Схилення до сексуальнох відносин
Вітаю. Отже така ситуація, у мене є брат. Йому 5 років. Сьогодні він розповів, що минулого літа до нього приходив у гості хлопчик. (Він з того ж селища років на 2-3 старший, з неблагополоучної сім,ї алкашні. Худорлявий та дурнуватий.) Він відносно часто приходив грався в нашому дворі. І от розповів, що той "запихав пісюнчик мені в попу і сосав в мене пісюн. Казав, щоб я йому теж таке робив. Казав, що якщо я не буду такого робити то він не буде зі мною
дружити. Це було в туалеті, в кущах, в хатинці, в наметі під ковдрою." Я в шоці. Раніше він про це не розповідав. Що робити?
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Здравствуйте!
Отвести ребенка к
детскому психологу.
Опытному.
Только очно.
психолог онлайн
Добрий день! Ця ситуація травмувала брата чи Вас?
психолог онлайн
Повідомити батьків і обстежити дитину у психолога.
психолог онлайн
Здравствуйте. Понимаю вашу взволнованность, но постарайтесь не кричать, не стыдить и не паниковать по этому поводу рядом с братом, так как это может травмировать его больше, чем сексуальный опыт с другим мальчиком. Сам по себе секс травмировать не может, боль причиняет эмоциональное сопровождение происходящего - само принуждение, шантаж.
Расскажите брату про границы «у тебя есть тело и оно только твоё, никто не имеет права до тебя прикасаться, если ты этого не хочешь», «ты имеешь право говорить «нет» тому чего не хочешь» . Есть много литературы про раннее сексуальное развитие, как и что говорить детям, ознакомьтесь и донесите до брата ту информацию.
«Друга» который приходил можно вежливо попросить больше не ходить к вам. Скорее всего он сам стал жертвой сексуального насилия со стороны взрослых. Если почувствуете желание поговорить с ним, то спросите нужна ли ему помощь, защита от «плохих» взрослых