Родичі мого чоловіка
Ми з чоловіком орендуємо будинок, мені 25 років, чоловікові 38, батьки чоловіка живуть в своїй 3-х кімнатній квартирі з братом чоловіка, їхнім молодшим сином, який зловживає алкоголем час від часу та в дома піднімає руку інколи на батька та влаштовує скандали, його батьки не звертаються в поліцію щодо побиття, а коли він десь іде з дому і вони знають, що він прийде на підпитку батько мого чоловіка просто приїзджає до нас і в нас живе коли день а коли і кілька днів, причому теж не завжди тверезий. Я щоранку просинаюся о 6 годині, і о 18 годині я приїзджаю до дому, я не можу відпочити так як в нашому будинку знаходиться чужа мені людина. Я багато разів говорила чоловікові що так далі продовжуватися не може, а він ніяк не реагує. Як мені поступити далі? Я хочу поставити ультиматум або ми живемо вдвох без його батька або я їду жити до своїх батьків, так як я не бачу сенсу платити за оренду квартири яку ми зняли для того щоб жити окремо. Порадьте будь ласка.
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Добрый день!
Вы вправе делать так как считаете нужным. Это Ваша территория и, если Вам не комфортно, то нужно это обсуждать со своим мужем.
психолог онлайн
Вітаю вас!
Розумію вашу ситуацію, то дійсно не приємно коли постійно є втручання у ваш простір. Та ви пара маєте це проговорити з чоловіком. Чому лише він а жінки тобто мами немає?
Яким чином вони жили разом до цього, як давали раду?
Ну, бо якось давали.
Залежні особи шукають співзвлежних у своєму функціонуванні та продовженні вживання.
Питання -чоловік ваш неможе відмовити татові, так звик, інше.
Проясненнь багато. Вирішіть спільно. Або зверніться за фаховою допомогою до психолога що працює з парою чи індивідуально. Можу бути в тому помічною вам.
психолог онлайн
Если вы готовы принять любое решение мужа, то ультиматум можно ставить. Если же ультиматум с целью напугать и вы ждете, что муж примет решение не пускать отца ночевать, то вряд ли стОит. Ведь результат может быть не таким, как вы ожидаете