Перший клас
Доброго ранку, порадьте мені що робити, як зробити правильний вибір. Син йде в перший клас, є вибір між 2 вчителями, 1 – досить хороший спеціаліст, дуже хороші відгуки батьків, діти люблять її, однак до цієї вчительки записано хлопчика, який постійно бив мого сина, вони є конкурентами між собою і син його просто не терпить. 2 вчитель слабший спеціаліст, не завжди хороші відгуки від батьків та учнів, Син мій інженерного напрямку, вчитель більш артистична натура. Психологи порадьте мені, буль ласка, що мені робити, як зробити вибір.
Вопрос от: ; Возраст: 37

психолог онлайн
Добрий день,
Ви питали думку сина з цього приводу? Де йому було б краще вчитись?
психолог онлайн
Доброго дня!
Особисто Ви до кого схиляєтесь? Як думаєте до якого педагога швидше потягнеться Ваша дитина? З ким швидше встановить контакт?
На скільки проблемні стосунки у сина з хлопчиком який бив сина? Чи вирішений конфлікт між дітьми?
психолог онлайн
Доброго ранку. Невірно було б давати поради. Не можна бути впевненим, де саме буде краще Вашому хлопчику. Спробуйте не надавати Вашому вибору остаточного значення. Ви завжди зможете змінити клас чи школу. Головне, щоб дитина відчувала себе комфортно. Зараз дайте йому право вибору.
Дополнение от автора
Йому всерівно, він толком не може вибрати, оскільки незнає цих вчителів. З хлопчиком відносини напружені, відчувається образа на нього. Шарпаються, однак вихователі нічого не кажуть, прикривають конфлікт, оскільки хлопчик на особливому рахунку (завжди має бути першим). Мати його колишній вихователь садочку і вони подруги з вихователем. Син майже нічого не каже, тільки десь, колись. Тому я думаю як правильно вирішити питання.
психолог онлайн
Мария, добрый день!
Познакомились ли вы лично с этими учителями?
Если знакомились, то говорили ли 1-й о конфликте, спрашивали ли как она решает подобные вопросы в коллективе?
Что для вас отзывы? Это об успеваемости или об атмосфере в коллективе?
психолог онлайн
Доброго дня, Марія. Зазвичай у школах при підготовці до першого класу є недільна підготовча школа. Де діти знайомляться зі школою, із вчителем. Якщо є така у тій школі, що Ви плануєте віддати дитину, то обов'язково поводіть сина на заняття.
Якщо не має, то поспілкуйтеся з вчителями. Прийдіть в школу з дитиною, спитайте хто йому більше сподобався.
Якщо хороший вчитель, то можливо і конфлікту між дітьми не буде. Крім того в класі, той хлопчик , що має конфлікт з Вашим сином, буде так само в рівних умовах, адже , в нього вже не буде вихователькою - подруга мами.
Дополнение от автора
Дякую за консультацію, ви скерували мене на що звернути увагу.
психолог онлайн
Здравствуйте, Мария. Прежде чем дать совет, хотелось бы обратить Ваше внимание на несколько моментов.
«1 – досить хороший спеціаліст, дуже хороші відгуки батьків, діти люблять її»
Очень важно понимать, за что так любят родители и дети. Первый класс – это стресс и очень серьезный. Многие учителя, не умея подготовить и родителя и ребенка к его преодолению идут по пути наименьшего сопротивления и послабляют требования и дисциплину. Родителям удобно, деткам хорошо. Далее переход в старшие классы и столкновение с серьезными проблемами адаптации и успеваемости. (к сожалению таких случаев немало.)
«однак до цієї вчительки записано хлопчика, який постійно бив мого сина, вони є конкурентами між собою і син його просто не терпить»
Тут уже более серьезная проблема налаживания отношений. Родители являются тем образцом, на который ровняются детки. Если Вы сейчас сделает выбор в пользу побега… как ребенок научится справляться с трудностями? Конкуренты в таком возрасте не совсем понимаю в чем. За что могут конкурировать дети? 5-6 лет это период ролевой игры. Значит деткам не хватает внимания. Это не конкуренция, это потребность, которая не удовлетворяется кем то из взрослых. Сейчас прекрасная возможность дать сыну первый урок о том, что все люди разные и нужно находить систему общения, которая не заставит сбегать, отказываться от чего то хорошего. Если учитель действительно хороший, он поможет преодолеть это противостояние.
.»Син мій інженерного напрямку, вчитель більш артистична натура»
Это прекрасное соединение, но есть одно но. Расхожее мнение о право или левосторонних детках – это попса от психологии. Практически до совершеннолетия ведущее полушарие не установлено жестко. Ребенок то физик, то лирик. И категорически нельзя вешать ярлык и подстраивать его обучение под одно направление. Результатом может быть неправильная профориентация ребенка. А это серьезные проблемы в будущем.
Удачи Вам! И детке!!
Дополнение от автора
Дякую за відповідь, конкуренція за першість. Тобто, Син також хоче бути першим і в колі уваги. Мені здається, що вдома в сина забагато уваги і він так хоче в садіку, однак цього немає, тому така ситуація. Був випадок, коли у садіку був він один (хлопчик) і багато дівчаток, то казав, йому так дуже сподобалося. Я з ним розмовляю, пояснюю що діток багато, тому і йому менше приділяється увага.
Я також так думаю, що є ймовірність змінити свої вподобання. Я дуже дякую, за ваш комантар.
психолог онлайн
Вітаю вас!
Ваші хвилювання звичайно важливі та чи не спробувати вам проконсультувати сина чи просто поговорити з нейтральною особою і який вибір та переживання в сина є зараз? Можливо, то ваші сильні переживання і побоювання і насправді все не так. думаю у вас вийде!