Хлопець хоче тільки сексу?
Мені 23 роки, познайомилася з хлопцем в інтернеті,як виявилося він з сусіднього села. Ми зустрілися один раз просто поспілкувалися, тоді він перестав часто писати і дзвонити, на другій зустрічі був секс, на третій теж . . І знову ж таки майже не спілкуємося,то він часу немає то ще щось, він зі мною тільки заради сексу??
В мене вже така історія була,і я йому розповідала що мене вже не раз використовували для сексу, а він мені відповів що не всі однакові...як мені зрозуміти що відбувається? Каже що не всі однакові і що дружба може перерости в щось більше ,але водночас не цікавиться мною а кличе гуляти і секс. Будь ласка допоможіть, скажіть як розуміти його поведінку. Це означає що ніяких відносин не буде лише секс? Чи може і будуть відносини?
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
Здравствуйте. А вы с ним ради чего? Вы сами хотите этого секса с ним? Или вы хотите чего-то другого, но соглашаетесь на секс?
Дополнение от автора
Я хочу не тільки сексу, а й серйозних відносин. Я йому про це казала
Дополнение от автора
Будь ласка підкажіть що робити
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
на другій зустрічі був секс
цитата:
і я йому розповідала що мене вже не раз використовували для сексу
Зачем вы так быстро соглашаетесь на секс?
Зачем вы рассказываете такие подробности о себе?
Поспрашивайте у своих знакомых парней в какую из встреч возможен секс, чтобы они не думали о девушке как о легкомысленной. И хотят ли они знать подробности прошлых отношений.
Что он вам ответил на ваш вопрос о серьезных отношениях?
Дополнение от автора
Він сказав що теж не проти відносин
психолог онлайн
Ориентируйтесь на свои желания планируя встречи. Как бы вы хотели проводить время с мч?
психолог онлайн
Вітаю!
Якщо відносини важливі, то які ваші цінності в них?
Чи ви себе цінуєте чи так в селі заведено чи як?
Що між вами спільного-різного?
Чи вабить він вас зовнішньо, розумово чи емоційно вміє розговорити і розсмішити?
Про що ви говорите під час зустрічей?
Які в нього критерії відбору які ваші?
І звичайно на 2-3 зустрічі то дуже швидко і цінність вашого стосунку певно в інтимі.
Якщо хочете прояснити свої патерни поведінки і налагодити? відносини тривалі то краще зверність до терапевта індивідуально чи хто займається з парою. В тому можу бути помічноою вам! Успіху!