею, лижі. Останні 3 роки літні табори за кордоном,ю для вивчення мови, замінили дітям морський відпочинок. Вважає що відпочинок потрібно поєднувати з користю...
Дополнение от автора
Тому я не знаю що робити з подарунком для сина, який на думку чоловіка син не оцінить правильно. Але боюсь, що сину це ще раз скаже, що він знов не зміг досягти якось планки.
Дополнение от автора
Хоча після останнього результату про провалений тест з німецької мови(з викладачем графік занять узгодив), по інших предметах він вже тиждень не може скласти графік додаткових занять (хімія, фізика, математика до канікул він займався регулярно), спокійно займається пошуком спорт залу, вийшов зустрітися з другом..
Дополнение от автора
З сином батько не бачився з травня місяця 2019, як син поїхав на підготовчі курси до Німеччини, спілкувався по тел.
консультация психолога
Мотивацією вважає свій приклад трудолюбності (самостійно отримав робоче місце в іноземній компанії) - А Ваш супруг получил данную должность в 17 лет или он сдавал ЗНО в этом возрасте?
"Але боюсь, що сину це ще раз скаже, що він знов не зміг досягти якось планки" - нет для ребенка это будет звучать, к сожалению - Ты неудачник, ты не оправдал наши ожидания!
Какой подарок хочет сын? - я не спрашиваю что вы ему хотите подарить, я спрашиваю о том что вы знаете о желаниях своего сына?
Цитата "мені категорично заборонено підтримувати фінансово сина, навіть дарувати подарунок на 18 річчя" - А Вы как считаете Вы должны выполнять этот запрет? меня интересует именно ваше мнение!!!
Сын занимается спортом?
В какие игры Ваш сын любил играть в детстве в возрасте с 3 - 7 лет?
"Батько в нас дуже активний і перфекцвоніст" - но это не значит, что дети будут такими же как родители!! Они тоже люди которые имеют свои желания и потребности, свои взгляды на жизнь, они не обязаны соответствовать ожиданиям родителей, как бы этого не хотели родители!!!
"готовий підтримати будь які ідеї дітей- лиш вони не проявляють активності" - Так было всегда?Может он подавляет их своей авторитарностью? Когда вы или отец разговариваете с детьми - это диалог равных людей или наставника и ученика?
Мое мнение у Вас отсутствует коммуникация между Вами (родителями) и детьми, все что-то говорят и с чем-то соглашаться, но по факту не слышите друг друга. В идеале налаживать ее при очных встречах со специалистом.
Дополнение от автора
Син хоче новий ноутбук, але не впевнена що в якості подарунку на День народження. Син кандидат в майстри спортом з веслування на байдарках. З дитинства полюбляв рухливі ігри в дворі, катання на велосипеді, роликах. В спілкуванні ми швидше наставники.
Дополнение от автора
Ми з чоловіком запланували зробити сину сюрприз на День народження, я їду до нього в Німеччину. Нажаль їду одна через відрядження чоловік не зможе похати, і дозвіл на поїздку доньки зі мною не зможе зробити.
Дополнение от автора
Подарунок я хочу зробити синові. Та боюсь що це рішення призведе до сварки з чоловіком.
консультация психолога
"Син кандидат в майстри спортом з веслування на байдарках" - Ваш сын большой молодец, ему только 17 лет, а он уже кандидат в мастера спорта!!! Он у Вас активный и любит спорт, поэтому не удивительно, что он "спокойно занимается поиском спортзала" - это его часть жизни.
Спорт и отдых в том числе и с друзьями - это также важная часть жизни каждого человека, как и учеба и работа. А для подростка чрезвычайно трудны ситуации монотонии - поэтому перерывы на спорт и общение со сверстниками - обязательно должны быть. Подростку чрезвычайно трудно выполнять монотонную работу в течении часа и более и более эта работа будет неэффективной, поэтому скорее всего он Вам не врет - что цитата: "що стараєть та готується "! Попробуйте выстроить с ним его график занятий, таким образом, что бы умственная нагрузка чередовалась со спортом и прогулками на свежем воздухе (не менее 2-х часов в день,) Ночной сон должен составлять не менее 8 часов.
Цытата: "Він завжди говорить лише те що хочуть від нього чути, відкрито не ділиться переживаннями. Смиренно погоджується, на те що якщо йому не вірять то так нехай і буде" - А как ему себя вести, если родители только наставляют, поучают и слышат только себя? При этом видят только его неудачи, а его достижения проходят мимо! Возможно (я так предполагаю) ранее (в период ориентировочно 10- 15 лет) он вам что - то говорил, чем - то делился но не получая от Вас понимания и поддержки, закрылся в себе и выработал такую тактику поведения, чтоб избежать или хотя бы отсрочить конфликт с родителями. А если была критика, дети очень критично на нее реагируют, они обижаются и закрываются в себе с убеждением что их никто не понимает.
Я так понимаю, Ваш сын живет заграницей, и не смотря на то что Вы осуждаете все его действия, кроме учебы, дает Вам, полный отчет о том, что он делает? - если мои предположения верны,то он не то - что не неудачник в учебе, он просто прекрасный умный ребенок и с уважением относиться к своим родителям!
Поверьте хоть с снаружи он взрослый мужчина внутри он еще ребенок, который нуждается в поддержке и вере в него! Тем более, что на данном этапе жизни он столкнулся с трудностями. Напоминайте ему, что вы его любите и верите в него: " Я тебя люблю", "Мы тебя любим ", "Мы в тебя верим", " Не переживай все будет хорошо, мы с тобой, а вместе ", "Ты молодец, посмотри сколько ты уже достиг, еще чуть чуть и ты поднимешься еще на ступень выше в своем успехе ". Когда вы далеко, пишем сообщения " Доброе утро?, хорошего дня?, успешного дня?, как прошел твой день?, у тебя все хорошо?, доброй ночи? - это делаем в пределах нормы без впадения в крайности в идеале это делать и папе. При этом он достаточно взрослый чтобы знать чего он хочет и как к этому прийти. Когда общаетесь с ним старайтесь его услышать, а не слушать, что бы ответить. Я предполагаю, что вы услышите много нового о своем сыне. Когда будете рядом с ним, хотя бы один день побудьте ему другом, а не наставником.
Дополнение от автора
Дякую за відповіді. Як мені діяти щоб підтримати сина ( подарунок на день народження все ж таки подарую) і не не нашкодити відносинам з чоловіком?
консультация психолога
Добрый день! В кратце я вам написала как поддержать какими фразами, но они должны идти от сердца быть наполнены вашей любовью и верой. С мужем попробуйте не конфронтировать, а все таки переубедить по женски мягко и нежно, ведь 18 лет бывает только раз в жизни, объяснить что сын нуждается в вашей поддержке и вере в него, акцентировать его внимание на достижения сына, может стоить напомнить какими вы (вы и муж) были в 17 лет, может есть смысл вспомните как вы ждали своего совершеннолетия. Желаю Вам и сыну удачи и успехов, он у Вас молодец и у него обязательно все получиться.