дитина всього боїться
добрий день!незнаю в чому причина такої поведінки, моїй донечці зараз 2 роки і вона боїться чужих людей від маленького віку, як хтось приходить в гості до нас то тільки і на руках сидить не можна навіть від неї відійти вона зразу починає дуже сильно плакати,або деколи і на руках плаче, як йдемо до когось в гості то відбувається те саме а то і гірше, якщо багато людей і всі звертають на неї увагу, говорять до нею чи рухають за руку то вона постійно плаче майже не перестає,або якщо не звертають уваги а просто сидять і спілкуються між собою вона спочатку спостерігає кривиться і все одно починає плакати, з дітьми бавиться але коли від неї забирають іграшки вона за себе не постоїть і віддає ще інші які має,але з дітьми бавиться коли нема нікого з чужих дорослих, але я повина бути біля неї, з татом нормально сидить бачиться, з бабусею посидить недовго, а з дідусем не хоче взагалі залишатись на деякий час в дома навіть коли нікого з чужих людей нема і це вона така плаксива від маленькою,пригадую в 4 місяці пішли в гості то вона постійно плакала, через деякий час ми зібралися і поїхали назад додому так як і завжди. В мене нема вже сили з її плачем і кожному пояснювати що сталося чого вона плаче, я і сама не знаю.На другий рік планую в садочок її давати і йти на роботу але дуже переживаю що вона там між дітьми буде замкнута, боязлива стидлива не зможе за себе постояти,або і взагалі не захоче туди йти.
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Доброго дня!
Частіше за все діти відображають внутрішній стан батьків.
Що зараз всередині Вас відбувається?
Дополнение от автора
душевний біль, ненависть,обіда,сум,тривога,страх,нема бажання щось робити, чи з кимось спілкуватися,постійно нервуюсь і часто плачу,здається що ніхто не розуміє, нікому не потрібна,всім байдуже на мене,здається що я ніхто і звати мене ніяк,але як би не було з дитиною я добре поводжуся,стараюся їй приділяти свій час розвивати їй показую що я її люблю, допомагаю, підтримую,часто хвалю,стараюся щоб їй добре було і приховую все те що всередені мене чого їй не потрібно знати
психолог онлайн
Доброго времени суток!
Исходя из описанных Вами симптомов, у Вас, похоже, на послеродовую депрессию. Предполагаю, были не простые роды, а после родов заняться собой, чаще всего молодой мамочке некогда. В результате состояние усугубляется. Но всё поправимо и с этим можно разобраться.
Поддерживаю коллегу, есть вероятность, что пугливость Вашей дочурки - это зеркало Вашего психологического состояния. Однако, я бы очень и очень рекомендовала обратиться к детскому невропатологу, чтобы исключить возможные физиологические варианты. Не останавливайтесь на советах сайте. Доверьте специалисту разбирательство в причинах такого поведения малышки.
Но и обязательно займитесь собой. Вы очень нуждаетесь сейчас в помощи психотерапевта.
Мудрости Вам и позаботьтесь о себе!
Дополнение от автора
дуже дякую Вам за поради,я донечку обов'язково зводжу до невропатолога,а зі собою я незнаю що маю робити,ні часу ні грошей в мене зараз нема на психолога, тай далеко мені їхати до Львова і доцю незнаю як я маю лишати, це ж не один раз треба їхати
психолог онлайн
Не обязательно ехать, есть консультации онлайн.
Относительно оплаты - есть много психотерапевтов, у которых есть социальные клиенты - по льготной оплате. Но платить нужно обязательно, причём клиенту сам факт оплаты нужен в большей мере, чем психотерапевту.
Так что подумайте, поищите специалиста и в добрый путь!
Мудрости Вам и позаботьтесь о себе!
Дополнение от автора
а ця депресія може пройти сама собою,чи обов'язкова консультація спеціаліста?
психолог онлайн
Если это депрессия - то, увы, сама собой не пройдёт. Но что у Вас на самом деле - это надо ещё выяснить.
Дополнение от автора
зрозуміло,дуже дякую Вам.)